VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS DIREKTORIAUS 2019 M. BIRŽELIO 28 D. ĮSAKYMO NR. 1-191 „DĖL PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO VALSTYBINĖJE VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO

 

2024 m. lapkričio 6 d. Nr. 1-220

Vilnius

 

 

P a k e i č i u Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje taisykles, patvirtintas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2019 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1-191 „Dėl Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Valstybinėje vartotojų apsaugos tarnyboje taisyklių patvirtinimo“:

1. Pakeičiu 18 punktą ir jį išdėstau taip:

18. Asmenų prašymai turi būti parašyti valstybine kalba arba turėti vertimą į valstybinę kalbą, parašyti įskaitomai, suprantamai ir taip, kad jų turinys ar forma nepažeistų etiketo ir geros moralės normų, pasirašyti. Tarnybai pateikiami  asmenų prašymai paštu, elektroniniu paštu ar per VTIS siunčiami dokumentai gali būti priimami ir anglų kalba.“

2. Pakeičiu 20 punktą ir jį išdėstau taip:

20. Tarnybos struktūriniam padaliniui Europos vartotojų centrui prašymai gali būti teikiami lietuvių ir anglų kalbomis.“

3. Papildau 201 punktu:

201. Tarnybos struktūriniam padaliniui Europos vartotojų centrui gavus ES valstybės narės, Islandijos ir Norvegijos vartotojo prašymą ir nepavykus taikiai jo išspręsti, jis perduodamas  pagal kompetenciją Tarnybos struktūriniam padaliniui, atsakingam už ginčų nagrinėjimą Vartotojų teisių apsaugos įstatyme įtvirtinta vartotojų ir pardavėjų, paslaugų teikėjų ginčų sprendimo alternatyvia ginčų nagrinėjimo tvarka.“

4. Papildau 202 punktu:

20 2. Jeigu prašymas ir jo priedai yra pateikti ne lietuvių kalba, Tarnybos Europos vartotojų centras, prieš perduodamas juos atsakingam už ginčų nagrinėjimą struktūriniam padaliniui, savo lėšomis išverčia į lietuvių kalbą.“

5. Pakeičiu 66 punktą ir jį išdėstau taip:

66. Visos darbuotojų, atsakingų už asmenų konsultavimą telefonu, konsultacijos įrašomos ir saugomos 90 dienų.“

6. Pakeičiu 67 punktą ir jį išdėstau taip:

67. Asmeniui pageidaujant, turi būti sudarytos sąlygos išklausyti/gauti jo pokalbio, kuris įvyko per 90 kalendorinių dienų, įrašą.“

 

 

 

Direktorė                                                                                                                         Goda Aleksaitė