TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2023 m. gruodžio 6 d. Nr. 4-441

Tauragė

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 251 straipsnio 1 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu ir Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“:

1. Tvirtinu Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2. N u r o d a u paskelbti šį potvarkį Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                Dovydas Kaminskas

 

PATVIRTINTA

Tauragės rajono savivaldybės mero

2023 m. gruodžio 6 d.

potvarkiu Nr. 4-441

 

 

TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių (vykdysiančių) veiklą Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje (toliau – Įstaigų), atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarką.

2. Įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigų pasirengimą teikti socialinės priežiūros paslaugas.

3.  Įstaigų akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės uždaviniai:

3.1. vykdyti paslaugų teikimo pažeidimų prevenciją;

3.2. vertinti paslaugų teikėjų teikiamų paslaugų (veiklos) kokybę;

3.3. vertinti ir kontroliuoti tinkamą dokumentacijos tvarkymą ir finansuojamų veiklų lėšų tikslinį panaudojimą;

3.4. vertinti finansuojamų veiklų darbuotojų etatų struktūros, vykdomų funkcijų ir darbo grafikų atitiktis;

3.5. teikti rekomendacijas paslaugų teikėjams dėl veiklos tobulinimo ir paslaugų kokybės gerinimo.

4. Įstaigų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras atlieka Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas (-ai) (toliau – atsakingas darbuotojas), vadovaudamasis (-iesi) šiuo aprašu ir Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas). Sprendimus dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, įstaigos prašymo leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo arba panaikinimo priima Savivaldybės administracijos direktorius.

5. Šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstaigų įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose įstaigų veiklą, susijusią su akredituotos socialinės priežiūros teikimu, sąvokas.

 

II SKYRIUS

PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMO, JŲ VERTINIMO IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCEDŪROS

 

6. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, pateikia Savivaldybės administracijai nustatytos formos (Akreditavimo tvarkos aprašo 1 priedas) prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas), kuris turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.

7. Įstaigų prašymai ir Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai Savivaldybės administracijai pateikiami elektroniniu paštu savivalda@taurage.lt (dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete) arba pristatomi adresu: Respublikos g. 2, Tauragė.

8. Įstaiga gali teikti kelis šio Aprašo 6 punkte nurodytus prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo, prašymų vertinimą atlieka  Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Socialinės paramos skyrius) socialines paslaugas administruojantis specialistas (toliau – atsakingas darbuotojas).

9. Atsakingas darbuotojas įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos apraše keliamus reikalavimus.

10. Atsakingas darbuotojas, nustatęs, kad prašyme nenurodyta visa reikalinga informacija, pateikti ne visi nurodyti dokumentai ar jie netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas raštu ar el. paštu informuoja prašymą pateikusią įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Savivaldybės administracijos direktorius. Apie tai įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, nurodant dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priežastį.

11. Atsakingas darbuotojas, vertindamas prašymo ir dokumentų atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, užpildo nustatytos formos vertinimo anketą (Aprašo 1 priedas), joje pateikia savo išvadą ir pasiūlymą, anketą pasirašo ir pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

12. Šio Aprašo 10–11 punktuose nurodytos procedūros atliekamos ne ilgiau nei per 30 kalendorinių dienų nuo šio Aprašo 6 punkte nurodyto prašymo gavimo dienos.

 

III SKYRIUS

TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS

 

13. Nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, atsakingo darbuotojo siūlymu, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio ar filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjų skaičius arba vietų skaičius, kita reikalinga informacija). Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas informuojama raštu.

14. Skyriaus atsakingas darbuotojas suveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nurodo socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios lygį) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).

15. Tik įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, gali teikti Savivaldybės gyventojams akredituotos socialinės priežiūros paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka.

16. Įstaiga, išskyrus Savivaldybės biudžetinę įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinės priežiūros paslaugų finansavimo sutarties sudarymo, sutarties projektą parengia Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas.

17. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų apmokėjimas vykdomas iš Savivaldybės biudžeto lėšų ar iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui ar iš kitų finansavimo šaltinių teisės aktų nustatyta tvarka.

18. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją šiame apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.

19. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (‑as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos atsakingas darbuotojas parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl įstaigai suteiktos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pakeitimo projektą ir teikia jį Savivaldybės administracijos direktoriui tvirtinti bei patikslina šiuos duomenis SPIS.

 

IV SKYRIUS

ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS

 

20. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais ir (ar) gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą atsakingas darbuotojas informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo dienos, pateikdamas šio dokumento kopiją, ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas  duomenis dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo ar panaikinimo suveda į SPIS. 

 

V SKYRIUS

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS

 

21. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės vertinimo procedūras atlieka Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavedimu ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis. Vertinimas atliekamas Įstaigų lygmeniu ir paslaugų gavėjų lygmeniu. vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

22. Įstaigos lygmeniu Socialinės paramos skyrius atlieka planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikėjo buveinėje ar paslaugų teikimo vietoje.

23. Socialinės paramos skyrius, prieš pradėdamas planinį vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas elektroniniu būdu informuoja Įstaigą apie numatomą vykdyti vertinimą ir nurodo vertinimo pagrindą, sritį, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos turi pateikti Socialinės paramos skyriui, sąrašą.

24. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį paslaugų teikėjų vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:

24.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;

24.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;

24.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai, įgyvendintos rekomendacijos ir priimti sprendimai.

25. Atliekant Įstaigos vertinimą užpildoma atitinkamai Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo akto forma (Aprašo 2 priedas), Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos kokybės vertinimo akto forma (Aprašo 3 priedas) ar Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų patikros akto forma (Aprašo 4 priedas) (toliau – Vertinimo aktas) bei atliekamos anketinės apklausos (anketa socialiniam darbuotojui – Aprašo 6 priedas, anketa individualios priežiūros darbuotojui – Aprašo 7 priedas).

26. Socialinės paramos skyriaus atsakingi darbuotojai, atlikdami Įstaigos atitikties reikalavimų vertinimą, tikrina ar Įstaigos teikiama akredituota socialinė priežiūra atitinka Akreditavimo tvarkos apraše, VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus personalo struktūrai, skaičiui, išsilavinimui, patalpoms ir kt.

27. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Socialinių paslaugų gavėjo (artimojo) apklausos anketą (Aprašo 8 priedas).

28. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas Įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei gavėjus dėl informacijos apie paslaugų teikėjo teikiamas paslaugas gavimo.

29. Paslaugų teikėjo paslaugų kokybės vertinimas apima:

29.1. konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą;

29.2. teikiamų paslaugų stebėseną ir vertinimą;

29.3. vertinimo metu nustačius teisės aktų pažeidimus – poveikio priemonių taikymo procedūrų inicijavimą;

29.4. išvadų ir rekomendacijų dėl teikiamų paslaugų tobulinimo pateikimą.

30. Paslaugų teikėjo teikiamų paslaugų vertinimas atliekamas ne rečiau kaip kartą per 3 metus.

31. Socialinės paramos skyrius, per  20 darbo dienų nuo Įstaigos planinio ar neplaninio vertinimo pabaigos, parengia Įstaigos vertinimo aktą. Jame turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).

32. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis vykdydama pateiktas rekomendacijas užpildant Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo rekomendacijų įgyvendinimo aktą (Aprašo 5 priedas).

33.  Atsakingas darbuotojas patikrina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas, pašalino neatitikimus ir (ar) pažeidimus ir tai pažymi  Aprašo 5 priede.

34. Socialinės paramos skyrius, nustatęs teisės aktų pažeidimus ar neatitiktis teisės aktų reikalavimams, teikia rekomendaciją Savivaldybės administracijos direktoriui dėl poveikio priemonių taikymo (teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo ar panaikinimo).

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

35. Šis aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės mero potvarkiu.

36. Savivaldybė viešina informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal paslaugas), kaip nustatyta Akreditavimo tvarkos apraše, ir informaciją apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo tvarką Savivaldybės interneto svetainėje www.taurage.lt .

37. Socialinės paramos skyriaus specialistai teikia informaciją ir konsultuoja Įstaigas socialinės priežiūros akreditavimo klausimais.

38. Įstaigos atsako už vertinimui atlikti pateiktos informacijos teisingumą.

39. Įstaigos ir Socialinės paramos skyrius, atlikdami šiame apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos tvarko fizinių asmenų duomenis tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinės paramos skyrius – šiame Apraše nurodytoms funkcijoms atlikti.

40. Socialinės priežiūros akreditavimo ir vertinimo dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

41. Savivaldybės sprendimai, susiję su šio Aprašo reikalavimų vykdymu, gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka.

__________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos

socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo 

1 priedas

 

(Prašymo ir dokumentų atitikties akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo anketa)

 

PRAŠYMO IR DOKUMENTŲ ATITIKTIES AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO ANKETA

____________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

 

________________ Nr. _______

(registracijos data)

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

Vertinimo pradžia _____________________

(data)

 

Eil. Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Pastabos

(jeigu atitinka, – pagal poreikį išvardijami pateikti dokumentai ir pan., jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies, – išvardijami trūkumai)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyta trūkumų)

Trūkumų

pašalinimas

(pildoma, jeigu buvo nustatyta trūkumų)

(pažymėti x)

1.

Prašymo atitiktis Akreditavimo tvarkos aprašo nustatytiems reikalavimams

□ pateiktas nustatytos formos

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

2.

Akreditavimo tvarkos apraše nurodytų dokumentų pateikimas

□ įstaigos steigimo dokumentas

 

 

 

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentą turi)

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis

patalpomis, kuriose planuojama vykdyti veiklą (vykdoma veikla), jei paslaugos teikiamos įstaigoje

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentus turi)

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių ir darbuotojų sąrašas

 

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje, pagrindžiantys dokumentai

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

3.

Įstaigos atitiktis Akreditavimo tvarkos aprašo reikalavimams

 

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų etatų skaičius

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalinta

□ nepašalinta

 

 

 

Tauragės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingo darbuotojo atliktos prašymo ir dokumentų  atitikties  akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, vertinimo išvada (tinkamą pažymėti x):

□ Įstaiga atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus.

 

□ Įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų.

 

Tauragės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingo darbuotojo pasiūlymas Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktoriui (pažymėti x):

 

□ Priimti sprendimą suteikti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą.

 

□ Priimti sprendimą nutraukti prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą.

 

 

 

Vertinimo pabaiga _____________________

(data)

 

________ _______ __________________________________________

(pareigos) (parašas) (vertinimą atlikusio darbuotojo vardas, pavardė)               

_______________________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos

socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo akto forma)

 

AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

____________  Nr.

(data)

 

Įstaigos pavadinimas _______________________________________________________________________________________________________

 

Apsilankymo tikslas ________________________________________________________________________________________________________

 

Patikros rūšis, pažymėti (planinė /neplaninė)

Jei neplaninė patikra, nurodyti priežastį, kodėl ji atliekama_________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų rūšis, pažymėti (pagalba į namus / socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas / palydėjimo paslauga jaunuoliams / apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose / laikinas apnakvindinimas / intensyvi krizių įveikimo pagalba /psichosocialinė pagalba / laikinas atokvėpis / pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti / socialinė priežiūra šeimoms / laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra) /apgyvendinimas apsaugotame būste), kita                                                                                                                                                                            

.................................................................................................................................................................................................................................................

(įrašyti)

Įstaigos vertinimo kriterijai:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis teisės aktuose nustatytiems reikalavimams

(pažymėti)

Pastabos

(pildoma, jei pažymima „ne“ arba „iš dalies“)

1.

Paslaugos gavėjai

1.1. Paslaugų gavėjai atitinka Socialinių paslaugų kataloge nustatytas socialinių paslaugų gavėjų grupes

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

1.2. Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

1.3. Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.

Paslaugų teikimas

2.1. Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.2. Patvirtinti paslaugų organizavimo ir (ar) teikimo tvarkos aprašas(-ai), su jais supažindinti atsakingi darbuotojai ir (ar) paslaugų gavėjai, jei pagal paslaugos pobūdį tai yra reikalinga

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.3. Paslaugų sudėtis ir trukmė atitinka Socialinių paslaugų kataloge nustatytas socialines paslaugas

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.4. Pildomi darbo su asmeniu (šeima) eigos aprašymai, atvejo aprašymai, informacija apie asmeniui (šeimai) teikiamą pagalbą, paslaugų suteikimo registracijos žurnalai, rengiami individualūs darbo su asmeniu (šeima) planai ir pan.

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.5. Vykdoma vidinė paslaugų teikimo kontrolė

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.6. Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)*

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

2.7. Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

3.

Teikiantis socialines paslaugas personalas

3.1. Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudarytos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaryti darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

3.2. Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

3.3. Organizuojami darbuotojų pasitarimai socialinių paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

4.

Paslaugų teikimo vieta

4.1. Patalpos atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus patalpoms

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

5.

Paslaugų viešinimas

5.1. Įvairiomis priemonėmis vykdomas viešinimas (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

6.

Bendradarbiavimas

6.1. Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis su kitais socialiniais partneriais

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

7.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

7.1. Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka

taip

ne

iš dalies

netaikoma

 

 

* Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms

 

 

 

Tikrinti dokumentai: _________________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Išvados:

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

________________________________________________________________________________________________________________________

 

Vertinimą atliko:

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                                                         (parašas)                                                                            (vardas, pavardė)

 

 

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                                                       (parašas)                                                                               (vardas, pavardė)

__________________________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos

socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

 

 

(Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos kokybės vertinimo akto forma)

 

SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGOS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

20 m. ______________________d. Nr. ______

 

1. DUOMENYS APIE SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGOS TEIKĖJĄ (ĮSTAIGĄ):

 

1.1.

Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų teikėjo

(įstaigos) pavadinimas

 

 

1.2.

Paslaugos teikėjo (įstaigos) rekvizitai:

Adresas

 

Kodas

 

Įstaigos vadovo vardas, pavardė

 

Telefonas, faksas

 

El. paštas

 

1.3.

Teisės teikti akredituotą socialinę priežiūros paslaugą suteikimo data, Nr.

 

1.4.

Sutarties su įstaiga dėl teisės teikti akredituotą socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugą sudarymo data ir numeris

 

 

Patikros rūšis (planinė /neplaninė)_______________________________________________________

 

2. DUOMENYS APIE PATIKRINIMĄ:

2.1.

Patikrinti dokumentai

 

 

3. DUOMENYS APIE PASLAUGOS TEIKĖJO (ĮSTAIGOS) VEIKLĄ:

 

Eil.

Nr.

Vertinimo turinys

Atitiktis rekomendacijoms:

taip / ne / iš dalies / netaikoma (atsakymai)

Pastabos (pildoma, jei pažymima „Ne“ arba „Iš dalies“)

Rekomendacijos (pildoma, jei pažymima „Ne“ arba „Iš dalies“)

Paslaugų gavėjų grupė

3.1.

Suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos (globėjai)

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.2.

Vaikai su negalia ir jų šeimos

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.3.

Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, žymima visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.4.

Paslaugos poreikis asmenims peržiūrimas kasmet

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.5.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas. Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.

 

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų gavėjų skaičius

3.6.

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių*

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.7.

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka akreditacijos metu numatytą vietų įstaigoje skaičių*

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų teikimo vieta

3.8.

Paslaugos teikėjo (įstaigos) patalpose

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.9.

Asmens namuose

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.10.

Reikalavimai patalpoms (jei paslaugai teikti būtinos patalpos) atitinka Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų teikimo trukmė / dažnumas

3.11.

Pagrindinės paslaugos teikiamos ne mažiau kaip 4 kartus per mėn.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugas teikiantys specialistai

3.12.

Socialiniai darbuotojai, įgiję Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.13.

Kiti specialistai (individualios priežiūros darbuotojai, psichologai, specialieji pedagogai, tiflopedagogai, ergoterapeutai, surdopedagogai, įvarių terapijų (užimtumo, meno ir pan.) specialistai (pabraukti)

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.14.

Reikalavimai personalo išsilavinimui atitinka Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.15.

Sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų darbo krūvis atitinka reikalavimus, rekomendacijas*

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

Paslaugų teikimas

3.16.

 

 

3.16.1.

 

Pagrindinės paslaugos:

 

Socialinių ir (ar) kasdienių savarankiško gyvenimo įgūdžių, gebėjimų ugdymas ir (ar) palaikymas, ir (ar) atkūrimas, suteikiant bendrąsias žinias ir praktiškai mokant spręsti dėl negalios buityje ir (ar) aplinkoje kylančias problemas;

 

 

 

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.16.2.

Mokymosi, užimtumo ir (ar) darbinių įgūdžių ugdymas, atkūrimas ir (ar) stiprinimas, padedant įsidarbinti, ir (ar) išsilaikyti darbo vietoje ar dalyvauti užimtumo veikloje

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.17.

Papildomos paslaugos:

 

3.17.1.

Palydėjimas ir (ar) transporto organizavimas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.17.2.

Aktyvaus judėjimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.17.3.

Saviraiškos įgūdžių ir meninių gebėjimų lavinimas ir (ar) palaikymas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.17.4.

Individuali ir (ar) grupinė emocinė-psichologinė pagalba, savitarpio paramos grupės

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.18.

Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.19.

Paslaugos teikiamos pagal nustatytą poreikį bei sudarytus individualius paslaugų gavėjams planus

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.20.

Teikiamomis paslaugomis ir vykdomomis veiklomis pasiekiami konkretūs teigiami rezultatai srityse, nurodytose sudarytame individualiame plane.

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

3.21.

Paslaugų viešinimas. Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.)

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

¨ Netaikoma

 

 

* Taikoma, jei nustatyta teisės aktuose ar sutartyse

 

Išvados ir rekomendacijos:

 

 

Vertinimą atliko:

 

__________________________________________                       ____________________                         _____________________________

(pareigų pavadinimas)                                                          (parašas)                                                        (vardas, pavardė)              

 

__________________________________________                       ____________________                         _____________________________

(pareigų pavadinimas)                                                          (parašas)                                                        (vardas, pavardė)

_______________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos

socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

(Akredituotą vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugą teikiančių įstaigų patikros akto forma)

 

AKREDITUOTOS VAIKŲ DIENOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS

 

 

Akredituotą vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugą teikiančios įstaigos pavadinimas _______________________________________

 

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Sutarties data ir numeris ______________________________________________________________________________________________

 

Patikrinimo data ir adresas ____________________

 

Planinė patikra /neplaninė patikra (tinkamą pabraukti)

 

Patikros tikslas _______________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Paslaugas teikiantys darbuotojai

Vardas, pavardė, pareigybė

Etato dalis

Finansavimo šaltinis SAV / SADM / Kt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klientų skaičius pagal grupes

Vaikų su negalia skaičius

 

Vaikų su elgesio ir emocijų sutrikimais skaičius

 

Vaikų, kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, skaičius

 

Vaikų, kurių šeimai taikoma atvejo vadyba, skaičius

 

Vaikų iš bendruomenės skaičius

 

Iš viso vaikų dienos centre

 

 

 

PATIKROS KRITERIJAI

VERTINIMAS

 

PASTABOS

Fizinė VDC aplinka (aplinkos, darbo vietų įrengimas, ar yra dvi atskiros patalpos)

Taip

 

Iš dalies

 

Ne

 

VDC vaikų bylų formavimas, saugojimas

 

Bylos formuojamos tvarkingai, yra visi reikiami dokumentai, bylos saugomos užtikrinant asmens duomenų apsaugą

 

Bylos formuojamos iš dalies tvarkingai, saugomos užtikrinant asmens duomenų apsaugą

 

Bylos formuojamos netvarkingai, trūksta dokumentų, saugomos neužtikrinant asmens duomenų apsaugos

 

Kita

 

Vaikų lankomumo fiksavimas

 

Vaikų lankomumui fiksuoti vedamas lankomumo žurnalas, kasdien žymima informacija

 

Vaikų lankomumui fiksuoti nevedamas žurnalas

 

Kita

 

Sprendimų dėl vaikų dienos socialinės priežiūros skyrimo pasirašymas ir  saugojimas  (toliau – sprendimai)

Savivaldybės atsiųsti sprendimai saugomi vaikų bylose, pasirašyti vaiko įstatyminio atstovo

 

Savivaldybės atsiųsti sprendimai saugomi vaikų bylose, tačiau be vaiko įstatyminio atstovo parašo

 

Savivaldybės atsiųsti sprendimai nesaugomi vaikų bylose, vaiko įstatyminiai atstovai nėra su jais supažindinti

 

Kita

 

Pagrindiniai VDC veiklos organizavimo dokumentai, nurodyti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020-07-10 įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ patvirtintuose Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose ir rekomendacijose.

Turi

 

Iš dalies turi

 

Neturi

 

VDC personalo struktūra (pareigybės, darbo krūvis, darbuotojams tenkančių paslaugos gavėjų skaičiaus atitiktis rekomendacijoms)

Atitinka

 

Neatitinka

 

Viešųjų pirkimų procedūros

Vykdo

 

Nevykdo

 

Transportas (degalų nurašymo dokumentai, lengvojo automobilio kelionės lapai ir kt.)

Pildomi ir formuojami

 

Nepildomi ir neformuojami

 

Lėšų naudojimas

Finansinių ataskaitų pateikimas pagal sutartį

 

Informacija VDC interneto svetainėje / socialiniuose tinkluose apie teikiamas paslaugas

Informacija pateikiama išsamiai, nurodytas vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos aprašymas, kontaktai, atnaujinama informacija apie VDC naujienas

 

Informacija pateikiama neišsamiai, trūksta duomenų,   informacija apie VDC veiklą neatnaujinama 

 

VDC neturi savo tinklapio, neviešina savo veiklos socialiniuose tinkluose

 

Pagalbos vaikams planų rengimas

Pagalbos planai rengiami kiekvienam VDC lankytojui, išsamūs, numatomi aiškūs uždaviniai, nurodyta kita plano peržiūros data.

 

Pagalbos planai rengiami ne kiekvienam VDC lankytojui, neišsamūs, trūksta konkretumo, nenurodyta kita plano peržiūros data.

 

Pagalbos planai VDC lankytojams nerengiami.

 

Kita

 

Bendradarbiavimas su įstaigomis

 

 

 

 

Kita

 

 

 

 

 

 

IŠVADOS / REKOMENDACIJOS VAIKŲ DIENOS CENTRUI:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vertinimą atliko:

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

(pareigų pavadinimas)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

_________________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos

socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

5 priedas

 

 

ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS  PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO

REKOMENDACIJŲ ĮGYVENDINIMO AKTAS

________________

(data)

Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________________________________________________

 

Vertinimo akto data ir numeris______________________________________________________________________________________________

 

Eil.Nr.

Rekomendacija

Nustatyta įvykdymo data

Rekomendacijos įvykdymo aprašymas

(pvz., patvirtinančio dokumento data, pavadinimas ir numeris)

Socialinės paramos skyriaus vertinimas

(pažymėti x)

1.

 

 

 

□ taip

□ ne

□ iš dalies

2.

 

 

 

□ taip

□ ne

□ iš dalies

3.

 

 

 

□ taip

□ ne

□ iš dalies

 

Įstaiga įvykdė / įvykdė iš dalies / neįvykdė rekomendacijas.

 

 

 

Pastabos (pildoma, jeigu įstaiga neįvykdė rekomendacijų)

 

 

 

 

 

 

Už įvykdytų rekomendacijų vertinimą atsakingas asmuo:

 

 

 

 

 

 

 

 

(pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

 

 

 

 

 

(pareigos)

 

(parašas)

 

(vardas, pavardė)

 

________________________

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės

priežiūros akreditavimo ir  kokybės

kontrolės tvarkos aprašo 

6 priedas

 

APKLAUSOS ANKETA SOCIALINIAM DARBUOTOJUI

 

1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

 

Darbo sąlygos (švara, saugumas, komfortas ir kt.)

1

2

3

4

5

Darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.)

1

2

3

4

5

Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe)

1

2

3

4

5

Patiriamas stresas darbe

1

2

3

4

5

Saugumo užtikrinimas (skiepai, apsaugos, dezinfekcinės priemonės ir kt.)

1

2

3

4

5

Jūsų darbo krūvis

1

2

3

4

5

Darbo tikslų ir rezultatų aiškumas

1

2

3

4

5

Bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis

1

2

3

4

5

Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu

1

2

3

4

5

Įvertinkite savo motyvaciją darbui

1

2

3

4

5

Darbo užmokestis

1

2

3

4

5

Profesinės etikos laikymasis

1

2

3

4

5

Dalyvavimas nustatant kvalifikacijos poreikį

1

2

3

4

5

Teikiamų socialinių paslaugų viešinimo priemonės

1

2

3

4

5

 

2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:

□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;

□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;

□ neturiu nuomonės.

3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:

□ senyvo amžiaus asmenys;

□ neįgalūs asmenys;

□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;

□ kita ___________________________.

4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Darbo praktikoje teko susidurti su bet kokio smurto atvejais:

□ taip; □ ne; □ nepamenu.

6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:

□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.

7. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų sistemą: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Dėkojame už atsakymus!

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės

priežiūros akreditavimo ir kokybės

kontrolės tvarkos aprašo 

7 priedas

 

APKLAUSOS ANKETA INDIVIDUALIOS PRIEŽIŪROS DARBUOTOJUI

 

1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:

 

Suteikiamos darbui reikalingos saugos priemonės

1

2

3

4

5

Važiavimo išlaidų kompensavimo tvarka

1

2

3

4

5

Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe)

1

2

3

4

5

Patiriamas stresas darbe

1

2

3

4

5

Saugumo užtikrinimas (profilaktinis sveikatos patikrinimas ir kt.)

1

2

3

4

5

Jūsų darbo krūvis

1

2

3

4

5

Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu

1

2

3

4

5

Įvertinkite savo motyvaciją darbui

1

2

3

4

5

Darbo užmokestis

1

2

3

4

5

Profesinės etikos laikymasis

1

2

3

4

5

 

2. Kaip manote, kaip pasikeitė Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:

□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;

□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;

□ neturiu nuomonės.

3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:

□ senyvo amžiaus asmenys;

□ neįgalūs asmenys;

□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;

□ kita ___________________________.

4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: _______________________________________________________________________________

5. Darbo praktikoje teko susidurti su bet kokio smurto atvejais:

□ taip; □ ne; □ nepamenu.

 

6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:

□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.

 

7. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų sistemą: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Dėkojame už atsakymus!

 

 

 

Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės

priežiūros akreditavimo ir  kokybės

kontrolės tvarkos aprašo 

8 priedas

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO (ARTIMOJO) APKLAUSOS ANKETA

 

1. Jūsų lytis

□ vyras

□ moteris

 

2. Jūsų amžius

□ iki 30 metų

□ 31–45 metai

□ 46–65 metai

□ 65 metai ir vyresni

 

3. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis priežiūros paslaugomis naudojatės, pavadinimą:

________________________________________________________________________

4. Kokiu būdu sužinojote apie socialinės priežiūros paslaugas (tinkamą (-us) atsakymą (-us) pažymėkite Q)?

□ Iš seniūnijos ar Savivaldybės darbuotojų

□ Iš spaudos, televizijos

□ Interneto

□ Iš pažįstamų / artimųjų

□ Iš medicinos darbuotojų

□ Kita (įrašykite)______________________

 

5. Kiek laiko Jums teikiamos socialinės priežiūros paslaugos (tinkamą atsakymą pažymėkite Q)?

□ trumpiau kaip metus

□ 1-2 metus

□ 3-5 metus

□ ilgiau kaip 5metus

 

6. Kokios socialinės priežiūros paslaugos Jums teikiamos (tinkamą (-us) atsakymą (-us) pažymėkite Q)?

□ Pagalba į namus

□ Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas

□ Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose

□ Laikinas apnakvindinimas

□ Psichosocialinė pagalba

□ Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti asmenims

□ Intensyvi krizių įveikimo pagalba

□ Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra)

□ Apgyvendinimas apsaugotame būste

□ Palydėjimo paslauga jaunuoliams

□ Vaikų dienos socialinė priežiūra

□ Socialinė priežiūra šeimoms

□ Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje

 

7. Prašome pateikti Jūsų nuomonę (tinkamus atsakymus pažymėkite X):

 

Vertinimo kriterijai

Atsakymų variantai

Jei pasirinkote atsakymą „Ne“ arba „Iš dalies“ prašome nurodyti priežastis

7.1.

Ar informacija apie socialinės priežiūros paslaugas yra prieinama ir aiški?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.2.

Ar Jus tenkina teikiamų socialinių priežiūros paslaugų dažnumas?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.3.

Ar teikiamos socialinės priežiūros paslaugos padeda pagerinti Jūsų (artimųjų) gyvenimo kokybę?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.4.

Ar teikiamos socialinės priežiūros paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius ir patenkina poreikius?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.5.

Ar aiškios mokėjimo už teikiamas socialinės priežiūros paslaugas sąlygos?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.6.

Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.7.

Ar teikiant socialinės priežiūros paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.8.

Ar pasitikite socialinės priežiūros paslaugas teikiančiu darbuotoju?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.9.

Ar socialinės priežiūros paslaugas teikiantis darbuotojas yra mandagus ir atidus?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

7.10.

Ar iškilusios problemos, teikiant socialinės priežiūros paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai?

¨ Taip

¨ Ne

¨ Iš dalies

 

 

8. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros paslaugų kokybės?

........................................................................................................................................................................

 

Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Tauragės rajono savivaldybėje.

 

____________________________________