TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS
POTVARKIS
DĖL TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. gruodžio 6 d. Nr. 4-441
Tauragė
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 251 straipsnio 1 dalimi, Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu ir Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintais Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“:
1. Tvirtinu Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).
2. N u r o d a u paskelbti šį potvarkį Teisės aktų registre ir Tauragės rajono savivaldybės interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Tauragės rajono savivaldybės mero
2023 m. gruodžio 6 d.
potvarkiu Nr. 4-441
TAURAGĖS RAJONO SAVIVALDYBĖJE TEIKIAMOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO IR KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 2 straipsnio 10 dalyje nurodytų socialinių paslaugų įstaigų, pageidaujančių teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir vykdančių (vykdysiančių) veiklą Tauragės rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) teritorijoje (toliau – Įstaigų), atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ir akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės tvarką.
2. Įstaigų akreditavimo tikslas – įvertinti įstaigų pasirengimą teikti socialinės priežiūros paslaugas.
3. Įstaigų akreditavimo ir įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės uždaviniai:
3.3. vertinti ir kontroliuoti tinkamą dokumentacijos tvarkymą ir finansuojamų veiklų lėšų tikslinį panaudojimą;
3.4. vertinti finansuojamų veiklų darbuotojų etatų struktūros, vykdomų funkcijų ir darbo grafikų atitiktis;
4. Įstaigų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras atlieka Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas (-ai) (toliau – atsakingas darbuotojas), vadovaudamasis (-iesi) šiuo aprašu ir Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas). Sprendimus dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, įstaigos prašymo leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo, teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo arba panaikinimo priima Savivaldybės administracijos direktorius.
5. Šiame Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstaigų įstatyme, Akreditavimo tvarkos apraše ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiose įstaigų veiklą, susijusią su akredituotos socialinės priežiūros teikimu, sąvokas.
II SKYRIUS
PRAŠYMŲ IR DOKUMENTŲ PATEIKIMO, JŲ VERTINIMO IR SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCEDŪROS
6. Įstaiga, pageidaujanti teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, pateikia Savivaldybės administracijai nustatytos formos (Akreditavimo tvarkos aprašo 1 priedas) prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą (toliau – prašymas), kuris turi būti užpildytas lietuvių kalba, pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens. Prašymas turi būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu, atitinkančiu 2014 m. liepos 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 910/2014 dėl elektroninės atpažinties ir elektroninių operacijų patikimumo užtikrinimo paslaugų vidaus rinkoje, kuriuo panaikinama Direktyva 1999/93/E, nustatytus kvalifikuotam elektroniniam parašui keliamus reikalavimus.
7. Įstaigų prašymai ir Akreditavimo tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai Savivaldybės administracijai pateikiami elektroniniu paštu savivalda@taurage.lt (dokumentai vienu laišku gali būti pateikiami naudojant specialias didelės apimties byloms siųsti pritaikytas programas ir (ar) mainavietes internete) arba pristatomi adresu: Respublikos g. 2, Tauragė.
8. Įstaiga gali teikti kelis šio Aprašo 6 punkte nurodytus prašymus dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo, prašymų vertinimą atlieka Savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus (toliau – Socialinės paramos skyrius) socialines paslaugas administruojantis specialistas (toliau – atsakingas darbuotojas).
9. Atsakingas darbuotojas įvertina, ar pateiktas prašymas ir dokumentai atitinka Akreditavimo tvarkos apraše keliamus reikalavimus.
10. Atsakingas darbuotojas, nustatęs, kad prašyme nenurodyta visa reikalinga informacija, pateikti ne visi nurodyti dokumentai ar jie netinkamai įforminti, apie tai per 5 darbo dienas raštu ar el. paštu informuoja prašymą pateikusią įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Savivaldybės administracijos direktorius. Apie tai įstaiga per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo dienos informuojama raštu, nurodant dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priežastį.
11. Atsakingas darbuotojas, vertindamas prašymo ir dokumentų atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, užpildo nustatytos formos vertinimo anketą (Aprašo 1 priedas), joje pateikia savo išvadą ir pasiūlymą, anketą pasirašo ir pateikia Savivaldybės administracijos direktoriui dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.
III SKYRIUS
TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUTEIKIMAS
13. Nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, atsakingo darbuotojo siūlymu, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio ar filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituotos socialinės priežiūros paslaugos gavėjų skaičius arba vietų skaičius, kita reikalinga informacija). Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas informuojama raštu.
14. Skyriaus atsakingas darbuotojas suveda informaciją apie įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą (prašymo datą, savivaldybės, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra, pavadinimą, įstaigos, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kodą, pavadinimą, kontaktus (telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), pažymi gavėjus, kuriems prašoma leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, nurodo socialinės priežiūros teikimo vietos kontaktus (adresą, telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą), vietų skaičių įstaigoje, kurioje bus teikiama akredituota socialinė priežiūra (jei paslaugoms teikti, vadovaujantis Socialinių paslaugų katalogu, būtinos patalpos), etatų akredituotai socialinei priežiūrai teikti skaičių ir darbuotojų, teikiančių šią paslaugą, skaičių, sprendimo dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą priėmimo datą (jei prašoma leisti teikti vaikų dienos socialinę priežiūrą, pažymi, kokią negalią turinčius vaikus įstaiga gali priimti, ar patekimas į įstaigos patalpas pritaikytas neįgaliesiems, o jei prašoma leisti teikti socialinę reabilitaciją neįgaliesiems bendruomenėje, pažymi, kokią negalią turinčius asmenis (pagal negalios lygį) įstaiga gali priimti) į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS).
15. Tik įstaiga, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Savivaldybės teritorijoje, gali teikti Savivaldybės gyventojams akredituotos socialinės priežiūros paslaugas teisės aktų nustatyta tvarka.
16. Įstaiga, išskyrus Savivaldybės biudžetinę įstaigą, kuriai suteikta teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, kreipiasi į Savivaldybės administraciją dėl asmeniui (šeimai) teikiamų socialinės priežiūros paslaugų finansavimo sutarties sudarymo, sutarties projektą parengia Socialinės paramos skyriaus atsakingas darbuotojas.
17. Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų apmokėjimas vykdomas iš Savivaldybės biudžeto lėšų ar iš valstybės biudžeto specialių tikslinių dotacijų Savivaldybės biudžetui ar iš kitų finansavimo šaltinių teisės aktų nustatyta tvarka.
18. Įstaigai teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikiama 3 metams nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo dienos. Pasibaigus šiam terminui, įstaigos iš naujo kreipiasi į Savivaldybės administraciją šiame apraše nustatyta tvarka dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo. Jei įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą buvo laikinai sustabdyta, 3 metų laikotarpis skaičiuojamas susumavus akredituotos socialinės priežiūros teikimo laikotarpius.
19. Pasikeitus prašyme ar jo priede (prieduose) pateiktiems duomenims, akredituotą socialinę priežiūrą teikianti įstaiga nedelsdama, bet ne vėliau nei per 5 darbo dienas nuo šių duomenų pasikeitimo dienos, raštu informuoja Savivaldybės administraciją, nurodydama, kuriuos duomenis prašoma patikslinti, ir duomenų tikslinimo priežastį, kartu pateikdama iš naujo užpildytą atitinkamą (‑as) prašymo priedo (-ų) formą (-as). Per 3 darbo dienas nuo šio prašymo gavimo dienos atsakingas darbuotojas parengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo dėl įstaigai suteiktos teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą pakeitimo projektą ir teikia jį Savivaldybės administracijos direktoriui tvirtinti bei patikslina šiuos duomenis SPIS.
IV SKYRIUS
ĮSTAIGOS TEISĖS TEIKTI AKREDITUOTĄ SOCIALINĘ PRIEŽIŪRĄ SUSTABDYMAS AR PANAIKINIMAS
20. Įstaigos teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą Įstatyme nustatytais atvejais ir (ar) gavus informaciją apie netinkamą ir nekokybišką paslaugų teikimą gali būti sustabdoma ar panaikinama Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu. Apie teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymą ar panaikinimą atsakingas darbuotojas informuoja įstaigą raštu per 3 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo priėmimo dienos, pateikdamas šio dokumento kopiją, ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas duomenis dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą sustabdymo ar panaikinimo suveda į SPIS.
V SKYRIUS
SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS KONTROLĖS VERTINIMO ORGANIZAVIMAS
21. Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros kokybės kontrolės vertinimo procedūras atlieka Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavedimu ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai ar darbuotojai, dirbantys pagal darbo sutartis. Vertinimas atliekamas Įstaigų lygmeniu ir paslaugų gavėjų lygmeniu. vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.
22. Įstaigos lygmeniu Socialinės paramos skyrius atlieka planinius ir neplaninius patikrinimus paslaugų teikėjo buveinėje ar paslaugų teikimo vietoje.
23. Socialinės paramos skyrius, prieš pradėdamas planinį vertinimą, ne mažiau kaip prieš 5 darbo dienas elektroniniu būdu informuoja Įstaigą apie numatomą vykdyti vertinimą ir nurodo vertinimo pagrindą, sritį, pateikia preliminarių dokumentų, kuriuos turi pateikti Socialinės paramos skyriui, sąrašą.
24. Socialinės paramos skyrius turi teisę iš anksto su įstaiga nesuderintu ir nepaskelbtu laiku atlikti neplaninį paslaugų teikėjų vertinimą. Neplaninis vertinimas atliekamas šiais atvejais:
24.1. gavus valstybės ar savivaldybės institucijos, įstaigos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti vertinimą;
24.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą pranešimą apie galimai neteisėtai ar netinkamai teikiamas paslaugas;
25. Atliekant Įstaigos vertinimą užpildoma atitinkamai Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo akto forma (Aprašo 2 priedas), Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos kokybės vertinimo akto forma (Aprašo 3 priedas) ar Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugas teikiančių įstaigų patikros akto forma (Aprašo 4 priedas) (toliau – Vertinimo aktas) bei atliekamos anketinės apklausos (anketa socialiniam darbuotojui – Aprašo 6 priedas, anketa individualios priežiūros darbuotojui – Aprašo 7 priedas).
26. Socialinės paramos skyriaus atsakingi darbuotojai, atlikdami Įstaigos atitikties reikalavimų vertinimą, tikrina ar Įstaigos teikiama akredituota socialinė priežiūra atitinka Akreditavimo tvarkos apraše, VDC reikalavimuose ir rekomendacijose ir kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus personalo struktūrai, skaičiui, išsilavinimui, patalpoms ir kt.
27. Paslaugų gavėjų lygmeniu paslaugų kokybė vertinama siekiant išsiaiškinti paslaugų gavėjų nuomonę apie paslaugas ir jų išvystymo pakankamumą bei nustatyti paslaugų poreikius. Apklausa gali būti atliekama betarpiškai, telefonu, el. paštu, internetu, užpildant Socialinių paslaugų gavėjo (artimojo) apklausos anketą (Aprašo 8 priedas).
28. Socialinės paramos skyrius, atlikdamas Įstaigų vertinimą, turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, savivaldybės įstaigas, kitas institucijas ir įstaigas bei gavėjus dėl informacijos apie paslaugų teikėjo teikiamas paslaugas gavimo.
29. Paslaugų teikėjo paslaugų kokybės vertinimas apima:
29.1. konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą;
29.3. vertinimo metu nustačius teisės aktų pažeidimus – poveikio priemonių taikymo procedūrų inicijavimą;
31. Socialinės paramos skyrius, per 20 darbo dienų nuo Įstaigos planinio ar neplaninio vertinimo pabaigos, parengia Įstaigos vertinimo aktą. Jame turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados ir rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės paslaugų kokybei gerinti ir pan.).
32. Įstaiga, gavusi vertinimo aktą, susipažįsta su juo ir ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo vertinimo akto gavimo dienos, Socialinės paramos skyriui teikia informaciją apie veiksmus (priemones), kurių ėmėsi ar planuoja imtis vykdydama pateiktas rekomendacijas užpildant Įstaigų teikiamos akredituotos socialinės priežiūros paslaugų kokybės vertinimo rekomendacijų įgyvendinimo aktą (Aprašo 5 priedas).
33. Atsakingas darbuotojas patikrina, ar įstaiga įvykdė rekomendacijas, pašalino neatitikimus ir (ar) pažeidimus ir tai pažymi Aprašo 5 priede.
VI SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
35. Šis aprašas gali būti keičiamas, pildomas ir pripažįstamas netekusiu galios Savivaldybės mero potvarkiu.
36. Savivaldybė viešina informaciją apie įstaigas, teikiančias akredituotą socialinę priežiūrą (pagal paslaugas), kaip nustatyta Akreditavimo tvarkos apraše, ir informaciją apie akredituotos socialinės priežiūros paslaugų gavimo tvarką Savivaldybės interneto svetainėje www.taurage.lt .
37. Socialinės paramos skyriaus specialistai teikia informaciją ir konsultuoja Įstaigas socialinės priežiūros akreditavimo klausimais.
39. Įstaigos ir Socialinės paramos skyrius, atlikdami šiame apraše nustatytas funkcijas, turi užtikrinti 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo reikalavimų laikymąsi. Įstaigos tvarko fizinių asmenų duomenis tik paslaugų teikimo tikslais, Socialinės paramos skyrius – šiame Apraše nurodytoms funkcijoms atlikti.
40. Socialinės priežiūros akreditavimo ir vertinimo dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos
socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
1 priedas
(Prašymo ir dokumentų atitikties akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo anketa)
PRAŠYMO IR DOKUMENTŲ ATITIKTIES AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO ANKETA
____________________________________________________________________
(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)
________________ Nr. _______
(registracijos data)
___________________
(sudarymo vieta)
Vertinimo pradžia _____________________
(data)
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Kriterijaus rodiklis |
Kriterijaus įvertinimas (pažymėti x) |
Pastabos (jeigu atitinka, – pagal poreikį išvardijami pateikti dokumentai ir pan., jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies, – išvardijami trūkumai) |
Terminas trūkumams pašalinti (pildoma, jeigu nustatyta trūkumų) |
Trūkumų pašalinimas (pildoma, jeigu buvo nustatyta trūkumų) (pažymėti x) |
1. |
Prašymo atitiktis Akreditavimo tvarkos aprašo nustatytiems reikalavimams |
□ pateiktas nustatytos formos |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta |
□ užpildytas lietuvių kalba |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta |
||
□ pateikta visa reikalinga informacija |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta |
||
□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens |
□ atitinka □ neatitinka |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
2. |
Akreditavimo tvarkos apraše nurodytų dokumentų pateikimas |
□ įstaigos steigimo dokumentas
|
□ pateiktas □ nepateiktas □ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentą turi) |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
□ dokumentas, patvirtinantis asmens teisę veikti pareiškėjo vardu |
□ pateiktas □ nepateiktas
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu |
□ pateikta □ nepateikta
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis patalpomis, kuriose planuojama vykdyti veiklą (vykdoma veikla), jei paslaugos teikiamos įstaigoje |
□ pateikti □ nepateikti □ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentus turi)
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių ir darbuotojų sąrašas
|
□ pateiktas □ nepateiktas □ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentus turi) |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje, pagrindžiantys dokumentai |
□ pateikti □ nepateikti □ netaikoma (Tauragės rajono savivaldybė dokumentus turi) |
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
3. |
Įstaigos atitiktis Akreditavimo tvarkos aprašo reikalavimams
|
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų etatų skaičius |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
||
□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos) |
□ atitinka □ neatitinka
|
|
|
□ pašalinta □ nepašalinta
|
Tauragės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingo darbuotojo atliktos prašymo ir dokumentų atitikties akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, vertinimo išvada (tinkamą pažymėti x):
□ Įstaiga atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus.
□ Įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų.
Tauragės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyriaus atsakingo darbuotojo pasiūlymas Tauragės rajono savivaldybės administracijos direktoriui (pažymėti x):
□ Priimti sprendimą suteikti teisę teikti akredituotą socialinę priežiūrą.
□ Priimti sprendimą nutraukti prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą.
Vertinimo pabaiga _____________________
(data)
________ _______ __________________________________________
(pareigos) (parašas) (vertinimą atlikusio darbuotojo vardas, pavardė)
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos
socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
2 priedas
(Akredituotos socialinės priežiūros kokybės vertinimo akto forma)
AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
____________ Nr.
(data)
Įstaigos pavadinimas _______________________________________________________________________________________________________
Apsilankymo tikslas ________________________________________________________________________________________________________
Patikros rūšis, pažymėti (planinė /neplaninė)
Jei neplaninė patikra, nurodyti priežastį, kodėl ji atliekama_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Akredituotos socialinės priežiūros paslaugų rūšis, pažymėti (pagalba į namus / socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas / palydėjimo paslauga jaunuoliams / apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose / laikinas apnakvindinimas / intensyvi krizių įveikimo pagalba /psichosocialinė pagalba / laikinas atokvėpis / pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti / socialinė priežiūra šeimoms / laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra) /apgyvendinimas apsaugotame būste), kita
.................................................................................................................................................................................................................................................
(įrašyti)
Įstaigos vertinimo kriterijai:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijus |
Vertinimo turinys |
Atitiktis teisės aktuose nustatytiems reikalavimams (pažymėti) |
Pastabos (pildoma, jei pažymima „ne“ arba „iš dalies“) |
1. |
Paslaugos gavėjai |
1.1. Paslaugų gavėjai atitinka Socialinių paslaugų kataloge nustatytas socialinių paslaugų gavėjų grupes |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
1.2. Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, segama visa informacija susijusi su teikiama paslauga |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
1.3. Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
2. |
Paslaugų teikimas |
2.1. Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
2.2. Patvirtinti paslaugų organizavimo ir (ar) teikimo tvarkos aprašas(-ai), su jais supažindinti atsakingi darbuotojai ir (ar) paslaugų gavėjai, jei pagal paslaugos pobūdį tai yra reikalinga |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
2.3. Paslaugų sudėtis ir trukmė atitinka Socialinių paslaugų kataloge nustatytas socialines paslaugas |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
2.4. Pildomi darbo su asmeniu (šeima) eigos aprašymai, atvejo aprašymai, informacija apie asmeniui (šeimai) teikiamą pagalbą, paslaugų suteikimo registracijos žurnalai, rengiami individualūs darbo su asmeniu (šeim |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
2.5. Vykdoma vidinė paslaugų teikimo kontrolė |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
2.6. Informacija įvedama į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (SPIS)* |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
2.7. Sudaromos paslaugų teikimo sutartys tarp paslaugų gavėjo ir įstaigos |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
3. |
Teikiantis socialines paslaugas personalas |
3.1. Patvirtinti darbuotojų pareigybių aprašymai, sudarytos darbo sutartys, patvirtintos darbų saugos instrukcijos, sudaryti darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų išsilavinimas, profesinė kompetencija ir darbo krūvis atitinka reikalavimus ar rekomendacijas |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
3.2. Darbuotojams sudaryta galimybė tobulinti kvalifikaciją |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
3.3. Organizuojami darbuotojų pasitarimai socialinių paslaugų teikimo klausimais, dalinamasi patirtimi tarpusavyje ir su kitomis įstaigomis, tobulinama kvalifikacija |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
||
4. |
Paslaugų teikimo vieta |
4.1. Patalpos atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus patalpoms |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
5. |
Paslaugų viešinimas |
5.1. Įvairiomis priemonėmis vykdomas viešinimas (interneto svetainėje, spaudoje, socialiniuose tinkluose, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
6. |
Bendradarbiavimas |
6.1. Paslaugos teikimas derinimas su kitomis pagalbos formomis, teikiant paslaugas bendradarbiaujama su socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros ir kitomis įstaigomis, bendruomene, seniūnijomis su kitais socialiniais partneriais |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
7. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas |
7.1. Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka |
□ taip □ ne □ iš dalies □ netaikoma |
|
* Taikoma savivaldybės biudžetinėms įstaigoms
Tikrinti dokumentai: _________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________
Išvados:
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Rekomendacijos (tobulintinos sritys, priemonės kokybei gerinti ir pan.):
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________
Vertinimą atliko:
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
___________________ _________________ ____________________________
(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos
socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
3 priedas
(Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugos kokybės vertinimo akto forma)
SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGOS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
20 m. ______________________d. Nr. ______
1. DUOMENYS APIE SOCIALINĖS REABILITACIJOS NEĮGALIESIEMS BENDRUOMENĖJE PASLAUGOS TEIKĖJĄ (ĮSTAIGĄ):
1.1. |
Socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugų teikėjo (įstaigos) pavadinimas |
|
1.2. |
Paslaugos teikėjo (įstaigos) rekvizitai: |
|
Adresas |
|
|
Kodas |
|
|
Įstaigos vadovo vardas, pavardė |
|
|
Telefonas, faksas |
|
|
El. paštas |
|
|
1.3. |
Teisės teikti akredituotą socialinę priežiūros paslaugą suteikimo data, Nr. |
|
1.4. |
Sutarties su įstaiga dėl teisės teikti akredituotą socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje paslaugą sudarymo data ir numeris |
|
Patikros rūšis (planinė /neplaninė)_______________________________________________________
2. DUOMENYS APIE PATIKRINIMĄ:
2.1. |
Patikrinti dokumentai |
|
3. DUOMENYS APIE PASLAUGOS TEIKĖJO (ĮSTAIGOS) VEIKLĄ:
Eil. Nr. |
Vertinimo turinys |
Atitiktis rekomendacijoms: taip / ne / iš dalies / netaikoma (atsakymai) |
Pastabos (pildoma, jei pažymima „Ne“ arba „Iš dalies“) |
Rekomendacijos (pildoma, jei pažymima „Ne“ arba „Iš dalies“) |
Paslaugų gavėjų grupė |
||||
3.1. |
Suaugę asmenys su negalia ir jų šeimos (globėjai) |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.2. |
Vaikai su negalia ir jų šeimos |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.3. |
Formuojamos paslaugų gavėjų asmens bylos teisės aktų nustatyta tvarka, žymima visa informacija, susijusi su teikiama paslauga |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.4. |
Paslaugos poreikis asmenims peržiūrimas kasmet |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.5. |
Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas. Paslaugų gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugų gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo.
|
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
Paslaugų gavėjų skaičius |
||||
3.6. |
Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių* |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.7. |
Paslaugos gavėjų skaičius atitinka akreditacijos metu numatytą vietų įstaigoje skaičių* |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
Paslaugų teikimo vieta |
||||
3.8. |
Paslaugos teikėjo (įstaigos) patalpose |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.9. |
Asmens namuose |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.10. |
Reikalavimai patalpoms (jei paslaugai teikti būtinos patalpos) atitinka Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus. |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
Paslaugų teikimo trukmė / dažnumas |
||||
3.11. |
Pagrindinės paslaugos teikiamos ne mažiau kaip 4 kartus per mėn. |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
Paslaugas teikiantys specialistai |
||||
3.12. |
Socialiniai darbuotojai, įgiję Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo (toliau – Įstatymas) 20 straipsnio 6 dalyje nurodytą išsilavinimą |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.13. |
Kiti specialistai (individualios priežiūros darbuotojai, psichologai, specialieji pedagogai, tiflopedagogai, ergoterapeutai, surdopedagogai, įvarių terapijų (užimtumo, meno ir pan.) specialistai (pabraukti) |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.14. |
Reikalavimai personalo išsilavinimui atitinka Akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose, patvirtintuose Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų patvirtinimo“ nustatytus reikalavimus. |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.15. |
Sudaromi darbuotojų darbo grafikai, darbuotojų darbo krūvis atitinka reikalavimus, rekomendacijas* |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
Paslaugų teikimas |
||||
3.16.
3.16.1.
|
Pagrindinės paslaugos:
Socialinių ir (ar) kasdienių savarankiško gyvenimo įgūdžių, gebėjimų ugdymas ir (ar) palaikymas, ir (ar) atkūrimas, suteikiant bendrąsias žinias ir praktiškai mokant spręsti dėl negalios buityje ir (ar) aplinkoje kylančias problemas; |
|
||
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
||
3.16.2. |
Mokymosi, užimtumo ir (ar) darbinių įgūdžių ugdymas, atkūrimas ir (ar) stiprinimas, padedant įsidarbinti, ir (ar) išsilaikyti darbo vietoje ar dalyvauti užimtumo veikloje |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.17. |
Papildomos paslaugos: |
|
||
3.17.1. |
Palydėjimas ir (ar) transporto organizavimas |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.17.2. |
Aktyvaus judėjimo ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymas |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.17.3. |
Saviraiškos įgūdžių ir meninių gebėjimų lavinimas ir (ar) palaikymas |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.17.4. |
Individuali ir (ar) grupinė emocinė-psichologinė pagalba, savitarpio paramos grupės |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.18. |
Patvirtintas įstaigos metinis veiklos planas ir teikiamų paslaugų sąrašas |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.19. |
Paslaugos teikiamos pagal nustatytą poreikį bei sudarytus individualius paslaugų gavėjams planus |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.20. |
Teikiamomis paslaugomis ir vykdomomis veiklomis pasiekiami konkretūs teigiami rezultatai srityse, nurodytose sudarytame individualiame plane. |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
3.21. |
Paslaugų viešinimas. Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, renginiuose, informacinėse lentose ir pan.) |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies ¨ Netaikoma |
|
|
* Taikoma, jei nustatyta teisės aktuose ar sutartyse
Išvados ir rekomendacijos:
|
Vertinimą atliko:
__________________________________________ ____________________ _____________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
__________________________________________ ____________________ _____________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas, pavardė)
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos
socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
4 priedas
(Akredituotą vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugą teikiančių įstaigų patikros akto forma)
AKREDITUOTOS VAIKŲ DIENOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS KOKYBĖS VERTINIMO AKTAS
Akredituotą vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugą teikiančios įstaigos pavadinimas _______________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________
Sutarties data ir numeris ______________________________________________________________________________________________
Patikrinimo data ir adresas ____________________
Planinė patikra /neplaninė patikra (tinkamą pabraukti)
Patikros tikslas _______________________________________________________________________________________________________
Paslaugas teikiantys darbuotojai |
Vardas, pavardė, pareigybė |
Etato dalis |
Finansavimo šaltinis SAV / SADM / Kt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klientų skaičius pagal grupes
Vaikų su negalia skaičius |
|
Vaikų su elgesio ir emocijų sutrikimais skaičius |
|
Vaikų, kuriems nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, skaičius |
|
Vaikų, kurių šeimai taikoma atvejo vadyba, skaičius |
|
Vaikų iš bendruomenės skaičius |
|
Iš viso vaikų dienos centre |
|
PATIKROS KRITERIJAI |
VERTINIMAS |
|
PASTABOS |
Fizinė VDC aplinka (aplinkos, darbo vietų įrengimas, ar yra dvi atskiros patalpos) |
Taip |
□ |
|
Iš dalies |
□ |
|
|
Ne |
□ |
|
|
VDC vaikų bylų formavimas, saugojimas
|
Bylos formuojamos tvarkingai, yra visi reikiami dokumentai, bylos saugomos užtikrinant asmens duomenų apsaugą |
□ |
|
Bylos formuojamos iš dalies tvarkingai, saugomos užtikrinant asmens duomenų apsaugą |
□ |
|
|
Bylos formuojamos netvarkingai, trūksta dokumentų, saugomos neužtikrinant asmens duomenų apsaugos |
□ |
|
|
Kita |
□ |
|
|
Vaikų lankomumo fiksavimas
|
Vaikų lankomumui fiksuoti vedamas lankomumo žurnalas, kasdien žymima informacija |
□ |
|
Vaikų lankomumui fiksuoti nevedamas žurnalas |
□ |
|
|
Kita |
□ |
|
|
Sprendimų dėl vaikų dienos socialinės priežiūros skyrimo pasirašymas ir saugojimas (toliau – sprendimai) |
Savivaldybės atsiųsti sprendimai saugomi vaikų bylose, pasirašyti vaiko įstatyminio atstovo |
□ |
|
Savivaldybės atsiųsti sprendimai saugomi vaikų bylose, tačiau be vaiko įstatyminio atstovo parašo |
□ |
|
|
Savivaldybės atsiųsti sprendimai nesaugomi vaikų bylose, vaiko įstatyminiai atstovai nėra su jais supažindinti |
□ |
|
|
Kita |
□ |
|
|
Pagrindiniai VDC veiklos organizavimo dokumentai, nurodyti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020-07-10 įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“ patvirtintuose Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimuose ir rekomendacijose. |
Turi |
□ |
|
Iš dalies turi |
□ |
|
|
Neturi |
□ |
|
|
VDC personalo struktūra (pareigybės, darbo krūvis, darbuotojams tenkančių paslaugos gavėjų skaičiaus atitiktis rekomendacijoms) |
Atitinka |
□ |
|
Neatitinka |
□ |
|
|
Viešųjų pirkimų procedūros |
Vykdo |
□ |
|
Nevykdo |
□ |
|
|
Transportas (degalų nurašymo dokumentai, lengvojo automobilio kelionės lapai ir kt.) |
Pildomi ir formuojami |
□ |
|
Nepildomi ir neformuojami |
□ |
|
|
Lėšų naudojimas |
Finansinių ataskaitų pateikimas pagal sutartį |
□ |
|
Informacija VDC interneto svetainėje / socialiniuose tinkluose apie teikiamas paslaugas |
Informacija pateikiama išsamiai, nurodytas vaikų dienos socialinės priežiūros paslaugos aprašymas, kontaktai, atnaujinama informacija apie VDC naujienas |
□ |
|
Informacija pateikiama neišsamiai, trūksta duomenų, informacija apie VDC veiklą neatnaujinama |
□ |
|
|
VDC neturi savo tinklapio, neviešina savo veiklos socialiniuose tinkluose |
□ |
|
|
Pagalbos vaikams planų rengimas |
Pagalbos planai rengiami kiekvienam VDC lankytojui, išsamūs, numatomi aiškūs uždaviniai, nurodyta kita plano peržiūros data. |
□ |
|
Pagalbos planai rengiami ne kiekvienam VDC lankytojui, neišsamūs, trūksta konkretumo, nenurodyta kita plano peržiūros data. |
□ |
|
|
Pagalbos planai VDC lankytojams nerengiami. |
□ |
|
|
Kita |
□ |
|
|
Bendradarbiavimas su įstaigomis
|
|
|
|
Kita
|
|
|
|
IŠVADOS / REKOMENDACIJOS VAIKŲ DIENOS CENTRUI:
Vertinimą atliko:
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
|
|
|
|
(pareigų pavadinimas) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos
socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
5 priedas
ĮSTAIGOS TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ KOKYBĖS VERTINIMO
REKOMENDACIJŲ ĮGYVENDINIMO AKTAS
________________
(data)
Įstaigos pavadinimas _____________________________________________________________________________________________________
Vertinimo akto data ir numeris______________________________________________________________________________________________
Eil.Nr. |
Rekomendacija |
Nustatyta įvykdymo data |
Rekomendacijos įvykdymo aprašymas (pvz., patvirtinančio dokumento data, pavadinimas ir numeris) |
Socialinės paramos skyriaus vertinimas (pažymėti x) |
1. |
|
|
|
□ taip □ ne □ iš dalies |
2. |
|
|
|
□ taip □ ne □ iš dalies |
3. |
|
|
|
□ taip □ ne □ iš dalies |
Įstaiga įvykdė / įvykdė iš dalies / neįvykdė rekomendacijas.
Pastabos (pildoma, jeigu įstaiga neįvykdė rekomendacijų)
|
|
|
|
Už įvykdytų rekomendacijų vertinimą atsakingas asmuo:
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės
priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
6 priedas
APKLAUSOS ANKETA SOCIALINIAM DARBUOTOJUI
1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Darbo sąlygos (švara, saugumas, komfortas ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Patiriamas stresas darbe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Saugumo užtikrinimas (skiepai, apsaugos, dezinfekcinės priemonės ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų darbo krūvis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo tikslų ir rezultatų aiškumas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Bendradarbiavimas su kitomis įstaigomis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Įvertinkite savo motyvaciją darbui |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo užmokestis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinės etikos laikymasis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Dalyvavimas nustatant kvalifikacijos poreikį |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Teikiamų socialinių paslaugų viešinimo priemonės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Kaip manote, kaip pasikeitė daugumos Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:
□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;
□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;
□ neturiu nuomonės.
3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:
□ senyvo amžiaus asmenys;
□ neįgalūs asmenys;
□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;
□ kita ___________________________.
4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:
□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.
7. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų sistemą: ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dėkojame už atsakymus!
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės
priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
7 priedas
APKLAUSOS ANKETA INDIVIDUALIOS PRIEŽIŪROS DARBUOTOJUI
1. Prašome įvertinti balu nuo 1 iki 5, kur 1 – žemiausias, 5 – aukščiausias balas:
Suteikiamos darbui reikalingos saugos priemonės |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Važiavimo išlaidų kompensavimo tvarka |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo organizavimas (darbo grafikas, vadavimas ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinė rizika (įvertinkite balu kaip vertinate riziką savo darbe) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Patiriamas stresas darbe |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Saugumo užtikrinimas (profilaktinis sveikatos patikrinimas ir kt.) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Jūsų darbo krūvis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Kaip vertinate savo pasitenkinimą darbu |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Įvertinkite savo motyvaciją darbui |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Darbo užmokestis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Profesinės etikos laikymasis |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2. Kaip manote, kaip pasikeitė Jūsų klientų gyvenimo kokybė pradėjus teikti socialines paslaugas:
□ klientai tapo savarankiškesni, laimingesni;
□ klientų gyvenimo kokybė nepasikeitė;
□ neturiu nuomonės.
3. Su kokiomis socialinėmis grupėmis dirbate:
□ senyvo amžiaus asmenys;
□ neįgalūs asmenys;
□ asmenys, patiriantys socialinę riziką;
□ kita ___________________________.
4. Kokie pagrindiniai sunkumai darbe: _______________________________________________________________________________
6. Į kliento individualius poreikius atsižvelgiama:
□ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ neturiu nuomonės.
Tauragės rajono savivaldybėje teikiamos socialinės
priežiūros akreditavimo ir kokybės
kontrolės tvarkos aprašo
8 priedas
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO (ARTIMOJO) APKLAUSOS ANKETA
3. Prašome įrašyti įstaigos, kurios teikiamomis socialinėmis priežiūros paslaugomis naudojatės, pavadinimą:
________________________________________________________________________
4. Kokiu būdu sužinojote apie socialinės priežiūros paslaugas (tinkamą (-us) atsakymą (-us) pažymėkite Q)?
□ Iš seniūnijos ar Savivaldybės darbuotojų
□ Iš spaudos, televizijos
□ Interneto
□ Iš pažįstamų / artimųjų
□ Iš medicinos darbuotojų
□ Kita (įrašykite)______________________
5. Kiek laiko Jums teikiamos socialinės priežiūros paslaugos (tinkamą atsakymą pažymėkite Q)?
□ trumpiau kaip metus
□ 1-2 metus
□ 3-5 metus
□ ilgiau kaip 5metus
6. Kokios socialinės priežiūros paslaugos Jums teikiamos (tinkamą (-us) atsakymą (-us) pažymėkite Q)?
□ Pagalba į namus
□ Socialinių įgūdžių ugdymas, palaikymas ir (ar) atkūrimas
□ Apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose
□ Laikinas apnakvindinimas
□ Psichosocialinė pagalba
□ Pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti asmenims
□ Intensyvi krizių įveikimo pagalba
□ Laikinas atokvėpis (socialinė priežiūra)
□ Apgyvendinimas apsaugotame būste
□ Palydėjimo paslauga jaunuoliams
□ Vaikų dienos socialinė priežiūra
□ Socialinė priežiūra šeimoms
□ Socialinė reabilitacija neįgaliesiems bendruomenėje
7. Prašome pateikti Jūsų nuomonę (tinkamus atsakymus pažymėkite X):
|
Vertinimo kriterijai |
Atsakymų variantai |
Jei pasirinkote atsakymą „Ne“ arba „Iš dalies“ prašome nurodyti priežastis |
|
7.1. |
Ar informacija apie socialinės priežiūros paslaugas yra prieinama ir aiški? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.2. |
Ar Jus tenkina teikiamų socialinių priežiūros paslaugų dažnumas? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.3. |
|
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.4. |
Ar teikiamos socialinės priežiūros paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius ir patenkina poreikius? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.5. |
Ar aiškios mokėjimo už teikiamas socialinės priežiūros paslaugas sąlygos? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.6. |
Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.7. |
Ar teikiant socialinės priežiūros paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.8. |
Ar pasitikite socialinės priežiūros paslaugas teikiančiu darbuotoju? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.9. |
|
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
|
7.10. |
Ar iškilusios problemos, teikiant socialinės priežiūros paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai? |
¨ Taip ¨ Ne ¨ Iš dalies |
|
8. Prašome pateikti pasiūlymus, ką, Jūsų nuomone, reikėtų tobulinti siekiant geresnės socialinės priežiūros paslaugų kokybės?
........................................................................................................................................................................
Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje. Jūsų pateikti atsakymai bus labai naudingi tobulinant socialinės priežiūros paslaugų kokybę Tauragės rajono savivaldybėje.