PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖS
ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2022 M. GEGUŽĖS 17 D. ĮSAKYMO NR. A-489 „DĖL ASMENŲ APTARNAVIMO, JŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMO PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO IR ADMINISTRACIJOS DIREKTORIAUS 2018 M. VASARIO 21 D. ĮSAKYMO NR. A-131(4.1E) PRIPAŽINIMO NETEKUSIU GALIOS“ PAKEITIMO
2024 m. lapkričio 18 d. Nr. A-774
Panevėžys
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 33 straipsnio 3 dalies 5 punktu, 34 straipsnio 6 dalies 2 punktu:
1. P a k e i č i u Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Panevėžio miesto savivaldybėje taisykles, patvirtintas Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2022 m. gegužės 17 d. įsakymu Nr. A-489 „Dėl Asmenų aptarnavimo, jų prašymų ir skundų nagrinėjimo Panevėžio miesto savivaldybėje taisyklių patvirtinimo ir Administracijos direktoriaus 2018 m. vasario 21 d. įsakymo Nr. A-131(4.1E) pripažinimo netekusiu galios“:
1.1. Pakeičiu 2 punktą ir jį išdėstau taip:
„2. Asmenys aptarnaujami, jų prašymai ar skundai priimami ir nagrinėjami, vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu, Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją ir duomenų pakartotinio naudojimo įstatymu, Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis (toliau – Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės), patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“, Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų valdymo procedūrų aprašu (toliau – Dokumentų valdymo procedūrų aprašas), patvirtintu Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2023 m. rugsėjo 21 d. įsakymu Nr. A-774 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės dokumentų valdymo procedūrų aprašo patvirtinimo“, Panevėžio miesto savivaldybės administracijos informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais tvarkos aprašu (toliau – Informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais tvarkos aprašas), patvirtintu Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2024 m. lapkričio 15 d. įsakymu Nr. A-772 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės administracijos informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais tvarkos aprašo patvirtinimo“, Panevėžio miesto savivaldybės administracijos klientų aptarnavimo standartu, patvirtintu Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. vasario 9 d. įsakymu Nr. A-140 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės administracijos klientų aptarnavimo standarto patvirtinimo“, Panevėžio miesto savivaldybės piliečių chartija, patvirtinta Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. A-716 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės piliečių chartijos patvirtinimo“, šiomis Taisyklėmis ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų aptarnavimo, prašymų ar skundų nagrinėjimo tvarką.“
1.2. Pakeičiu 5 punktą ir jį išdėstau taip:
„5. Prašymai ar skundai nagrinėjami atsižvelgiant į Panevėžio miesto savivaldybės administracijos nuostatuose, patvirtintuose Savivaldybės tarybos 2024 m. vasario 29 d. sprendimu Nr. 1-31 „Dėl Panevėžio miesto savivaldybės administracijos nuostatų patvirtinimo ir Savivaldybės tarybos 2023 m. kovo 22 d. sprendimo Nr. 1-81 pripažinimo netekusiu galios“, Savivaldybei nustatytus uždavinius ir funkcijas, o prašymai ar skundai, nesusiję su Savivaldybės kompetencijos sritimi, teisės aktų nustatyta tvarka persiunčiami nagrinėti įstaigai pagal kompetenciją, apie tai informuojant pareiškėją.“
1.3. Pakeičiu 10 punktą ir jį išdėstau taip:
1.4. Pakeičiu 12.4 ir 12.5 papunkčius ir juos išdėstau taip:
„12.4. Švietimo (Laisvės a. 23, Panevėžys), Viešosios tvarkos (Topolių al. 12, Panevėžys) skyriuose ir Žemėtvarkos poskyryje (Topolių al. 12, Panevėžys):
pirmadienį–ketvirtadienį nuo 8 iki 17 val.;
penktadienį nuo 8 iki 15.45 val.
Pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.
1.5. Pakeičiu 13 punktą ir jį išdėstau taip:
„13. Konsultacijos asmenims teikiamos bendruoju telefono numeriu (+ 370) 45 555 001 ir kitais telefono numeriais, paskelbtais Savivaldybės interneto svetainėje www.panevezys.lt Savivaldybės darbo laiku:
pirmadienį–ketvirtadienį nuo 8 iki 17 val.;
penktadienį nuo 8 iki 15.45 val.
Pietų pertrauka nuo 12 iki 12.45 val.“
1.6. Pakeičiu 21 punktą ir jį išdėstau taip:
„21. Paslaugų poskyrio vedėjas analizuoja vertinimo anketose pateiktų atsakymų rezultatus ir nuolat teikia informaciją apie gautus rezultatus atitinkamų padalinių vadovams. Mažiausiai kartą per metus Veiklos valdymo skyriaus vedėjui teikia kokybės vertinimo rezultatus, o prireikus pateikia pasiūlymų dėl asmenų aptarnavimo tobulinimo.“
1.7. Pakeičiu 25 punktą ir jį išdėstau taip:
„25. Kai asmuo nemoka valstybinės kalbos, jam kreipiantis žodžiu į Savivaldybę turi dalyvauti asmuo, gebantis išversti prašymą ar skundą į valstybinę kalbą, arba vertėjas. Vertėją arba asmenį, gebantį išversti prašymą ar skundą į valstybinę kalbą, savo iniciatyva pakviečia besikreipiantis į Savivaldybę asmuo. Vertimui iš anglų kalbos, esant galimybei, kviečiamas Savivaldybės administracijos Komunikacijos skyriaus darbuotojas. Prašymą ar skundą žodžiu galima pateikti anglų ir rusų kalbomis.
Kai į Savivaldybę kreipiasi asmuo su klausos, kalbos ar regos negalia, jis aptarnaujamas vadovaujantis Informacijos rengimo ir (ar) teikimo asmenims su negalia jų pasirinktais prieinamais bendravimo būdais tvarkos aprašu.“
1.8. Pakeičiu 35 punktą ir jį išdėstau taip:
„35. Gauti prašymai ar skundai registruojami, toliau tvarkomi ir atsakymai į juos rengiami vadovaujantis Dokumentų valdymo procedūrų aprašu ir laikantis Lietuvos vyriausiojo archyvaro priimtų teisės aktų, reglamentuojančių dokumentų valdymą, reikalavimų. Priėmus prašymą ar skundą, asmens pageidavimu įteikiama užregistruoto dokumento patvirtinta kopija. Jeigu prašymas ar skundas gautas elektroniniais ryšiais, užregistravus prašymą ar skundą, asmuo elektroniniais ryšiais informuojamas apie priimtus dokumentus. Jei skundas gautas paštu, užregistravus skundą, asmens nurodytu adresu išsiunčiama užregistruoto dokumento patvirtinta kopija.“
1.9. Pakeičiu 46, 47 punktus ir juos išdėstau taip:
„46. Priėmimus pas Savivaldybės, Savivaldybės administracijos vadovus administruoja Paslaugų poskyrio darbuotojas, kuris registruoja asmenis į priėmimus, pagal užsiregistravusių asmenų sąrašą patikslina atvykimo priežastį, klausimo esmę, surenka papildomą informaciją, jeigu reikia, pakviečia priėmime dalyvauti atitinkamus specialistus.
1.10. Pakeičiu 49 punktą ir jį išdėstau taip:
2. P a v e d u Veiklos valdymo skyriaus Paslaugų poskyriui su šiuo įsakymu DVS „Avilys“ priemonėmis supažindinti struktūrinių padalinių vedėjus ir darbuotojus, neįeinančius į struktūrinių padalinių sudėtį, struktūrinių padalinių vedėjams – pavaldžius darbuotojus.
3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas skelbiamas Teisės aktų registre ir Panevėžio miesto savivaldybės interneto svetainėje.