KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
sprendimas
DĖL KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ENERGINIO EFEKTYVUMO DIDINIMO DAUGIABUČIUOSE NAMUOSE 2013–2014 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO
2013 m. rugsėjo 12 d. Nr. T-516
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290, Nr. 137-5379; 2009, Nr. 77-3165; 2010, Nr. 25-1177, Nr. 51-2480, Nr. 84-4406, Nr. 86-4525; 2011, Nr. 52-2504, Nr. 155-7354; 2012, Nr. 136-6958) 6 straipsnio 22 punktu ir 16 straipsnio 2 dalies 40 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymo (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554; 2008, Nr. 71-2703; 2009, Nr. 93-3961; 2010, Nr. 125-6378; 2011, Nr. 155-7357; 2013, Nr. 10-420, Nr. 57-2858) 2 straipsnio 15 dalimi, 13 straipsnio 8 dalies 6 punktu ir 15 straipsnio 4 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugsėjo 23 d. nutarimu Nr. 1213 „Dėl Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 143-5232; 2008, Nr. 36-1282; 2009, Nr. 112-4776; 2012, Nr.1-1; 2013, Nr. 83-4153) ir atsižvelgdama į Partnerystės dėl projekto „Daugiabučių namų modernizavimo skatinimas, II etapas“ įgyvendinimo ir bendradarbiavimo dėl energinio efektyvumo didinimo programų įgyvendinimo savivaldybėje sutarties Nr. 1.8.2-15/SR-0441/8, patvirtintos Kauno miesto savivaldybės tarybos 2013 m. kovo 21 d. sprendimu Nr. T-201, 22.4 punktą, Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2006 m. vasario 8 d. įsakymą Nr. A-512, 2006 m. balandžio 28 d. įsakymą Nr. A-1557, 2008 m. lapkričio 5 d. įsakymą Nr. A-3961, 2006 m. gegužės 18 d. įsakymą Nr. A-1836, 2006 m. sausio 16 d. įsakymą Nr. A-147, 2005 m. gruodžio 16 d. įsakymą Nr. A-4790, 2006 m. sausio 5 d. įsakymą Nr. A-19, 2005 m. gruodžio 21 d. įsakymą Nr. A-4907, 2006 m. balandžio 28 d. įsakymą Nr. A-1556 ir 2013 m. liepos 31 d. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos raštą Nr. (13-1)-D8-6436, akcinės bendrovės „Kauno energija“ 2013 m. rugpjūčio 16 d. raštą Nr. 20-4832, Kauno miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Kauno miesto energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose 2013–2014 metų programą (toliau – Programa) (pridedama).
3. Paskirti Programos įgyvendinimo administratoriais akcinę bendrovę „City Service“, uždarąsias akcines bendroves Kauno komunalinis ir butų ūkis ir „Būsto valda“ pagal bendrovėms priskirtas administruoti teritorijas.
4. Paskirti 2 punkte nurodytame sąraše įrašytoms daugiabučių namų savininkų bendrijoms Programos įgyvendinimo administratoriumi uždarąją akcinę bendrovę Kauno komunalinis ir butų ūkis.
5. Įgalioti Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorių:
PATVIRTINTA
Kauno miesto savivaldybės tarybos
2013 m. rugsėjo 12 d.
sprendimu Nr. T-516
KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ENERGINIO EFEKTYVUMO DIDINIMO DAUGIABUČIUOSE NAMUOSE 2013–2014 METŲ PROGRAMA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Kauno miesto savivaldybės energinio efektyvumo didinimo daugiabučiuose namuose 2013–2014 metų programos (toliau – Programa) paskirtis – atkurti ar pagerinti Kauno mieste esančių daugiabučių namų technines ir energines normatyvines savybes, siekiant esminių statinio reikalavimų visumos išlaikymo, šiluminės energijos sąnaudų sumažinimo ir racionalaus energinių išteklių naudojimo, gyventojų išlaidų šildymui sumažinimo ir gyvenimo kokybės pagerinimo.
2. Programa parengta Kauno miesto savivaldybei vykdant Lietuvos Respublikos statybos įstatymo (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290), Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymu (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr.47-1554; 2009, Nr. 93-3961) nustatytą statinių naudojimo priežiūros atlikimo funkciją įgyvendinant vieną iš Lietuvos būsto strategijos tikslų – užtikrinti efektyvų esamo būsto naudojimą, priežiūrą, atnaujinimą (modernizavimą), racionalų energijos išteklių naudojimą, taip pat vadovaujantis statybos techniniu reglamentu STR 2.01.09:2012 „Pastatų energinis naudingumas. Energinio naudingumo sertifikavimas“, statybos techniniu reglamentu STR 2.01.01(6):2008 „Esminis statinio reikalavimas „Energijos taupymas ir šilumos išsaugojimas“ ir statybos techniniu reglamentu STR 1.12.05:2010 „Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimai“.
II. ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ
4. Kauno mieste gyvena apie 310000 gyventojų. Kauno miesto savivaldybės statinių naudotojų sąraše įrašyti 4986 daugiabučiai namai, kuriuose gyvena 74 procentai visų miesto gyventojų. 1708 gyvenamuosius daugiabučius namus administruoja daugiabučių namų savininkų bendrijos, pagal jungtinę veiklos sutartį administruojami 46 namai, 2229 daugiabučius namus administruoja Savivaldybės paskirti daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administratoriai: AB „City Servise“, UAB Kauno komunalinis ir butų ūkis, UAB „Būsto valda“, UAB „Namų priežiūros centras“, UAB „Dainavos būstas“. Dauguma pastatų yra penkių, devynių aukštų, dominuoja plytų mūro, gelžbetonio plokščių konstrukcijų namai. Daugiausia daugiabučių namų Kauno mieste statyti 1955–1993 metais (statybos metų vidurkis – 39 metai). Kaip ir daugelyje kitų tuo pačiu metu statytų pastatų Lietuvoje, namai buvo pastatyti pagal žemus energinio efektyvumo standartus ir laikui bėgant jų būklė dėl nepakankamos techninės priežiūros vis prastėjo. Vidutinis buto plotas yra apie 60 kv. metrų. Vienas namų ūkis šilumos energijos suvartoja apie 160 kWh/m² per metus ir už tai vidutiniškai sumoka apie 483 Lt per mėnesį. Kauno mieste kompensacijas už šildymą ir karštą vandenį gauna mažas pajamas gaunantys gyventojai, ir tai sudaro apie 7 proc. nuo visų miesto gyventojų.
5. Sovietmečiu ir iš karto po Nepriklausomybės atgavimo buvusios santykinai žemos šilumos kainos, valstybės mokesčių politika (mokestinės lengvatos nepasiturintiems gyventojams) neskatino gyventojų taupyti energijos. Gyventojai neturi efektyvaus energijos vartojimo patirties ir dėl nepakankamų ar nenuolatinių pajamų iki šiol retai savarankiškai investuodavo į energijos taupymo priemones savo būstuose.
6. Energinio efektyvumo didinimo priemonių įgyvendinimas daugiabučiuose namuose, kuriuose tokios priemonės buvo įgyvendintos, parodė, kad po jų įgyvendinimo sutaupoma ne mažiau kaip 50 proc. energijos, lyginant su energijos sąnaudomis iki šių priemonių įgyvendinimo, o sutaupytos lėšos dėl sumažėjusių šildymo išlaidų dažniausiai skiriamos investicijoms padengti. Nuo daugiabučių gyvenamųjų namų renovavimo pradžios, t. y. nuo 1997 m. Kauno mieste renovuoti 74 gyvenamieji namai, kuriuose yra apšiltintos sienos, stogai, pakeisti langai, lauko durys, šildymo ir karšto vandens sistemų stovuose įrengti balansiniai ventiliai ir t. t. (pvz., gyvenamieji namai Kovo 11-osios g. 130A, Naujakurių g. 68, Naujakurių g. 70, P. Lukšio g. 4, P. Lukšio g. 12, Kaune, kuriuose buvo pritaikytas visas komplektas energiją taupančių priemonių ir pasiekti labai geri energiją taupantys rodikliai).
7. Toliau sparčiai brangstant energijos ištekliams, racionalaus energijos vartojimo problema Kauno miesto daugiabučiuose namuose tampa ypač opi, todėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos iniciatyva Kauno miesto savivaldybėje pradėta rengti Programa, dėl tų kvartalų daugiabučių namų, kurie daugiausiai suvartoja energijos. Programos įgyvendinimas sudarys prielaidas spręsti gyventojų socialines problemas, mažinti mokėjimo sąskaitų už energinius resursus, užtikrinti esminių statinio reikalavimų visumos išlaikymą daugiabučiuose namuose, skatinti būsto savininkus racionaliai vartoti energiją, taip pat prisidėti prie klimato taršos mažinimo ir aplinkos tausojimo šalies mastu, gerinti pastatų techninę būklę ir estetinį miesto vaizdą, didinti nekilnojamojo turto vertę.
8. Rengiant Programą, Kauno miesto savivaldybės iniciatyva buvo atrinkti 35 daugiabučiai namai, parengti jų energinio naudingumo sertifikatai ir investicijų planai. Vertinimo rezultatai parodė, kad beveik visų pastatų energinio naudingumo klasė yra E ir vidutinis šilumos suvartojimas yra ne mažesnis kaip 150 kWh/m2 per metus. Kai kuriuose atrinktuose namuose energijos suvartojimas yra labai didelis ir siekia net 232 kWh/m² per metus.
9. Rengiant techninį ir energinį atrinktų daugiabučių namų įvertinimą, buvo nustatyta, kad šie daugiabučiai namai neatitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatyme ir statybos techniniame reglamente STR 1.12.05:2010 „Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimai“ nustatytų esminių reikalavimų visumos: dėl nepakankamos priežiūros ir klimatinio poveikio yra pažeistos atitvarų konstrukcijos, per kurias patiriami dideli šilumos nuostoliai; ištrupėjęs plytų mūras, pažeistos tarpplokštinės siūlės, pažeistas blokinių sienų apdailinis tinkas; dėl stogo dangos, lietaus surinkimo ir nuvedimo sistemos nusidėvėjimų bei netinkamai sudaryto stogo nuolydžio atmosferiniai krituliai kaupiasi ant stogo, todėl stogo, patalpų lubų bei sienų konstrukcijos praranda savo technines bei šilumines charakteristikas; per deformuotus senus langus ir balkonų durų rėmus prarandama šiluma; šildymo sistemos ir karšto vandens vamzdynai rūsyje paveikti korozijos, sklendės ir ventiliai nesandarūs ir kita.
III. PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINIAI
10. Programos tikslas – sumažinti Kauno miesto daugiabučiuose namuose suvartojamos šiluminės energijos sąnaudas, gerinti miesto estetinį vaizdą ir gyvenamąją aplinką.
11. Programos tikslui įgyvendinti numatomi uždaviniai:
11.1. atlikti Kauno miesto daugiabučiuose namuose statybos darbus, kurie yra būtini siekiant užtikrinti šių namų atitiktį teisės aktuose nustatytų privalomųjų (esminių) statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimų visumai;
11.2. atnaujinti daugiabučius namus, užtikrinant, kad įgyvendinus efektyvias energiją taupančias priemones, bus pasiekta ne mažesnė kaip D pastato energinio naudingumo klasė ir skaičiuojamosios šilumos energijos sąnaudos juose būtų sumažintos ne mažiau kaip 20 procentų;
11.3. įgyvendinus Programą užtikrinti, kad būtų įdiegtos visos priemonės, reikalingos siekiant efektyvinti šilumos tiekimo sistemos darbą ir užtikrinančios mažiausią galimą suvartojamos šilumos kiekį;
IV. PROGRAMOS TIKSLO IR UŽDAVINIŲ ĮGYVENDINIMO VERTINIMO KRITERIJAI
V. PRIEMONĖS, NUMATOMOS ĮGYVENDINTI DAUGIABUČIUOSE NAMUOSE
13. Siekiant gerinti gyvenamąją aplinką, mažinti energinių išteklių sąnaudas ir užtikrinti daugiabučių namų atitiktį esminiams statinio reikalavimams, Savivaldybės atrinktuose Kauno miesto daugiabučiuose namuose, numatoma įgyvendinti energinį efektyvumą didinančias priemones (toliau – priemonės), būtinas statinių naudojimo ir priežiūros esminiams reikalavimams užtikrinti ir leisiančias sumažinti bendras visų daugiabučių namų energijos sąnaudas ne mažiau kaip 40 proc., ir juose pasiekti ne mažesnę kaip C energinio naudingumo klasę. Pagal Programą yra numatoma įgyvendinti priemones (priedas).
14. Investicijų planai, rengiant Programą, yra parengti taip, kad butų ir kitų patalpų savininkų bendros išlaidos šiluminei energijai ir daugiabučių atnaujinimo (modernizavimo) projektuose nurodytoms investicijoms padengti būtų 10 proc. mažesnės lyginant su išlaidomis šiluminei energijai iki daugiabučio namo atnaujinimo (modernizavimo) projektuose numatytų priemonių įgyvendinimo.
VI. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS
15. Programa įgyvendinama dviem etapais. Pirmajame etape atliekami Partnerystės sutartimi patvirtintų 35 daugiabučių namų atnaujinimo įgyvendinimo darbai (energinio naudingumo sertifikatų ir investicijų planų parengimo paslaugos pirkimas, paslaugų sutarčių su laimėtoju sudarymas, investicijų planų aptarimas su būsto savininkais, galimos investicijų planų korekcijos).
16. Atsižvelgiant į Programos apimtį ir trukmę, siekiant efektyviai įgyvendinti Programą bei užtikrinti reikiamą bendrojo naudojimo objektų valdytojų kompetenciją Programoje numatytų priemonių valdymo ir įgyvendinimo srityje, Programos įgyvendinimo administratoriais pagal bendrovėms priskirtas administruojamas teritorijas Savivaldybės tarybos sprendimu skiriami UAB „Būsto valda“, UAB Kauno komunalinis ir butų ūkis, AB „City Service“. Modernizuotinų daugiabučių gyvenamųjų namų sąraše įrašytoms daugiabučių gyvenamųjų namų savininkų bendrijoms skiriamas programos įgyvendinimo administratorius uždaroji akcinė bendrovė Kauno komunalinis ir butų ūkis. Programos įgyvendinimo administratoriai privalės atlikti veiksmus, susijusius su Programos ir parengtų investicijų planų įgyvendinimu (Partnerystės sutartimi patvirtintų 35 daugiabučių namų techninio darbo projekto, rangos darbų pirkimas, sutarčių su laimėtojais sudarymas, energinio naudingumo sertifikato po modernizavimo atlikimas, techninės priežiūros pirkimas, tinkamas atnaujinimo (modernizavimo) projekto administravimas).
17. Antrasis Programos įgyvendinimo etapas apima rangos darbų pagal Programą patvirtintus investicijų planus įgyvendinimą. Antrojo etapo įgyvendinimas baigiamas iki 2014 metų pabaigos.
18. Kauno miesto savivaldybės administracija koordinuoja Programos įgyvendinimą ir organizuoja jos įgyvendinimą.
19. Paskirti Programos įgyvendinimo administratoriai atlieka visus veiksmus, susijusius su Programos ir parengtų investicijų planų įgyvendinimu: skolinasi lėšas iš kredito įstaigų, naudodamasis Centrinės perkančiosios organizacijos parengtu elektroniniu katalogu, parengia techninius reikalavimus dėl techninio darbo projekto atlikimo ir derina juos su Savivaldybe, organizuoja rangos darbų (įskaitant ir projektavimo darbus), statybos techninės priežiūros paslaugų pirkimus, organizuoja ir prižiūri statybos darbų atlikimą ir užtikrina jų įgyvendinimo kokybę.
20. Įgyvendinant pirmąjį ir antrąjį Programos įgyvendinimo etapus, Programos įgyvendinimo administratoriai išsamiai informuoja būsto savininkus apie Programą, būsto savininkams nusprendus įgyvendinti papildomas energinio efektyvumo didinimo priemones, neįtrauktas į investicijų planus, organizuoja šių investicijų planų pakeitimą, nebloginant planuojamų pasiekti energinio efektyvumo rezultatų. Organizuoja ir atlieka investicijų planų įgyvendinimą.
21. Savivaldybės administracija prižiūri ir kontroliuoja Programos įgyvendinimo administratorių vykdomą veiklą. Tuo atveju, jei gaunama informacija iš Programos finansavimą suteikusių bankų ar kitų finansų įstaigų, kad Programos įgyvendinimo administratorius nevykdo ar netinkamai vykdo savo įsipareigojimus pagal kredito sutartis, Savivaldybės administracija nedelsdama imasi veiksmų siekdama užtikrinti, kad Programos įgyvendinimo administratorius laikytųsi įsipareigojimų.
22. Savivaldybės administracijos direktoriaus paskirtas asmuo (specialistas), rangovui perdavus Programos administratoriui atliktų statybos rangos darbų priėmimo ir perdavimo aktus, įsitikinęs, ar statybos rangos darbų priėmimo ir perdavimo aktuose nurodyti darbai ir jų kiekis atitinka darbų kiekį, numatytą statinio techniniame darbo projekte, parengtame pagal investicijų plane nurodytas atnaujinimo (modernizavimo) priemones (ar jų neatitinka), tai konstatuoja, pasirašydamas statybos rangos atliktų darbų priėmimo ir perdavimo aktus. Ši sąlyga turi būti numatyta statybos rangos darbų sutartyse.
VII. PROGRAMOS FINANSAVIMAS
23. Rengiant investicijų planus nustatyta, kad skaičiuojamosiomis kainomis Programai įgyvendinti reikėtų apie 77,79 mln. Lt.
24. Programai įgyvendinti numatoma teisės aktų nustatyta tvarka gauti finansavimą iš Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos, Klimato kaitos specialiosios programos ir kitų teisėtų šaltinių:
24.1. Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programoje numatytomis lėšomis bus teikiamas lengvatinis kreditas su ne didesnėmis kaip 3 proc. fiksuotomis metinėmis palūkanomis;
24.2. Valstybės lėšomis kompensuojama 100 proc. projekto parengimo, statybos techninės priežiūros ir projekto administravimo išlaidų, tai sudarytų 3,41 mln. Lt;
24.3. 15 proc. investicijų, tenkančių investicijų plane nurodytoms valstybės remiamoms energinį efektyvumą didinančioms priemonėms įgyvendinti. Šios paramos dydis pagal parengtus investicijų planus sudarytų apie 5,94 mln. Lt;
24.4. Klimato kaitos specialiosios programos lėšomis bus kompensuojama 25 proc. investicijų planuose numatytų energiją taupančių priemonių įgyvendinimo. Pagal parengtus investicijų projektus ši paramos suma sudarytų apie 9,9 mln. Lt.
24.5. 100 proc. apmokamos investicijų padengimo įmokos nepasiturintiems gyventojams pagal Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymą (Žin., 2003, Nr. 73-3352; 2011, Nr. 155-7353). Rengiant investicijų planus, Programai įgyvendinti atrinktuose daugiabučiuose namuose iš viso gyveno 206 nepasiturinčių butų savininkų.
25. Skaičiuojamasis šiltnamio efektą sukeliančių dujų (toliau ŠESD) (CO2 ekv.) kiekio sumažėjimas sudarytų 2382 t per metus.
26. Šiluminės energijos sumažėjimas palyginti su esama padėtimi iki projekto įgyvendinimo sudarytų 11270 MWh per metus.
27. Skaičiuojamoji sutaupytos šiluminės energijos vertė pagal esamos padėties kainą sudarytų 2,874 mln. Lt per metus.
28. Visų šiame skyriuje nurodytų finansavimo šaltinių parama Programai įgyvendinti skiriama vadovaujantis paramą reglamentuojančiais teisės aktais (Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti ir daugiabučiams namams atnaujinti (modernizuoti) įstatymu (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554; 2009, Nr.93-3961), Lietuvos Respublikos piniginės socialinės paramos nepasiturintiems gyventojams įstatymu (Žin., 2003, Nr. 73-3352; 2011, Nr. 155-7353) ir kitais teisės aktais.
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Kauno miesto savivaldybės energinio
efektyvumo didinimo daugiabučiuose
namuose 2013–2014 metų programos
priedas
NUMATOMOS ĮGYVENDINTI DAUGIABUČIŲ NAMŲ ENERGINĮ EFEKTYVUMĄ DIDINANČIOS PRIEMONĖS
Eil.Nr. |
numatomos įgyvendinti priemonės |
1 |
2 |
I. ENERGINĮ EFEKTYVUMĄ DIDINANČIOS PRIEMONĖS |
|
1. |
Šildymo ir karšto vandens sistemų pertvarkymas ar keitimas: |
1.1. |
šilumos punkto ar katilinės (individualių katilų) ir karšto vandens ruošimo įrenginių keitimas ar pertvarkymas, taip pat ir atsinaujinančių energijos šaltinių (saulės, vėjo, geoterminės energijos, biokuro ir panašiai) įrengimas |
1.2. |
balansinių ventilių ant stovų įrengimas |
1.3. |
vamzdynų šiluminės izoliacijos gerinimas |
1.4. |
šildymo prietaisų ir vamzdynų keitimas |
1.5. |
individualios šilumos apskaitos prietaisų ar daliklių sistemos ir (ar) termostatinių ventilių įrengimas butuose ir kitose patalpose |
2. |
Ventiliacijos ir rekuperacijos sistemų pertvarkymas, keitimas ar įrengimas |
3. |
Stogo šiltinimas, taip pat ir naujos dangos ar naujo šlaitinio stogo įrengimas (išskyrus patalpų pastogėje įrengimą) ir (ar) perdangos po vėdinama šlaitinio stogo pastoge šiltinimas, ir (ar) laiptų į statomo naujo šlaitinio stogo pastogę įrengimas energinį efektyvumą didinančių priemonių įrangai eksploatuoti, jeigu pastogėje montuojami energinį efektyvumą didinančių priemonių elementai |
4. |
Fasado sienų (taip pat ir cokolio) šiltinimas, įskaitant sienų (cokolio) konstrukcijos defektų pašalinimą ir nuogrindos sutvarkymą |
5. |
Balkonų ar lodžijų įstiklinimas, įskaitant esamos balkonų ar lodžijų konstrukcijos sustiprinimą ir (ar) naujos įstiklinimo konstrukcijos įrengimą pagal vieną projektą |
6. |
Laiptinių lauko durų ir tambūro durų keitimas, įskaitant susijusius apdailos darbus, įėjimo laiptų remontą ir pritaikymą neįgaliųjų poreikiams |
1 |
2 |
7. |
Butų ir kitų patalpų langų keitimas į mažesnio šilumos pralaidumo langus |
8. |
Rūsio perdangos šiltinimas |
9. |
Liftų atnaujinimas (modernizavimas) – jų keitimas techniniu energiniu požiūriu efektyvesniais liftais, įskaitant priėjimo prie lifto pritaikymą neįgaliųjų poreikiams |
II. Kitos NAMO atnaujinimo (modernizavimo) priemonės |
|
10. |
Kitų pastato bendrojo naudojimo inžinerinių sistemų (nuotekų sistemos, taip pat ir namui priklausančių lokalinių įrenginių, elektros instaliacijos, priešgaisrinės saugos įrenginių, geriamojo vandens vamzdynų ir įrenginių keitimas ar (ar) pertvarkymas, drenažo sutvarkymas) |
___________________________________________
PRITARTA
Kauno miesto savivaldybės tarybos
2013 m. rugsėjo 12 d.
sprendimu Nr. T-516
Kauno miesto MODERNIZUOTINŲ daugiabučių gyvenamųjų namų sąrašas
Eil. Nr. |
Namo adresas |
Namo bendrasis naudingasis plotas, kv. m |
Aukštų skaičius |
Butų skaičius |
Šilumos suvartojimas kWh/m2 per metus |
Namo valdymo forma |
Gyventojų gaunančių kompensacijas už šildymą ir karštą vandenį skaičius, vnt. |
Pastabos, daugiabučių namų kvartalai, patvirtinti Kauno miesto savivaldybės tarybos 2010-01-28 sprendimu Nr. T-3 |
1 |
Savanorių pr. 204 /
Taikos pr. 2 |
4358 |
4/5 |
92 |
142 |
Administratorius |
5 |
ŽAL7 |
2 |
Savanorių pr. 196 |
3032 |
5 |
68 |
118 |
Administratorius |
5 |
ŽAL7 |
3 |
P. Plechavičiaus g. 2 |
5174 |
16 |
93 |
114 |
DNSB |
16 |
EIG6 |
4 |
Žuvinto g. 37 |
1540 |
4 |
28 |
117 |
DNSB |
2 |
IVF6 |
5 |
Saulės g. 8 |
4818 |
9 |
52 |
113 |
DNSB |
1 |
ŽAL7 |
6 |
K. Škirpos g. 7 |
2185 |
5 |
45 |
108 |
DNSB |
6 |
EIG5 |
7 |
K. Škirpos g. 9 |
2185 |
5 |
45 |
121 |
DNSB |
2 |
EIG5 |
8 |
Birželio 23-iosios g. 15 |
2473 |
5 |
45 |
132 |
DNSB |
1 |
DAI1 |
9 |
Taikos pr. 82, II korpusas |
1263 |
5 |
20 |
130 |
DNSB |
2 |
DIA6 |
10 |
Taikos pr. 82A, II korpusas |
1250 |
5 |
20 |
126 |
DNSB |
1 |
DIA6 |
11 |
Taikos pr. 82A, III korpusas |
1035 |
5 |
17 |
130 |
DNSB |
1 |
DIA6 |
12 |
Taikos pr. 82A, IV korpusas |
2104 |
9 |
36 |
127 |
DNSB |
5 |
DIA6 |
13 |
Taikos pr. 84, I korpusas |
2120 |
9 |
36 |
125 |
Administratorius |
|
DIA6 |
14 |
Taikos pr. 84, III korpusas |
1286 |
5 |
20 |
136 |
Administratorius |
2 |
DIA6 |
15 |
Taikos pr. 84, IV korpusas |
2121 |
9 |
36 |
132 |
Administratorius |
4 |
DIA6 |
16 |
Taikos pr. 86, II korpusas |
1271 |
5 |
21 |
118 |
DNSB |
2 |
DIA6 |
17 |
Taikos pr. 86, III korpusas |
1271 |
5 |
20 |
120 |
DNSB |
2 |
DIA6 |
18 |
Taikos pr. 86, IV korpusas |
2187 |
9 |
37 |
114 |
DNSB |
4 |
DIA6 |
19 |
Taikos pr. 82B |
2270 |
5 |
40 |
179 |
Administratorius |
|
DIA6 |
20 |
Draugystės g. 3A |
2897 |
12 |
48 |
199 |
Administratorius |
2 |
DIA6 |
21 |
Draugystės g. 3C |
2913 |
12 |
48 |
188 |
Administratorius |
2 |
DIA6 |
22 |
Draugystės g. 5D |
2311 |
5 |
60 |
210 |
Administratorius |
8 |
DIA6 |
23 |
Draugystės g. 5E |
2332 |
5 |
59 |
88 |
DNSB |
|
DIA6 |
24 |
Draugystės g. 5F |
2344 |
5 |
62 |
209 |
Administratorius |
4 |
DIA6 |
25 |
Draugystės g. 7A |
2288 |
5 |
40 |
184 |
Administratorius |
1 |
DIA6 |
26 |
Draugystės g. 7B |
1631 |
5 |
30 |
186 |
Administratorius |
2 |
DIA6 |
27 |
Draugystės g. 7C |
2335 |
5 |
47 |
191 |
Administratorius |
10 |
DIA6 |
28 |
Draugystės g. 9B |
1599 |
5 |
30 |
186 |
Administratorius |
3 |
DIA6 |
29 |
Draugystės g. 9C |
1628 |
5 |
30 |
162 |
DNSB |
|
DIA6 |
30 |
Draugystės g. 9D |
2317 |
5 |
45 |
120 |
Administrtorius |
|
DIA6 |
31 |
Draugystės g. 9E |
3842 |
5 |
65 |
190 |
Administratorius |
4 |
DIA6 |
32 |
Draugystės g. 9F |
1641 |
5 |
31 |
183 |
Administratorius |
3 |
DIA6 |
33 |
Tunelio g . 45 |
1212 |
4 |
33 |
144 |
Administratorius |
5 |
IVF6 |
34 |
K. Baršausko g. 47 |
821 |
3 |
19 |
235 |
Administratorius |
2 |
IVF6 |
35 |
K. Baršausko g. 51 |
815 |
3 |
18 |
Atsijungęs nuo CŠT |
Administratorius |
|
IVF6 |
36 |
K. Baršausko g. 53 |
812 |
3 |
18 |
161 |
Administratorius |
2 |
IVF6 |
37 |
K. Baršausko g. 55 |
819 |
3 |
18 |
173 |
Administratorius |
4 |
IVF6 |
38 |
K. Baršausko g. 65 |
1454 |
3 |
38 |
183 |
Administratorius |
|
IVF6 |
39 |
K. Baršausko g. 68 |
1432 |
4 |
28 |
144 |
Administratorius |
5 |
IVF6 |
40 |
K. Baršausko g. 73 |
1905 |
5 |
45 |
116 |
Bendrija |
|
IVF6 |
41 |
K. Baršausko g. 74 |
1422 |
4 |
32 |
155 |
Administratorius |
7 |
IVF6 |
42 |
K. Baršausko g. 78 |
1429 |
4 |
32 |
176 |
Administratorius |
9 |
IVF6 |
43 |
K. Baršausko g. 80 |
1424 |
4 |
31 |
180 |
Administratorius |
3 |
IVF6 |
44 |
K. Baršausko g. 81 |
1411 |
4 |
32 |
115 |
Administratorius |
|
IVF6 |
45 |
K. Baršausko g. 82 |
1432 |
4 |
32 |
162 |
Administratorius |
6 |
IVF6 |
46 |
K. Baršausko g. 85 |
1596 |
5 |
26 |
115 |
Administratorius |
3 |
IVF6 |
47 |
K. Baršausko g. 86 |
1406 |
4 |
32 |
170 |
Administratorius |
11 |
IVF6 |
48 |
K. Baršausko g. 87 |
810 |
3 |
20 |
238 |
Administratorius |
6 |
IVF6 |
49 |
K. Baršausko g. 89 |
820 |
3 |
18 |
218 |
Administratorius |
1 |
IVF6 |
50 |
K. Baršausko g. 90 |
1443 |
4 |
33 |
191 |
Administratorius |
9 |
IVF6 |
51 |
M. Riomerio g. 4 |
1960 |
4 |
48 |
133 |
Administratorius |
8 |
IVF1 |
52 |
M. Riomerio g. 5 |
1423 |
4 |
32 |
173 |
Administratorius |
20 |
IVF1 |
53 |
M. Riomerio g. 7 |
1220 |
4 |
33 |
176 |
Administratorius |
9 |
IVF1 |
54 |
M. Riomerio g. 8 |
731 |
4 |
16 |
180 |
Administratorius |
3 |
IVF1 |
55 |
M. Riomerio g. 11 |
1218 |
4 |
32 |
180 |
Administratorius |
8 |
IVF1 |
56 |
M. Riomerio g. 12 |
725 |
4 |
16 |
170 |
Administratorius |
|
IVF1 |
57 |
M. Riomerio g. 13 |
730 |
4 |
16 |
187 |
Administratorius |
|
IVF1 |
58 |
M. Riomerio g. 14 |
723 |
4 |
18 |
178 |
Administratorius |
6 |
IVF1 |
59 |
M. Riomerio g. 15 |
725 |
4 |
16 |
195 |
Administratorius |
|
IVF1 |
60 |
M. Riomerio g. 19 |
722 |
4 |
16 |
173 |
Administratorius |
3 |
IVF1 |
61 |
M. Riomerio g. 21 |
719 |
4 |
16 |
189 |
Administratorius |
7 |
IVF1 |
62 |
M. Riomerio g. 23 |
724 |
4 |
16 |
193 |
Administratorius |
4 |
IVF1 |
63 |
M. Riomerio g. 27 |
725 |
4 |
16 |
156 |
Administratorius |
1 |
IVF1 |
64 |
M. Riomerio g. 33 |
2641 |
9 |
108 |
142 |
Administratorius |
|
IVF1 |
65 |
A. ir J. Gravrogkų g. 5 |
723 |
4 |
17 |
213 |
Administratorius |
2 |
IVF1 |
66 |
A. ir J. Gravrogkų g. 7 |
713 |
4 |
16 |
193 |
Administratorius |
5 |
IVF1 |
67 |
Biržiškų g. 9 |
2874 |
5 |
61 |
85 |
Administratorius |
15 |
IVF1 |
68 |
Biržiškų g. 11 |
2878 |
5 |
61 |
86 |
Administratorius |
11 |
IVF1 |
69 |
Taikos pr. 76 |
2711 |
5 |
60 |
82 |
DNSB |
8 |
IVF5 |
70 |
Baltų pr. 3 |
5185 |
9 |
81 |
154 |
DNSB |
3 |
SME5 |
71 |
Lietuvių g. 2 |
1274 |
4 |
24 |
142 |
Administratorius |
6 |
ŽAL7 |
72 |
J. Basanavičiaus al. 47 |
2274 |
5 |
40 |
127 |
Administratorius |
3 |
ŽAL9 |
73 |
Sąjungos a. 11 |
1516 |
3 |
30 |
178 |
Administratorius |
|
VIL5 |
74 |
Sąjungos a. 7 |
1420 |
4 |
32 |
140 |
Administratorius |
10 |
VIL5 |
75 |
Sąjungos a. 8 |
994 |
3 |
21 |
173 |
Administratorius |
3 |
VIL5 |
76 |
Raudondvario pl. 182 |
1216 |
4 |
32 |
169 |
Administratorius |
4 |
VER1 |
77 |
Bajorų g. 4 |
1025 |
3 |
18 |
156 |
Administratorius |
3 |
VIL5 |
78 |
Pagėgių g. 26 |
1246 |
5 |
21 |
134 |
Administratorius |
|
VIL5 |
79 |
A. Stulginskio g. 64 |
964 |
3 |
18 |
186 |
Administratorius |
2 |
VIL3 |
80 |
A. Stulginskio g. 60 |
936 |
3 |
18 |
164 |
Administratorius |
|
VIL3 |
81 |
Mažoji g. 5 |
1203 |
5 |
32 |
168 |
Administratorius |
1 |
PAN2 |
82 |
A. Smetonos al. 85 |
510 |
3 |
13 |
182 |
Administratorius |
2 |
PAN2 |
83 |
T. Masiulio g. 1 |
968 |
3 |
19 |
182 |
Administratorius |
|
PET2 |
84 |
T. Masiulio g. 6 |
1006 |
3 |
19 |
171 |
Administratorius |
|
PET2 |
85 |
T. Masiulio g. 4 |
1002 |
3 |
18 |
169 |
Administratorius |
|
PET2 |
86 |
T. Masiulio g. 12 |
1470 |
3 |
29 |
157 |
Administratorius |
|
PET2 |
87 |
A. Juozapavičiaus pr. 97 |
552 |
5 |
60 |
177 |
Administratorius |
1 |
SAN3 |
88 |
A. Juozapavičiaus pr. 99 |
420 |
4 |
16 |
189 |
Administratorius |
2 |
SAN3 |
89 |
Vokiečių g. 50 |
880 |
2 |
14 |
169 |
Administratorius |
|
SAN3 |
90 |
R. Kalantos g. 63 |
859 |
2 |
15 |
230 |
Administratorius |
|
PET2 |
91 |
R. Kalantos g. 65 |
642 |
2 |
12 |
172 |
Administratorius |
|
PET2 |
92 |
R. Kalantos g. 131 |
1423 |
3 |
34 |
166 |
Administratorius |
6 |
PET2 |
93 |
Jėgainės g. 23 |
640 |
2 |
12 |
186 |
Administratorius |
1 |
PET2 |
94 |
A. Juozapavičiaus pr. 108 |
1217 |
4 |
32 |
166 |
Administratorius |
2 |
SAN3 |
95 |
M. Riomerio g. 16 |
2874 |
4 |
60 |
76 |
Administratorius |
|
IVF1 |
96 |
Miško g. 30 |
2917 |
4 |
54 |
137 |
Administratorius |
1 |
NAU1 |
____________________________________________________