KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS PIRMINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO teikiamų MOKAMŲ DANTŲ PROTEZAVIMO paslaugų KAINŲ PATVIRTINIMO
2014 m. rugsėjo 11 d. Nr. TS-192
Kupiškis
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 28 straipsnio 4 punktu, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 1999 m. liepos 30 d. įsakymu Nr. 357 „Dėl Mokamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų sąrašo, kainų nustatymo ir jų indeksavimo tvarkos bei šių paslaugų teikimo ir apmokėjimo tvarkos“ ir atsižvelgdama į viešosios įstaigos Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centro 2014 m. rugpjūčio 27 d. raštą Nr. S-408, viešosios įstaigos Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centro stebėtojų tarybos posėdžio protokolą, Kupiškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pritarti viešosios įstaigos Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centro odontologinių paslaugų sąrašo papildymui dantų protezavimo paslaugomis.
2. Patvirtinti viešosios įstaigos Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centro dantų protezavimo kainas (pridedama), kurios taikomos visiems pacientams, išskyrus pensinio amžiaus pacientus ir vaikus, kuriems paslaugos bus kompensuojamos iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšų.
Kupiškio rajono savivaldybės institucijų teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
1 priedas
KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS PIRMINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO TEIKIAMŲ MOKAMŲ DANTŲ PROTEZAVIMO PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ KOKYBĖS VERTINIMAS
Eil. N r. |
Teisės akto ar jo projekto kokybės rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
PAPRASTUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės aktas ar jo projektas praplečia kitais teisės aktais Savivaldybėje reglamentuotos srities apimtį ? |
|
Ne (0) |
|
NUOSEKLUMAS |
|
|
2. |
Ar šis tam tikrą sritį reglamentuojantis Savivaldybės teisės aktas ar jo projektas prieštarauja įstatymams ar keliems teisės aktams? |
|
Ne(0) |
|
STRUKTŪRA |
|
|
5. |
Ar teisės aktas ar jo projektas yra suskirstytas į atskiras aiškias dalis, tokias kaip pavadinimas, preambulė, reglamentavimas. įgyvendinimo taisyklės, atsakomybė, kontrolė ir kt.? |
Taip (0) |
|
4. |
Ar teisės akto struktūra apima pirmiausia bendrus, o vėliau konkretesnius dalykus? |
Taip(0) |
|
5. |
Ar teisės akto ar jo projekto struktūra atitinka šios srities teisės aktų struktūrą? |
Taip(0) |
|
6. |
Ar teisės akto ar jo projekto skyriai, pastraipos yra ilgesnės nei šios srities kitų teisės aktų? |
|
Ne(0) |
7. |
Ar kiekvienos teisės akto ar jo projekto nuostatos tikslas yra aiškus? |
Taip (0) |
|
8. |
Ar teisės akte pateikiami sąvokų (techninių terminų) apibrėžimai? |
|
Ne (0) |
9. |
Ar teisės akte vartojami nereikalingi terminai, apsunkinantys teksto suvokimą? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar tekste yra bendro pobūdžio sąlygų (nuostatų), kurios gali būti aiškinamos skirtingai? |
|
Ne(0) |
|
ĮGYVENDINAMUMAS |
|
|
11. |
Ar teisės akte numatytas mechanizmas ir struktūra, kad būtų užtikrintas tinkamas įgyvendinimas? |
Taip (0) |
|
12. |
Ar teisės aktas suteikia per daug veiksmų laisvės Savivaldybės administracijos padaliniams, asmenims, asmenų grupėms ar įstaigoms, turinčioms įgyvendinti teisės akte apibrėžtas nuostatas? |
|
Ne (0) |
13. Vidutinis balas |
0 |
Kupiškio rajono savivaldybės institucijų teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo metodikos
2 priedas
KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS SPRENDIMO „DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS KUPIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS PIRMINĖS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS CENTRO TEIKIAMŲ MOKAMŲ DANTŲ PROTEZAVIMO PASLAUGŲ KAINŲ PATVIRTINIMO“ TURINIO VERTINIMAS
Eil.Nr. |
Teisės akto ar jo projekto turinio rodikliai |
Vertinimas balais |
Vertinimas balais |
|
NAUDINGUMAS |
|
|
1. |
Ar teisės aktas sustiprina tarnautojų, jiems prilygintų asmenų ar asmenų grupių įgaliojimus teisės akto įgyvendinimo priežiūrai vykdyti? |
|
Ne(0) |
2. |
Ar teisės aktas suteikia įgaliojimus priimti sprendimus arba skirti išmokas vienam subjektui (tarnautojui, jam prilygintam asmeniui, komisijai, darbo grupei ir t.t.)? |
|
Ne(0) |
3. |
Ar teisės aktas sukuria diskriminuojančias sąlygas konkrečioje srityje veikiantiems subjektams? |
|
Ne(0) |
4. |
Ar teisės akto įgyvendinimo procedūros mažina veiklos skaidrumą (ar visi turto įsigijimo ir perleidimo atvejai numatyti vykdyti viešojo konkurso tvarka, ar visuomenės informavimas apie įgyvendinimo procesus numatytas teisės akte)? |
|
Ne(0) |
5. |
Ar teisės aktas sumažina tarnautojų ar jiems prilygintų asmenų, kuriems šiuo teisės aktu suteikiama teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, sprendimų priėmimo skaidrumą? |
|
Ne (0) |
6. |
Ar teisės aktu pailginamas sandorio vykdymo terminas? |
|
Ne(0) |
7. |
Ar teisės aktas gali trukdyti vykdyti korupcijos prevenciją, prieštarauti kituose teisės aktuose numatytiems antikorupciniams procesams? |
|
Ne(0) |
8. |
Ar teisės aktas sumažina įprastus asmens, asmenų grupės, padalinio ar įstaigos veiksmingos veiklos priežiūros įgyvendinimo reikalavimus? |
|
Ne(0) |
9. |
Ar teisės aktu mažinama tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų kaitos galimybė? |
|
Ne (0) |
10. |
Ar teisės aktu sukuriamos arba padidinamos tarnautojų arba jiems prilyginamų asmenų viešųjų ir privačių interesų konfliktų galimybės? |
|
Ne(0) |
11. |
Ar teisės aktas numato tarnautojo arba jam prilyginto asmens, kuriam yra suteikta teisė priimti sprendimus ir (arba) skirti išmokas, atsakomybės ir minimo asmens kontrolės formas? |
Taip (0) |
|
12. |
Ar teisės aktu sudaryta galimybė apskųsti tarnautojo arba jam prilyginto asmens sprendimą nepriklausomam asmeniui? |
Taip (0) |
|
|
PRIEINAMUMAS |
|
|
13. |
Ar teisės aktas sumažina patirties ir profesinius reikalavimus tarnautojams, jiems prilygintiems asmenims, įstaigoms ir kitiems fiziniams bei juridiniams asmenims, dalyvaujantiems teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
|
Ne(0) |
14. |
Ar teisės akte numatoma galimybė patikrinti asmenų kvalifikaciją prieš jiems dalyvaujant teisės aktu apibrėžtoje veikloje? |
Taip (0) |
|
15. |
Ar teisės aktas susijęs su asmeniniais interesais? |
|
Ne(0) |
16. |
Ar teisės aktu nustatomas reguliavimas būtinas, ar dėl jo neatsiras galimybių pasipelnyti tarnybos sąskaita? |
|
Ne(0) |
17. Vidutinis balas |
0 |
PATVIRTINTA
Kupiškio rajono savivaldybės tarybos
2014 m. rugsėjo 11 d. sprendimu Nr. TS-192
VšĮ Kupiškio rajono savivaldybės pirminės asmens sveikatos priežiūros centro
DANTŲ PROTEZAVIMO KAINOS
Nr. |
Protezo pavadinimas |
Protezų pagaminimo kaina, Lt |
Protezavimo kaina (įskaitant protezo kaina), Lt |
Numatomos PASPC pajamos, Lt |
1. |
Metalo keramikos (Mk) vainikėlis |
200 |
470 |
270 |
2. |
Pusinis metalo keramikos vainikėlis |
180 |
400 |
220 |
3. |
Cirkonio oksido pagrindo MK vainikėlis |
500 |
1000 |
500 |
4. |
Bemetalės keramikos vainikėlis ant titano bazės |
500 |
1000 |
500 |
5. |
Lietas Cr Co vainikėlis |
100 |
250 |
150 |
6. |
Lieta kultis (išmodeliuota gyd. odontologo) |
40 |
150 |
110 |
7. |
Lieta kultis 1-2-3 šaknies (išmodeliuota laboratorijoje) |
60 |
150 |
90 |
8. |
Lieta kultis 1-2 šaknis išardoma (išmodeliuota laboratorijoje) |
60 |
150 |
90 |
9. |
Lanko atraminis protezas apatinis ž., viršutinis ž . |
700 |
1400 |
700 |
10. |
Lanko atraminio protezo užraktas |
200 |
200 |
0 |
11. |
Nuimamas protezas-plokštelė apatinis ž., viršutinis ž. |
250 |
500 |
250 |
12. |
Nuimamas protezas su paminkštinta baze |
350 |
700 |
350 |
13. |
Individualus šaukštas |
20 |
40 |
20 |
14. |
Pavaškavimas |
20 |
40 |
20 |
15. |
Plastmasinis vainikėlis (laikinas) |
20 |
40 |
20 |
16. |
Plastmasinis dantis armuotas metalu |
60 |
120 |
60 |
17. |
1-2 dantų plokštelė |
200 |
350 |
150 |
18. |
Plokštelės pataisa: lūžimas (armavimas) |
40 |
80 |
40 |
19. |
Protezo pataisos: 1-2 dantų įdėjimas į plokštele |
90 |
100 |
40 |
20. |
Protezo pataisos: 3-4 dantų įdėjimas į plokštelę |
80 |
120 |
40 |
21. |
Plokštelės perbazavimas |
60 |
120 |
60 |
22. |
Balinimo kapa |
50 |
100 |
50 |
23. |
Bruksizmo kapa |
50 |
100 |
50 |
24. |
Laikinas plastmasinis vainikėlis ant implanto |
60 |
150 |
90 |
25. |
Prisukamas MK vainikėlis ant implanto |
300 |
600 |
300 |
26. |
Išimamas protezas ant implantų |
500 |
1200 |
700 |
27. |
„Valplast“ išimamas protezas |
600 |
1400 |
800 |
28. |
Išimamos termoplastinės plokštelės |
600 |
1400 |
800 |
29. |
Išimami termoplastiniai lankai |
600 |
1400 |
800 |
30. |
Išimamos termoplastinės plokštelės kabliukas |
50 |
100 |
50 |
31. |
Termoplastinių išimamų protezų pataisa |
100 |
200 |
100 |
32. |
Termoplastinių neišimami vainikėliai |
150 |
300 |
150 |
33. |
Diagnostinis modelis |
20 |
50 |
30 |
34. |
Stiklo pluošto kultis išmodeliuota laboratorijoje |
60 |
240 |
190 |
35. |
Stiklo pluošto kaištis |
|
140 |
|