Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2015 M. LIEPOS 1 D. NUTARIMO NR. 709 „DĖL IKIPREKYBINIŲ PIRKIMŲ VYKDYMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2017 m. spalio 4 d. Nr. 795
Vilnius
Pakeisti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. liepos 1 d. nutarimą Nr. 709 „Dėl Ikiprekybinių pirkimų vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1. Pakeisti preambulę ir ją išdėstyti taip:
„Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 2 punktu ir Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 26 straipsnio 2 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:“.
2. Pakeisti nurodytu nutarimu patvirtintą Ikiprekybinių pirkimų vykdymo tvarkos aprašą:
2.1. Pakeisti 3.2 papunktį ir jį išdėstyti taip:
„3.2. Ikiprekybinis pirkimas – mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros (toliau – MTEP) paslaugų, nurodytų Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 15 straipsnio 2 dalies 2 punkte, ir Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo 26 straipsnio 2 dalies 2 punkte, įsigijimas.“
2.2. Pakeisti 3.9 papunktį ir jį išdėstyti taip:
2.3. Pakeisti 18 punktą ir jį išdėstyti taip:
„18. Koordinuojančioji organizacija, gavusi Aprašo 17 punkte nurodytus dokumentus, įvertina šių dokumentų atitiktį ikiprekybinio pirkimo objektui keliamiems reikalavimams ir prireikus turi teisę prašyti perkančiosios organizacijos pateikti papildomus dokumentus ir (ar) paaiškinimus, kuriuos perkančioji organizacija privalo pateikti ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo prašymo gavimo. Vertindama ikiprekybinio pirkimo objekto atitiktį Aprašo 4, 5 ir 16 punktuose nustatytiems reikalavimams, koordinuojančioji organizacija organizuoja ekspertinį vertinimą, pasitelkusi Lietuvos mokslo tarybos, technologijų ir verslo sričių atstovus. Koordinuojančioji organizacija ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo paskutinių dokumentų ir (ar) informacijos gavimo iš perkančiosios organizacijos pateikia perkančiajai organizacijai išvadą dėl ikiprekybinio pirkimo objekto, aprašyto perkančiosios organizacijos pateiktuose dokumentuose, atitikties Aprašo 4, 5 ir 16 punktų reikalavimams arba motyvuotą išvadą, konstatuojančią, kad ikiprekybinio pirkimo objektas neatitinka Aprašo reikalavimų. Koordinuojančioji organizacija, priimdama sprendimą dėl numatomos įsigyti MTEP paslaugos pripažinimo ar nepripažinimo MTEP paslauga, privalo vadovautis ekspertų rekomendacijomis ir remtis Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos parengta standartine praktika, kuri siūloma MTEP statistiniams tyrimams leidinyje „Frascati vadovas“ (2015).“