KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ NR. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 UŽDAVINĮ „PRISIDĖTI PRIE SAVIVALDOS LYGIU VYKDOMŲ ANKSTYVOSIOS TREČIŲJŲ VALSTYBIŲ PILIEČIŲ INTEGRACIJOS VEIKLŲ“ ĮGYVENDINANČIŲ PROJEKTŲ PARTNERIŲ ATRANKOS KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2023 m. vasario 23 d. Nr. AD-1-217
Kėdainiai
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, ir Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“, finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. A1-64 „Dėl Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“, finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
T v i r t i n u Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“
Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldybės lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos Kėdainių rajono savivaldybėje tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Kėdainių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2023 m. vasario 23 d. įsakymu Nr. AD-1-217
PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ NR. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 UŽDAVINĮ „PRISIDĖTI PRIE SAVIVALDOS LYGIU VYKDOMŲ ANKSTYVOSIOS TREČIŲJŲ VALSTYBIŲ PILIEČIŲ INTEGRACIJOS VEIKLŲ“ ĮGYVENDINANČIŲ PROJEKTŲ PARTNERIŲ ATRANKOS KĖDAINIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“
Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos Kėdainių rajono savivaldybėje tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato partneriams, dalyvausiantiems įgyvendinant Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“
Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančio projekto (toliau – Projektas) partnerių atrankos konkurso Kėdainių rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) organizavimo tvarką, parterių atrankos komisijos (toliau – Komisija) sudarymą ir darbo organizavimą, partnerių sąrašo sudarymo tvarką ir kitus klausimus, susijusius su partnerių atranka.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Projekto, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo tematinės priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ finansavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2023 m. vasario 1 d. įsakymu Nr. A1-64 „Dėl Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013, finansuojamo iš Prieglobsčio, migracijos ir integracijos fondo tematinės priemonės „Pagalbos ekstremaliosios situacijos atveju“ finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos įstatyme „Dėl užsieniečių teisinės padėties“, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos jaunimo politikos pagrindų įstatyme, Lietuvos Respublikos bendruomeninių organizacijų plėtros įstatyme, Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietos deklaravimo įstatyme, 2019 m. spalio 10 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2019/1700, kuriuo nustatoma bendra Europos statistikos, susijusios su asmenimis ir namų ūkiais ir pagrįstos iš imčių surinktais individualaus lygmens duomenimis, sistema, iš dalies keičiami Europos Parlamento ir Tarybos reglamentai (EB) Nr. 808/2004, (EB) Nr. 452/2008 ir (EB) Nr. 1338/2008 ir panaikinami Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 1177/2003 ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 577/98, 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Socialinės aprėpties didinimo 2020–2023 metų veiksmų plane, patvirtintame Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2019 m. gruodžio 20 d. įsakymu.
5. Projekto tikslinė grupė – trečiųjų valstybių piliečiai, kurie turi leidimą gyventi Lietuvoje, yra prieglobsčio prašytojai, yra UTPĮ 140(8) straipsnio 3 dalyje nurodyti užsieniečiai, kuriems išduotas užsieniečio registracijos pažymėjimas, taip pat kiti trečiųjų valstybių piliečiai, kurie gali tapti pažeidžiami nelegalaus darbo, prekybos žmonėmis keliamoms rizikoms.
6. Projektu siekiama gerinti šiuos rodiklius Savivaldybėje:
6.1. dirbančių užsieniečių dalies nuo visų darbingo amžiaus užsieniečių, registruotų savivaldybės teritorijoje augimą (Valstybės duomenų agentūros duomenys);
6.2. Mokinių registre registruotų nepilnamečių užsieniečių dalies nuo visų registruotų savivaldybės teritorijoje augimą (Valstybės duomenų agentūros duomenys);
6.3. Užimtumo tarnyboje (arba kitoje įstaigoje, jeigu Savivaldybėje nepakanka Užimtumo tarnybos suteikiamų lietuvių kalbos mokymo paslaugų) lietuvių kalbos kursus lankančių asmenų dalies nuo visų darbingo amžiaus asmenų, registruotų savivaldybės teritorijoje augimą (naudojami Užimtumo tarnybos duomenys);
II SKYRIUS
REIKALAVIMAI PROJEKTO PARTNERIAMS
8. Projekto vykdymą koordinuoja Savivaldybės administracija, skelbianti Projekto partnerių (toliau – pareiškėjų) atrankos konkursą (toliau – konkursas) ir vykdanti partnerių atranką.
9. Galimi Projekto partneriai yra:
10. Pareiškėjai, siekiantys būti įtraukti į partnerių sąrašą, turi atitikti šiuos reikalavimus:
10.2. turėti pakankamus žmogiškuosius išteklius, reikalingus Aprašo 11 punkte nurodytoms veikloms atlikti;
10.4. neturėti iškeltos bylos dėl bankroto arba restruktūrizavimo, neturėti pradėto ikiteisminio tyrimo dėl ūkinės komercinės veiklos arba nebūti likviduojamu, neturėti priimto kreditorių susirinkimo nutarimo dėl bankroto procedūros vykdymo ne teismo tvarka;
10.5. neturėti įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo;
10.6. partnerio vadovas ar kitas darbuotojas, įgyvendinsiantis Projektą, neturi turėti neišnykusio ar nepanaikinto teistumo už profesinės veiklos pažeidimus;
10.7. turėti patirties teikiant paslaugas užsieniečiams ir (arba) turėti patirties teikiant paslaugas kitoms pažeidžiamoms grupėms, kurios patiria atskirties riziką, ir (arba) yra jaunimo organizacija, kuri yra įtraukta į Jaunimo reikalų departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos interneto svetainėje paskelbtą nacionalinių jaunimo organizacijų sąrašą https://jrd.lt/informacija-jaunimui/jaunimo-organizacijos/nacionalines-jaunimo-organizacijos, ir (arba) yra su jaunimu dirbanti organizacija ir (arba) yra su moterimis dirbanti organizacija ir (arba) lygių galimybių srityje dirbanti organizacija.
III SKYRIUS
TINKAMOS FINANSUOTI PROJEKTO VEIKLOS IR FINANSAVIMO PRIORITETAI
11. Tinkamomis finansuoti laikomos Projekto veiklos, kuriomis skatinama užsieniečių, jų šeimos narių, atvykusių kartu į Lietuvos Respubliką, integracija į bendruomenę, atsižvelgiant į jų interesus ir (ar) poreikius:
11.1. veikla, skirta spręsti asmenų migracijos metu patirto streso, taip pat kitų fizinių ir psichologinių patirčių sukeltas savijautos problemas (pvz.: savitarpio pagalbos grupės, psichosocialinių paslaugų teikimas, kt.);
11.2. veikla, skirta moterų ir mergaičių įgalinimui (pvz.: šviečiamieji seminarai, verslumo skatinimas, savarankiškumo skatinimas, darbo grupės apie moterų teises į sveikatą, finansinę laisvę,
integraciją į darbo rinką bei švietimo sistemą, mentorystės programos „moteris – moteriai“, kt.), tikslingai ir pagal poreikį įtraukiant migrantus vyrus į šviečiamuosius seminarus apie lyčių lygybę, kultūrinius skirtumus ir smurtą artimoje aplinkoje;
11.3. veikla, skirta nelegalaus darbo mažinimo, prekybos žmonėmis, priklausomybių nuo psichotropinių medžiagų rizikos prevencijai (pvz.: informacijos sklaida, konsultacijos, psichologinė ir teisinė pagalba, prevencinės priemonės, mokymai darbuotojams, specialistams kaip atpažinti prekybos žmonėmis aukas, kaip atpažinti priklausomybės požymius ir padėti spręsti su tuo susijusias problemas, kt.);
11.4. veikla, skirta informacijai teikti apie teisės aktuose nustatytas užsieniečių teises ir pareigas Lietuvos Respublikoje, apie galimybes gauti sveikatos priežiūros, socialinės apsaugos, švietimo ir kitas paslaugas bei jų prieinamumą, ir su tuo susijusios teisinės konsultacijos;
11.6. lietuvių kalbos mokymai, jeigu nepakanka Užimtumo tarnybos prie Socialinės apsaugos
ir darbo ministerijos organizuojamų mokymų;
11.7. veikla, skirta užsieniečių socialinei – kultūrinei ir pilietinei integracijai užtikrinti per visuomenės pažinimą (socialinio ir pilietinio orientavimo kursai, seminarai ir kt.);
11.8. veikla, skirta užsieniečiams įtraukti į Lietuvos darbo rinkos sistemą, atsižvelgiant į jų turimą patirtį, darbdavių poreikius ir į individualius poreikius asmenų, priklausančių pažeidžiamų asmenų grupėms (pvz.: moterų, vienišų tėvų, vyresnio amžiaus asmenų, neįgaliųjų, asmenų, patyrusių
smurtą, prievartą ar kankinimus): pagalba ir tarpininkavimas susirandant darbą, mentorystė darbo vietoje, asmeninių ir profesinių kompetencijų kėlimas, norinčių užsiimti verslu užsieniečių konsultavimas ir su tuo susijusi pagalba ir (arba) verslumo mokymai, renginiai (mugės) darbo ieškantiems užsieniečiams ir vietos darbdaviams, darbo ieškančiojo įgūdžių ir darbdavio poreikių suderinimas; edukaciniai mokymai darbdaviams apie imigrantų įdarbinimo galimybes ir sąlygas Lietuvoje) ir kt.;
11.9. veikla, skirta vietos bendruomenės narių ir užsieniečių sutelktumui ir tarpusavio pasitikėjimui stiprinti (pvz.: laisvalaikio užimtumo organizavimas, renginių, stovyklų ir kitų vaikų bei jaunimo veiklų organizavimas, skatinant jų asmeninių ir socialinių gebėjimų ugdymą), bendruomenės narių kultūrinė ir švietėjiška veikla, siekiant užmegzti socialinį ryšį su užsieniečiais (pvz.: priemonių, skatinančių vietos gyventojų ir užsieniečių kūrybiškumą, saviraišką, susipažinimą su vietos kultūra ir vertybėmis, organizavimas, gyvenamosios vietos bendruomenei telkti ir jos tapatybei skleistis reikšmingų leidinių leidyba, kitos panašios veiklos), užsieniečių įtraukimas į savanorystės veiklas, mentorystės bendruomenėje programos;
11.10. veikla, skirta neformaliam migrantų vaikų ir jaunimo ugdymui ir (ar) skirta padėti registruoti vaikus į priešmokyklinio ir mokyklinio ugdymo programas ir (ar) tarpininkauti padedant susirasti vaikams ir jaunimui veiklą pagal jų poreikius ir pomėgius bei skatinti popamokinę jų veiklą,
įgalinti tėvus aktyviai dalyvauti jų vaikų ir jaunimo mokymosi procese.
12. Projekto veiklų vykdymo trukmę numato pareiškėjas. Visos Projekto veiklos turi būti įvykdytos per laikotarpį nuo Projekto veiklų įgyvendinimo pradžios, kurią nusimato pareiškėjas, iki Projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos, t. y. ne vėliau kaip iki 2024 m. kovo 4 d.
13. Projekto veiklų įgyvendinimo metu teikiamos paslaugos turi būti teikiamos Projekto tikslinei grupei suprantama kalba ir (arba) užtikrinant vertimo paslaugas. Vertimo paslaugos gali būti laikomos sudėtine įgyvendinamos veiklos dalimi ir išlaidos už vertimo paslaugas yra tinkamos finansuoti.
14. Prioritetas teikiamas pareiškėjams, kurie numato veiklas:
14.1. skirtas spręsti asmenų migracijos metu patirto streso, taip pat kitų fizinių ir psichologinių patirčių sukeltas savijautos problemas (pvz.: savitarpio pagalbos grupės, psichosocialinių paslaugų teikimas, kt.);
14.2. skirtas moterų ir mergaičių įgalinimui (pvz.: šviečiamieji seminarai, verslumo skatinimas, savarankiškumo skatinimas, darbo grupės apie moterų teises į sveikatą, finansinę laisvę,
integraciją į darbo rinką bei švietimo sistemą, mentorystės programos „moteris – moteriai“, kt.), tikslingai ir pagal poreikį įtraukiant migrantus vyrus į šviečiamuosius seminarus apie lyčių lygybę, kultūrinius skirtumus ir smurtą artimoje aplinkoje;
14.3. skirtas nelegalaus darbo mažinimo, prekybos žmonėmis, priklausomybių nuo psichotropinių medžiagų rizikos prevencijai (pvz.: informacijos sklaida, konsultacijos, psichologinė ir teisinė pagalba, prevencinės priemonės, mokymai darbuotojams, specialistams kaip atpažinti prekybos žmonėmis aukas, kaip atpažinti priklausomybės požymius ir padėti spręsti su tuo susijusias problemas, kt.);
14.4. skatinančias darbingo amžiaus registruotų savivaldybės teritorijoje pabėgėlių iš Ukrainos integravimąsi į Lietuvos Respublikos darbo rinką, atsižvelgiant į jų turimą patirtį, darbdavių poreikius ir į individualius poreikius asmenų, priklausančių pažeidžiamų asmenų grupėms (pvz.: moterų, vienišų tėvų, vyresnio amžiaus asmenų, neįgaliųjų, asmenų, patyrusių smurtą, prievartą ar kankinimus), mažinančias bedarbių ir didinančias įsidarbinančiųjų skaičių.
IV SKYRIUS
KONKURSO SKELBIMAS, PARAIŠKŲ TEIKIMAS IR PARAIŠKŲ TURINIO REIKALAVIMAI
15. Konkursas skelbiamas viešai Savivaldybės interneto svetainėje www.kedainiai.lt, skelbime nurodant:
15.6. paraiškų priėmimo pradžią ir pabaigą (paraiškoms teikti nustatomas ne trumpesnis kaip 10 kalendorinių dienų nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo dienos terminas);
15.7. paraiškų pateikimo būdą, kitus Savivaldybės administracijos nustatytus papildomus reikalavimus paraiškų pateikimo tvarkai;
16. Pareiškėjas Savivaldybės administracijai pateikia paraišką (Aprašo 1 priedas) pagal šiuos reikalavimus:
16.1. paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu. Kartu su paraiška teikiami dokumentai turi būti parengti lietuvių kalba;
17. Kartu su paraiška pareiškėjas privalo pateikti šiuos dokumentus:
17.2. Projekto veiklas įgyvendinsiančių specialistų / darbuotojų kvalifikaciją pagrindžiančių dokumentų (diplomo, sertifikato, licencijos ir kt.) kopijas;
17.3. organizacijos, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašytą laisvos formos pažymą, kad:
17.3.1. nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba ji nėra likviduojama, nėra priimtas kreditorių susirinkimo
nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka;
18. Pareiškėjas gali pateikti ir kitus dokumentus ir (ar) informaciją, galinčius padėti vertinti paraišką.
19. Pareiškėjas, teikiantis paraišką Savivaldybės administracijos organizuojamam partnerių atrankos konkursui, vieną užpildytos ir pasirašytos paraiškos ir prie jos pridedamų dokumentų egzempliorių turi pateikti viename užklijuotame voke, ant kuriuo turi būti užrašyta „Ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų partnerių atrankos konkursui“. Vokas gali būti siunčiamas registruotu paštu, per pašto kurjerį arba pristatomas į Savivaldybės administraciją adresu: J. Basanavičiaus g. 36, 57288 Kėdainiai.
20. Paraiška turi būti pateikta iki 2023 m. kovo 10 d. (imtinai). Jeigu paraiškos teikiamos registruotu paštu ar per pašto kurjerį, pašto žymoje nurodyta laiško išsiuntimo data turi būti ne vėlesnė, kaip kvietime dalyvauti partnerių atrankos konkurse nurodyta galutinė paraiškų pateikimo data. Paraiškos, gautos po nustatytos datos ir (ar) išsiųstos kitais būdais, t. y. el. pašto adresais, faksu ar kitu, nei nurodyta konkurso kvietime adresu, nevertinamos. Pareiškėjui apie tai pranešama raštu per 5 darbo dienas nuo paraiškos gavimo.
21. Pareiškėjas gali pateikti Savivaldybės administracijai tik vieną paraišką. Pareiškėjui pateikus daugiau kaip vieną paraišką, visos pareiškėjo pateiktos paraiškos nevertinamos.
22. Pareiškėjas iki galutinio paraiškų pateikimo termino turi teisę pakeisti arba atšaukti savo pateiktą paraišką. Toks pakeitimas arba pranešimas, kad paraiška atšaukiama, pripažįstamas galiojančiu, jeigu Komisija jį gauna pateiktą raštu iki paraiškų pateikimo termino pabaigos.
23. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir pareiškėjų lygiateisiškumą, Savivaldybės administracijai pateiktą paraišką taisyti, tikslinti, pildyti ar teikti papildomus dokumentus pareiškėjo iniciatyva pasibaigus nustatytam paraiškų teikimo terminui negalima išskyrus Aprašo 37 punkte nurodytą atvejį.
V SKYRIUS
KOMISIJOS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS
25. Partnerių atrankos konkursui pateiktas paraiškas vertina ir siūlymus dėl partnerių sąrašo sudarymo teikia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Komisija. Komisija sudaroma iki numatytos paraiškų pateikimo termino paskutinės dienos. Komisijos sudėtį tvirtina Savivaldybės administracijos direktorius. Komisijos sekretoriumi Savivaldybės administracijos direktorius paskiria Savivaldybės administracijos atstovą, kuris nėra Komisijos narys.
26. Komisiją sudaro 5 nariai: 3 nariai – Savivaldybės administracijos atstovai, 2 nariai – Savivaldybės įstaigų atstovai. Iš Komisijos narių yra skiriamas Komisijos pirmininkas.
27. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja Komisijos pirmininkas, jam nesant – kitas Komisijos pirmininko įgaliotas Komisijos narys. Komisiją techniškai aptarnauja Komisijos sekretorius.
28. Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais bei Aprašu.
29. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Komisijos posėdžius šaukia Komisijos pirmininkas.
Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių.
30. Komisijos posėdis šaukiamas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paskutinės nustatytos paraiškų pateikimo atrankos konkursui dienos. Prireikus gali būti šaukiama ir daugiau nei vienas posėdis.
31. Iki pirmojo posėdžio arba jo metu, prieš pradėdami darbą, Komisijos nariai, sekretorius, Komisijos posėdžiuose stebėtojų teisėmis dalyvaujantys pareiškėjų atstovai, kiti posėdžio dalyviai pasirašo Konfidencialumo pasižadėjimą užtikrinti konkurso informacijos konfidencialumą, viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (pagal Aprašo 3 priedo formą). Komisijos nariai pasirašo Nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo (pagal Aprašo 4 priedo formą).
32. Komisijos narys privalo nusišalinti nuo paraiškos (-ų) vertinimo ir balsavimo, jei yra svarstoma pareiškėjo, kurio vadovas, kolegialaus valdymo organo narys ir (ar) darbuotojas yra jis arba jam artimas asmuo, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo
įstatymo 2 straipsnio 1 dalyje, paraiška. Jeigu Komisijos narys nenusišalina, Komisija priima sprendimą dėl jo nušalinimo. Jeigu Komisijos narys nenusišalina ir vėliau paaiškėja, kad dėl to kilo interesų konfliktas, jo vertinimo rezultatai laikomi negaliojančiais.
33. Komisijos sprendimai priimami balsuojant posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų
dauguma. Kai Komisijos narių balsai pasiskirsto po lygiai, lemiamą balsą turi Komisijos pirmininko,
jam nesant – kito Komisijos posėdžiui pirmininkaujančio (Komisijos pirmininko įgalioto) Komisijos nario balsas.
34. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo Komisijos pirmininkas ir sekretorius. Komisijos posėdžius protokoluoja Komisijos sekretorius. Protokolai parengiami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po posėdžio. Komisijos narys turi teisę pareikšti savo atskirąją nuomonę, kuri pridedama prie protokolo.
VI SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMAS IR PARTNERIŲ ATRANKA
36. Paraiškų administracinę atitiktį įvertina Komisijos sekretorius per 2 darbo dienas nuo paraiškų termino pabaigos. Vertinant paraiškos administracinę atitiktį vertinama, ar paraiška pateikta:
36.6. pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti įstaigos, organizacijos vadovo ar jo įgalioto asmens, privataus juridinio ar fizinio asmens vardu;
37. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visas paraiškos administracinės atitikties vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis nei 3 darbo dienos.
38. Nepateikus prašomos informacijos, Komisija priima sprendimą atmesti paraišką dėl administracinės atitikties vertinimo kriterijų neatitikimo, neatliekant paraiškos kokybės vertinimo. Apie tai per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo Komisija informuoja pareiškėją raštu, nurodydama paraiškos atmetimo priežastis.
39. Paraiškos, kurių administracinė atitiktis įvertinta teigiamai, t. y. paraiška atitinka visus administracinės atitikties vertinimo kriterijus, perduodamos Komisijos nariams paraiškų kokybei įvertinti.
40. Paraiškos turi būti įvertintos ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jų perdavimo Komisijai
dienos. Komisijos pirmininkas, atsižvelgdamas į gautų paraiškų kiekį ir apimtį, šį terminą gali sutrumpinti 2 darbo dienomis arba pratęsti iki 2 darbo dienų.
41. Paraiškos kokybės vertinimas atliekamas užpildant Paraiškos kokybės vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas). Kiekvienos paraiškos kokybę vertina visi Komisijos nariai, išskyrus Komisijos sekretorių. Atliekant paraiškos kokybės vertinimą, yra įvertinami pareiškėjo:
42. Jeigu vertinant paraišką nustatoma, kad ji atitinka ne visus paraiškos kokybės vertinimo kriterijus, Komisija raštu paprašo pateikti trūkstamą informaciją ir (ar) dokumentus ir (ar) patikslinti
paraišką ir nustato patikslinimų pateikimo terminą. Šis terminas negali būti ilgesnis nei 3 darbo dienos. Tikslinami tik tie paraiškos duomenys, kurių prašo Komisija. Jeigu pareiškėjas nepateikia trūkstamos informacijos arba pareiškėjo pateikta informacija yra nepakankama, atliekant paraiškos kokybės vertinimą, mažinamas atitinkamo vertinimo kriterijaus balų skaičius.
43. Komisija vertindama paraiškų kokybę turi teisę priimti sprendimą atmesti paraišką, jei:
43.1. pareiškėjas paraiškoje arba kartu su paraiška teikiamuose dokumentuose pateikė klaidinančią arba melagingą informaciją;
44. Atliekant paraiškų kokybės vertinimą, paraiškos vertinamos balais. Didžiausia galima skirti balų suma – 130 balų. Partneriai, kurių paraiškos surinko 50 ir mažiau balų, nesiūlomos įtraukti į partnerių sąrašą.
45. Skaičiuojant paraiškai suteiktą balą, yra skaičiuojamas visų Komisijos narių skirtų balų vidurkis.
46. Siūlyme įtraukti partnerius į partnerių sąrašą paraiškos reitinguojamos Komisijos narių skirtų balų vidurkių mažėjimo tvarka.
47. Jeigu paraiškos surenka vienodą balų skaičių, Komisija pirmenybę teikia tam partneriui, kurio veiklos geografinė aprėptis bei teikiamų paslaugų bei tikslinės grupės mastai yra didesni, todėl jis geriau prisidėtų prie Projekto vykdymo.
48. Komisijai priėmus sprendimą dėl laimėtojo (-ų), Komisijos sekretorius per 2 darbo dienas nuo Komisijos sprendimo priėmimo dienos pateikia sprendimą Savivaldybės administracijos direktoriui.
49. Konkursui pasibaigus:
49.2. kitos paraiškos ir konkurso organizavimo dokumentai saugomi Dokumentų saugojimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. V‑157 „Dėl Dokumentų saugojimo taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka Bendrųjų dokumentų saugojimo
terminų rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. kovo 9 d. įsakymu
Nr. V-100 „Dėl Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodyklės patvirtinimo“, nustatytais terminais;
50. Skundus dėl paraiškos (-ų) vertinimo ir atrankos nagrinėja Savivaldybės administracijos direktorius. Savivaldybės administracijos veiksmai ir neveikimas, sprendimas dėl valstybės biudžeto lėšų skyrimo gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo ir Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
VII SKYRIUS
PROJEKTO PARTNERIŲ SĄRAŠO SUDARYMAS
51. Savivaldybės administracijos direktorius per 3 darbo dienas nuo Komisijos pasiūlymo gavimo dienos priima sprendimą dėl Projekto partnerių (laimėtojų) sąrašo sudarymo ir lėšų skyrimo Projekto partnerių numatomoms veikloms įgyvendinti.
52. Su partnerių atranką laimėjusiu (-iais) partneriu (-iais) Savivaldybės administracija sudaro Jungtinės veiklos sutartį, kurioje nustatomos tarpusavio teisės ir pareigos įgyvendinant Projektą.
53. Komisijos pirmininkas per 2 darbo dienas nuo Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo (toliau – Įsakymas) dėl Projekto partnerių sąrašo sudarymo priėmimo dienos paraiškose nurodytais pareiškėjų elektroninio pašto adresais informuoja pareiškėjus apie skirtą finansavimą ir Jungtinės veiklos sutarties pasirašymo procedūras. Taip pat informuoja pareiškėjus, kurių projektai buvo įrašyti į nefinansuotinų projektų sąrašą, nurodant lėšų neskyrimo priežastis ir sprendimo apskundimo tvarką.
VIII SKYRIUS
PROJEKTO VEIKLŲ FINANSAVIMAS IR KONTROLĖ
55. Projekto veiklų, nurodytų Aprašo 11 punkte, vykdymo (toliau – projekto) tinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos:
55.1. projekto veiklų koordinavimo ir administravimo išlaidos (ne daugiau kaip 20 proc. projekto vertės). Jei darbuotojas dalyvauja ne tik projekto koordinavimo ir (ar) administravimo veikloje, tinkamos finansuoti projekto koordinavimo ir (ar) administravimo išlaidos gali būti tik užmokestis už tą laiką, kuris skirtas projekto koordinavimo ir (ar) administravimo veiklai:
55.1.1. projekto veiklų koordinatoriaus darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą. Projekto sąmatoje nurodomas darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą;
55.1.2. asmens, tvarkančio buhalterinę apskaitą, darbo užmokestis, įskaitant valstybinio socialinio draudimo įmokas (jei paslauga neperkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens). Projekto sąmatoje nurodomas projekto buhalterio darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą;
55.1.3. buhalterinės apskaitos paslaugos (jei paslauga perkama iš buhalterinės apskaitos paslaugas teikiančios įmonės (įstaigos) ar buhalterinės apskaitos paslaugas savarankiškai teikiančio asmens, jeigu asmuo su Projekto vykdytoju nėra sudaręs buhalterinės apskaitos paslaugų teikimo sutarties);
55.1.4. ryšio paslaugų (interneto, fiksuotojo ir (ar) mobiliojo ryšio (neviršijant 15 Eur vienam projekto vykdytojui, asmeniui (-enims), vykdančiam (-tiems) ir (ar) organizuojančiam (-tiems) Aprašo 11 punkte nurodytas veiklas, ar už buhalterinę apskaitą atsakingam asmeniui per mėnesį), pašto išlaidos.
55.2. projekto įgyvendinimo išlaidos:
55.2.1. asmenų, vykdančių ir (ar) organizuojančių projekto veiklas, darbo užmokestis, įskaitant socialinio draudimo įmokas ir įmokas į Garantinį fondą. Jeigu veiklą vykdančio ir (ar) organizuojančio asmens veikla, susijusi su projekto vykdymu, trunka tik dalį jo darbo laiko, tokiu atveju projekto sąmatoje nurodomas tik užmokestis už tą laiką, kuris skiriamas projekto veiklai vykdyti (su projekte numatyta tiksline (-ėmis) grupe (-ėmis) dirbti tiesiogiai ir netiesiogiai – pasirengti ir užbaigti vykdomą veiklą, pildyti reikiamą dokumentaciją). Projekto sąmatoje nurodomas kiekvieno projekto veiklų vykdytojo ir (ar) organizatoriaus darbo dienų, valandų skaičius per mėnesį arba pareigybės (etato) dydis ir darbo trukmė mėnesiais, socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą;
55.2.2. projektui įgyvendinti reikalingų ekspertų ir (ar) konsultantų (ekspertų, tyrėjų, lektorių, teisininkų, konsultantų ir kt., veikiančių pagal individualią veiklą, su kuriais sudarytos atlygintinų paslaugų sutartys) paslaugų įsigijimo išlaidos, jeigu paslaugų teikėjas (-ai) nėra pareiškėjo projekte įdarbinti asmenys;
55.2.4. transporto išlaikymo išlaidos (degalai, transporto priemonės nuoma be vairuotojo išlaidos) ir išlaidos transporto paslaugoms įsigyti (ekonominės klasės autobuso ar viešojo transporto bilietai, transporto priemonės nuoma su vairuotoju), patirtos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje;
55.2.6. kitų paslaugų (leidybos, mokymų, renginių organizavimo ar šioms veikloms organizuoti reikalingų patalpų nuomos), kurios būtinos siekiant įgyvendinti numatytas veiklas, bet nepriskiriamos prie Aprašo 55.2.2–55.2.5 papunkčiuose išvardytų paslaugų, įsigijimo išlaidos;
55.2.7. išlaidos reikalingoms prekėms ir (ar) priemonėms, tiesiogiai susijusioms su projekto įgyvendinimo veikla ir būtinoms projektui įgyvendinti, įsigyti;
55.2.8. patalpų, kuriose vykdomos projekto veiklos, komunalinių paslaugų išlaidos (šildymo, elektros energijos tiekimo, vandentiekio, nuotekų šalinimo paslaugoms apmokėti);
55.2.9. išlaidos savanoriškai veiklai organizuoti Lietuvos Respublikos savanoriškos veiklos įstatyme nustatyta tvarka, susijusios su projekto veiklomis ir būtinos projektui įgyvendinti;
55.3. lėšos gali būti skirtos lietuvių kalbos mokymams tais atvejais, kai pareiškėjas kartu su paraiška pateikia argumentus, kodėl Užimtumo įstatymo 392 str. 1 dalyje nurodytos galimybės mokytis valstybinės kalbos yra ribotos. Paraiškos vertinimo metu Projekto koordinatorius įvertina pateiktų argumentų pagrįstumą ir gali prašyti patikslinti paraišką ir (ar) pateikti papildomą informaciją.
56. Išlaidos pripažįstamos tinkamomis finansuoti, jei jos patirtos nuo Jungtinės veiklos sutarties pasirašymo su Savivaldybės administracija dienos iki galutinės Projekto įgyvendinimo dienos. Tinkamos finansuoti išlaidos turi būti pagrįstos išlaidų apmokėjimą pagrindžiančiais buhalterinės apskaitos dokumentais ir projekto veiklų įvykdymą patvirtinančiais dokumentais arba jų kopijomis. Projekto vykdytojas paslaugas ar prekes projektui vykdyti turi įsigyti ne didesnėmis nei rinkos kainomis, laikydamasis racionalaus lėšų naudojimo principo.
57. Netinkamos finansuoti išlaidos:
57.1. reprezentacinės išlaidos, nurodytos Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų naudojimo reprezentacinėms išlaidoms taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. birželio 17 d. nutarimu Nr. 919 „Dėl reprezentacinių išlaidų“;
57.3. finansinių operacijų išlaidos, komisinis mokestis už valiutos keitimą, nuostoliai, atsiradę
dėl užsienio valiutos keitimo, kitos finansinės išlaidos;
57.4. išlaidos, nesusijusios su finansuojamomis veiklomis, bei kitos tiesiogiai su projekto įgyvendinimu nesusijusios išlaidos;
58. Už lėšų teisingą panaudojimą yra atsakingas Projekto partneris. Partneris savo jėgomis ir lėšomis turi pašalinti dėl jo kaltės atsiradusius lėšų panaudojimo trūkumus, savo lėšomis apmokėti išlaidas, pripažintas netinkamomis finansuoti, nesilaikant Jungtinės veiklos sutartyje nustatytų reikalavimų.
59. Partneris nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo informacijos sužinojimo dienos, privalo raštu informuoti Savivaldybės administraciją apie visus įvykius ir (ar) aplinkybes, dėl kurių gali būti uždelstas, sustabdytas ar nutrauktas Projekto veiklų vykdymas.
60. Partneris prisiima atsakomybę už Projekto veiklų vykdymo ketvirčio ataskaitų pateikimą, už teikiamos informacijos, susijusios su Jungtinės veiklos įgyvendinimu, patikimumą ir teisingumą.
61. Partneris turi teisę gauti iš Savivaldybės administracijos metodinę pagalbą ir konsultacijas, susijusias su Jungtinės veiklos sutarties vykdymu ir Projekto veiklų įgyvendinimu.
IX SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
64. Partneris atsako už numatytų Projekto veiklų įgyvendinimą, projektui skirtų lėšų tikslinį panaudojimą ir Projekte nurodytų laukiamų rezultatų pasiekimą. Neįvykdžius prisiimtų įsipareigojimų, partneris privalo grąžinti lėšas, kurių dydis atitinka neįvykdytų įsipareigojimų dalį.
65. Nustačius pažeidimus, Savivaldybės administracija gali nutraukti tolesnį projekto finansavimą, apie tai prieš 10 kalendorinių dienų raštu įspėjusi partnerį.
66. Iškilę ginčai tarp Savivaldybės administracijos ir partnerio sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
67. Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos Kėdainių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
1 priedas
(Paraiškos forma)
____________________________________________________________________
(Pareiškėjo pavadinimas, kodas)
Kėdainių rajono savivaldybės administracijai
PROJEKTO „PABĖGĖLIŲ IŠ UKRAINOS PRIĖMIMAS IR ANKSTYVA INTEGRACIJA“ PARTNERIŲ ATRANKOS PARAIŠKA
_________________
(data)
1. Pareiškėjo pristatymas
Pareiškėjo teisinė forma
|
|
Adresas, pašto indeksas
|
|
Pareiškėjo kontaktai: telefonas, el. paštas internetinė svetainė |
|
Pareiškėjo vadovas (pareigos, vardas, pavardė, kontaktai: telefonas, el. paštas) |
|
Trumpas vykdomos veiklos aprašymas, patirtis panašių projektų įgyvendinime
|
|
2. Projekto veiklų pristatymas
Projekto veiklos pavadinimas |
Veiklos aprašymas |
Veiklos rodiklio pavadinimas |
Veiklos rodiklio matavimo vienetas |
Veiklos rodiklio siektina reikšmė |
Projekto veiklos įgyvendinimo pradžia ir pabaiga |
Planuojamos lėšos ir jų pagrindimas, Eur |
Nurodoma projekto veikla pagal Aprašo 11 punktą |
Detalizuojamas, pagrindžiamas veiklos būtinumas, nurodoma, kaip ir kiek veikla prisidedama prie numatytų problemų sprendimo, nurodomas veiklos tikslas, veiklos vykdymas (kokios priemonės, paslaugos bus organizuotos / suteiktos), tikslinė grupė ir veiklos vykdytojai (pvz., koordinatorius, socialinis darbuotojas ir kt.), jų atliekamos funkcijos / pareigos. |
Nurodomas tiesiogiai veiklos įgyvendinimo metu sukuriamas rodiklis, kuris projekto įgyvendinimo metu iliustruos veiklos įgyvendinimo pažangą. |
Nurodomas fizinio rodiklio matavimo vienetas (naudojant visuotinai priimtus mato vienetus, galima trumpinti, pvz., vnt., asm., km, kv. m). |
Nurodoma siektina fizinio rodiklio reikšmė skaičiais |
Nurodoma data, nuo kada planuojama pradėti vykdyti veiklą (datos formatas MMMM-MM (metai, mėnuo) ir kada planuojama baigti vykdyti veiklą (datos formatas MMMM-MM (metai, mėnuo) |
Apskaičiuojamas ir pagrindžiamas planuojamų išlaidų poreikis: projektą vykdančio personalo, veiklas vykdančių specialistų darbo užmokesčio ir atlygio išlaidos, kitas galimas išlaidas, susijusias su veiklos vykdymu / paslaugos teikimu. Fiksuotųjų dydžių atveju suma apskaičiuojama: kaina / įkainis / norma / * vienetų skaičius / suma, nuo kurios skaičiuojama norma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Pareiškėjo patirtis. Aprašykite įgytą patirtį, teikiant siūlomas paslaugas arba įgyvendinant projektus (ne daugiau kaip 3000 spaudos ženklų)
PRIDEDAMA:
___________________ ________________________ _________________
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“
Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos Kėdainių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
2 priedas
(Paraiškos kokybės vertinimo lentelės forma)
PARAIŠKOS KOKYBĖS VERTINIMO LENTELĖ
Vertinamas pareiškėjas _______________________________________________
(paraišką pateikusios įstaigos, organizacijos pavadinimas)
Vertinimo kriterijai
|
Vertinimo kriterijų aspektai |
Atrankos kriterijų vertinimas |
||
Maksimalus balas |
Skiriamas balas |
Komentarai ir išvados |
||
1. Pareiškėjo administraciniai ištekliai |
1.1. Steigimo dokumentuose (įstatuose arba nuostatuose) nurodyti pagrindiniai organizacijos, įstaigos veiklos tikslai ir (ar) uždaviniai yra susiję su pagalba pabėgėliams ar kitiems asmenims, susidūrusiems su priverstine migracija ar panašaus pobūdžio (darbas su kitomis pažeidžiamomis grupėmis, kurios patiria atskirties riziką) veikla |
10 |
|
(įrašykite, kokia veikla užsiima organizacija, įstaiga pagal jos įstatus, nuostatus. Nurodykite ar organizacijos, įstaigos veikla susijusi su pagalba pabėgėliams ar kitiems asmenims, susidūrusiems su priverstine migracija ar panašaus pobūdžio (darbas su kitomis pažeidžiamomis grupėmis, kurios patiria atskirties riziką) veikla) |
2. Pareiškėjo žmogiškieji ištekliai |
2.1. Organizacija, įstaiga turi pakankamai darbuotojų, galinčių užtikrinti planuojamų veiklų vykdymą, paslaugų teikimą |
10 |
|
(įrašykite, kiek konkrečiai žmonių prisidės prie veiklų vykdymo / paslaugų teikimo. Taip pat nurodykite, kiek iš aukščiau išvardytų asmenų bus atsakingi (pagrindiniai) už veiklų įgyvendinimo užtikrinimą ir sėkmingos partnerystės vystymą) |
3. Pareiškėjo finansiniai ištekliai
|
3.1. Organizacijai, įstaigai nėra iškelta byla dėl bankroto arba restruktūrizavimo, nėra pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl ūkinės komercinės veiklos arba partneris nėra likviduojamas, nėra priimtas kreditorių susirinkimo nutarimas bankroto procedūras vykdyti ne teismo tvarka |
5 |
|
(įrašykite, ar pateikta organizacijos, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašyta laisvos formos pažyma, patvirtinanti, kad nėra aplinkybių, nurodytų Aprašo 17.3.1 papunktyje) |
3.2. Organizacijai, įstaigai nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl paramos skyrimo iš ES ir (arba) Lietuvos Respublikos ir (arba) savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo pažeidimo |
5 |
|
(įrašykite, ar pateikta organizacijos, įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens pasirašyta laisvos formos pažyma, patvirtinanti, kad nėra aplinkybių, nurodytų Aprašo 17.3.2 papunktyje) |
|
4. Pareiškėjo pridėtinė vertė partnerystėje |
4.1. Pareiškėjo dalyvavimas Projekte turi pridėtinę vertę |
15 |
|
(Nurodykite, kokia jūsų manymu, yra šios organizacijos, įstaigos pridėtinė vertė įgyvendinant Projektą. Vertindami šį kriterijų atsižvelkite į Savivaldybės administracijos planuojamas įgyvendinti veiklas ir siekiamus rodiklius) |
4.2. Pareiškėjo turima patirtis, įgyvendinant projektus, kurie buvo nukreipti į paslaugas pabėgėliams ar kitiems asmenims, susidūrusiems su priverstine migracija ar kitomis pažeidžiamomis grupėmis, kurios patiria atskirties riziką |
15 |
|
(Nurodykite, kokia yra organizacijos, įstaigos patirtis, įgyvendinant projektus, kurie buvo nukreipti į paslaugas pabėgėliams ar kitiems asmenims, susidūrusiems su priverstine migracija ar kitomis pažeidžiamomis grupėmis, kurios patiria atskirties riziką) |
|
5. Pareiškėjo planuojamų veiklų turinys, naudingumas, efektyvumas |
5.1. siūlomos veiklos atitinka Apraše nurodytą tikslą |
10 |
|
|
5.2. planuojamos veiklos atitinka Aprašo 11 punkte numatytas veiklas |
10 |
|
|
|
5.3. veiklų įgyvendinimo aprašymas aiškus |
10 |
|
(įrašykite, ar aiškus veiklos apibūdinimas) |
|
5.4. aiškiai numatyta veiklų tikslinė grupė |
10 |
|
(įrašykite, kokiai tikslinei grupei numatomos teikti paslaugos) |
|
5.5. planuojami veiksmai, įtraukiantys gyventojus į veiklą |
10 |
|
(įrašykite, ar bus įtraukiami gyventojai į veiklas ir kokias) |
|
|
5.6. numatomi veiklos rezultatai aiškūs, konkretūs, pagrįsti |
5 |
|
(įrašykite, kokių rezultatų tikimasi ir ar jie išdėstyti aiškiai, konkrečiai, pagrįstai) |
|
5.7. numatoma (-os) veikla (-os), kuri (-ios) atitinka Aprašo 14 punkte nurodytas prioritetines veiklas: |
|
|
(įrašykite, kokia (-ios) veikla (-os) planuojama (-os) vykdyti pagal Aprašo 14 punktą) |
5.7.1. numatyta viena veikla |
5 |
|
||
5.7.2. numatytos dvi veiklos |
10 |
|
||
5.7.3. numatytos trys ir daugiau veiklų |
15 |
|
||
Iš viso surinkta balų: |
130 |
|
|
_______________________________ ________________ _______________________
(vertintojo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
________________________
(data)
Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“
Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos Kėdainių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
3 priedas
(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI KONKURSO INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS
_______________
(data)
Aš, ________________________________________________________, būdamas (-a)
(vardas ir pavardė)
Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e) ar Komisijos sekretoriumi,
PASIŽADU:
1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, vertinant projektus, stebint Komisijos posėdį, tvarkant kitus su projektų vertinimu susijusius dokumentus;
2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;
4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Komisijos sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos Respublikos teisės aktai.
Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Kėdainių rajono savivaldybės administracijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
____________________ ____________ __________________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė )
Komisijoje)
Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir
ankstyva integracija“
Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013
uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų
ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos
veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos
Kėdainių rajono savivaldybėje tvarkos aprašo
4 priedas
(Nešališkumo deklaracijos forma)
NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO
______________________
(data)
Aš, __________________________________________________________, būdamas (-a)
(vardas ir pavardė)
Projekto „Pabėgėlių iš Ukrainos priėmimas ir ankstyva integracija“ Nr. HOME/2022/AMIF/AG/EMAS/TF1/LT/0013 uždavinį „Prisidėti prie savivaldos lygiu vykdomų ankstyvosios trečiųjų valstybių piliečių integracijos veiklų“ įgyvendinančių projektų partnerių atrankos komisijos (toliau – Komisija) nariu (-e) ar Komisijos sekretoriumi:
1. pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-i) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais;
2. pasižadu informuoti Komisijos pirmininką arba Kėdainių rajono savivaldybės administracijos (toliau – konkursą organizuojanti įstaiga) direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus:
2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kurios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;
2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;
3. jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant Komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai Komisijos pirmininką arba konkursą organizuojančios įstaigos direktorių (kai nusišalina Komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.
Žinau, kad kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.
Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai bei svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) bei mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.
______________________ _______________ _______________
(nurodomos pareigos (parašas) (vardas ir pavardė )
Komisijoje)