Lietuvos saugios laivybos administracijos Direktoriaus
Į S A K Y M A S
DĖL ŪKIO SUBJEKTŲ, KURIŲ VEIKLOS PRIEŽIŪRA PRISKIRTA LIETUVOS SAUGIOS LAIVYBOS ADMINISTRACIJAI, VEIKLOS PATIKRINIMŲ ORGANIZAVIMO IR ATLIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2010 m. gruodžio 9 d. Nr. V-192
Klaipėda
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2010, Nr. 81-4228) 364 straipsnio 2 dalimi:
1. T v i r t i n u Ūkio subjektų, kurių veiklos priežiūra priskirta Lietuvos saugios laivybos administracijai, veiklos patikrinimų organizavimo ir atlikimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Į p a r e i g o j u Organizavimo ir dokumentų valdymo skyriaus vyresn. specialistę Daivą Gubčenkienę su šiuo įsakymu supažindinti direktoriaus pavaduotoją ir padalinių vadovus.
3. Į p a r e i g o j u padalinių vadovus su šiuo įsakymu supažindinti pavaldžius darbuotojus pagal kompetenciją.
PATVIRTINTA
Lietuvos saugios laivybos
administracijos direktoriaus
2010 m. gruodžio 9 d.
įsakymu Nr. V-192
ŪKIO SUBJEKTŲ, KURIŲ VEIKLOS PRIEŽIŪRA PRISKIRTA LIETUVOS SAUGIOS LAIVYBOS ADMINISTRACIJAI, VEIKLOS PATIKRINIMŲ ORGANIZAVIMO IR ATLIKIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Ūkio subjektų, kurių veiklos priežiūra priskirta Lietuvos saugios laivybos administracijai, veiklos patikrinimų organizavimo ir atlikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja įmonių, teikiančių su saugia laivyba susijusias paslaugas, įmonių, teikiančių laivų agentavimo paslaugas, mokymo įstaigų, suteikiančių asmenims teorinį ir praktinį pasirengimą, būtiną jūrinio laipsnio diplomui, kvalifikacijos liudijimui ar jų patvirtinimui gauti, mokymo įstaigų, įmonių ir organizacijų, rengiančių motorinių pramoginių laivų ir kitų motorinių plaukiojimo priemonių laivavedžius bei vidaus vandenų transporto specialistus, keleivių vežimo laivais vidaus vandenimis Lietuvos Respublikoje, keleivių ir krovinių vežimo laivais vidaus vandenimis tarptautiniais maršrutais licencijų turėtojų, pramoginių ir asmeninių laivų ir jų sudedamųjų dalių gamintojo identifikacijos kodų turėtojų (toliau – Ūkio subjektas) planinių ir neplaninių patikrinimų taisykles.
2. Lietuvos saugios laivybos administracijos (toliau – Administracija) atliekama Ūkio subjekto veiklos priežiūra apima:
2.1. Ūkio subjekto konsultavimą Administracijos kompetencijos klausimais ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą;
3. Patikrinimai atliekami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) nustatytais reikalavimais, šiuo Aprašu bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Ūkio subjektų veiklą.
4. Administracijos vykdomi patikrinimai apima Ūkio subjekto veiklos patikrinimą vietoje teisės aktų ir šio Aprašo nustatyta tvarka.
5. Patikrinimai gali būti planiniai ir neplaniniai. Planinių patikrinimų tikslas atitinka Viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 1 dalyje numatytą tikslą – informacijos apie Ūkio subjektą vertinimas ir metodinės pagalbos ūkio subjektui teikimas. Šio Aprašo reikalavimai netaikomi, jeigu Administracijos darbuotojai kitų viešojo administravimo institucijų iniciatyva ar kvietimu dalyvauja jų organizuojamuose patikrinimuose arba patikrinimai reikalingi teikiant ikiteisminio tyrimo tyrėjams specialistų išvadas ar kitą informaciją, susijusią su ikiteisminiu tyrimu.
7. Neplaninis patikrinimas gali būti atliekamas Viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 12 dalyje numatytais pagrindais, išskyrus atvejus, kai kiti specialūs priežiūrą reglamentuojantys įstatymai įtvirtina privalomus Europos Sąjungos teisės aktų ar Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių reikalavimus, Administracijos direktoriaus arba jo įgalioto asmens motyvuotu sprendimu atlikti neplaninį patikrinimą.
II. ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJO, ATLIEKANČIO PATIKRINIMĄ, TEISĖS IR PAREIGOS
9. Administracijos darbuotojas, atlikdamas patikrinimą, turi teisę:
9.2. pateikęs Administracijos darbuotojo pažymėjimą, atlikti patikrinimą, laisvai įeiti į tikrinamo Ūkio subjekto teritoriją, objektą, patalpas darbo metu, tikrinti dokumentus bei kitus patikrinimui reikalingus informacijos šaltinius, turimas patalpas, technines priemones bei materialinę bazę;
9.3. gauti su tikrinama veikla susijusius dokumentus. Negalima reikalauti pateikti konkrečios prašomos formos duomenų ar dokumentų, jeigu jų rengimas nenumatytas teisės aktuose, tam reikėtų sukurti dokumentus ar informacijos rinkmenas ir tai būtų susiję su neproporcingai didelėmis darbo ir laiko sąnaudomis;
9.4. surašyti patikrinimo aktą ir, nustačius pažeidimus, nustatyti terminą jiems pašalinti ir/arba siūlyti Administracijos direktoriui taikyti teisės aktuose numatytas teisinio poveikio priemones;
10. Administracijos darbuotojas, atlikdamas patikrinimą, privalo:
10.1. vadovautis Viešojo administravimo įstatymu, Ūkio subjektų veiklą reglamentuojančiais teisės aktais bei šio Aprašo nuostatomis;
III. TIKRINAMO ŪKIO SUBJEKTO TEISĖS IR PAREIGOS
11. Tikrinamas Ūkio subjektas privalo:
11.1. paskirti atsakingą(-us) asmenį(-is), kuris dalyvautų atliekant patikrinimą bei bendradarbiautų su Administracijos darbuotoju;
11.2. vykdyti Administracijos darbuotojo teisėtus nurodymus ir netrukdyti jam įgyvendinti teisės aktais suteiktų teisių;
11.3. pateikti visus patikrinimui atlikti būtinus dokumentus, kompiuteriu tvarkomus duomenis bei kitą informaciją, jeigu jos rinkimas ir/ar rengimas numatytas teisės aktuose;
12. Tikrinamas Ūkio subjektas turi teisę:
12.1. teikti raštišką nuomonę, pastabas bei paaiškinimus dėl patikrinimo vykdymo bei patikrinimo akte nurodytos informacijos;
12.2. reikalauti, kad Administracijos darbuotojas laikytųsi teisės aktuose numatytų procedūrų ir neviršytų suteiktų įgaliojimų;
12.4. neteikti Administracijos darbuotojui dokumentų, jeigu tuos pačius dokumentus jis yra pateikęs nors vienam priežiūrą atliekančiam viešojo administravimo subjektui. Atsisakydamas teikti dokumentus, Ūkio subjektas turi raštu nurodyti, kokiam priežiūrą atliekančiam viešojo administravimo subjektui šie dokumentai yra pateikti;
12.5. atsisakyti pateikti konkrečios prašomos formos duomenų ar dokumentų, jeigu jų rengimas nenumatytas teisės aktuose;
12.6. atsisakyti pateikti konkrečios prašomos formos duomenų ar dokumentų, jeigu tam reikėtų sukurti dokumentus ar informacijos rinkmenas ir tai būtų susiję su neproporcingai didelėmis darbo ir laiko sąnaudomis. Ūkio subjekto atsisakymas pateikti konkrečios prašomos formos duomenis ar dokumentus turi būti motyvuotas raštu.
13. Ūkio subjektai turi teisę kreiptis dėl Administracijos darbuotojų korupcinio pobūdžio ar kitų teisės aktų reikalavimų neatitinkančių veikų į Susisiekimo ministeriją, kitus aukštesnius pagal pavaldumą viešojo administravimo subjektus, Specialiųjų tyrimų tarnybą, kitas institucijas Viešojo administravimo įstatymo ir kitų įstatymų nustatyta tvarka.
IV. PLANINIŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLĖS
14. Ūkio subjektų planiniai patikrinimai atliekami pagal Administracijos direktoriaus patvirtintą ir viešai paskelbtą planuojamų tikrinti Ūkio subjektų sąrašą (toliau – Patikrinimų planas). Patikrinimų planas gali būti koreguojamas išimtiniais atvejais motyvuotu Administracijos direktoriaus sprendimu.
16. Patikrinimų planas sudaromas atsižvelgiant į šiuos kriterijus: veiklos dokumento (leidimo, licencijos, liudijimo ar pan.) išdavimo datą, ankstesnių patikrinimų datą, jų rezultatus, Ūkio subjekto veiklos apimtis bei esminius įvykius, turėjusius įtakos jo vykdomai veiklai. Ypatingas dėmesys skiriamas Ūkio subjektui, kurio ankstesnių patikrinimų rezultatai buvo neigiami ir/arba buvo nustatyti esminiai pažeidimai ir/arba jie nebuvo laiku pašalinti per Administracijos nustatytą laiką; buvo taikytos teisės aktuose numatytos teisinio poveikio priemonės; gauta fizinių ar juridinių asmenų, viešojo administravimo institucijų skundų ar pranešimų dėl Ūkio subjekto veiklos sąlygų vykdymo pažeidimo; pagal Administracijos turimą informaciją, kurią Ūkio subjektas teikia vykdydamas teisės aktuose numatytas prievoles, kyla pagrįstų abejonių dėl jo veiklos atitikties teisės aktuose nustatytiems reikalavimams. Rengiant Patikrinimų planą, vadovaujamasi Viešojo administravimo įstatyme įtvirtintais minimalios ir proporcingos priežiūros naštos bei nediskriminavimo principais.
17. Patikrinimų planą, atsižvelgiant į šio Aprašo 17 punkte numatytus kriterijus, sudaro Administracijos skyriai pagal kompetenciją, o tvirtina Administracijos direktorius. Patikrinimų planas tvirtinamas ne vėliau kaip iki einamųjų metų sausio 10 d.
18. Patikrinimų plane pateikiama tokia informacija:
20. Planinis patikrinimas turi būti atliktas per Patikrinimų plane nurodytą laikotarpį, bet ne ilgiau kaip per 3 darbo dienas nuo planinio patikrinimo pradžios. Motyvuotu Administracijos direktoriaus sprendimu planinio patikrinimo terminas gali būti pratęstas iki 5 darbo dienų.
21. Ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki planinio patikrinimo pradžios kompetentingas Administracijos skyrius privalo raštu arba elektroniniu būdu informuoti Ūkio subjektą apie numatomą vykdyti planinį patikrinimą, nurodyti atliekamo planinio patikrinimo pagrindą, terminą, dalyką ir apimtį, Administracijos darbuotojo (-ų), kuriam (-iems) pavesta atlikti planinį patikrinimą, pareigas, vardą (-us) ir pavardę (-es), kontaktinius duomenis; pateikti preliminarų dokumentų, kuriuos Ūkio subjektas turi pateikti planinį patikrinimą atliekančiam Administracijos darbuotojui, sąrašą; nurodyti šio Aprašo 13 punkte nurodytas Ūkio subjekto teises.
V. NEPLANINIŲ PATIKRINIMŲ TAISYKLĖS
22. Neplaninis patikrinimas atliekamas Administracijos iniciatyva, Administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens motyvuotu sprendimu. Neplaninis patikrinimas gali būti atliekamas Viešojo administravimo įstatymo 364 straipsnio 12 dalyje numatytais pagrindais, t. y.:
22.1. gavus kito kompetentingo viešojo administravimo subjekto rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Ūkio subjekto veiklos patikrinimą ar kitos valstybės kompetentingos institucijos prašymą;
22.2. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Ūkio subjekto veikos, kuri gali prieštarauti teisės aktams ar neatitikti teisės aktų reikalavimų;
22.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti Ūkio subjekto veiklos ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai;
23. Ūkio subjektų, dėl kurių gali būti atlikti neplaniniai patikrinimai, atrankos kriterijai: įvertinama, ar Administracija turi pakankamai informacijos ir/ar dokumentų, pagrindžiančių neplaninio patikrinimo pagrindą; įvertinama, ar būtinas neplaninis patikrinimas, ar priežiūros tikslus galima pasiekti raštu kreipiantis į Ūkio subjektą dėl informacijos, susijusios su galimu pažeidimu, pateikimo; įvertinama, ar yra rizikos, kad Ūkio subjektas gali paslėpti ar sunaikinti patikrinimui atlikti reikalingus dokumentus, kitus įrodymus; ar neplaninis patikrinimas būtinas siekiant užkirsti kelią žalos visuomenei ar kitų asmenų interesams arba aplinkai atsiradimui.
24. Jeigu neplaninį patikrinimą numatoma atlikti, siekiant įsitikinti, ar buvo pašalinti Ūkio subjekto veiklos ankstesnio patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai, neplaninis patikrinimas atliekamas tik tuo atveju, jeigu Ūkio subjektas po pakartotinio Administracijos rašytinio kreipimosi nepateikia dokumentų ar informacijos, pagrindžiančios, kad nustatyti pažeidimai pašalinti, o sprendimai įgyvendinti arba per Administracijos raštu nustatytą terminą nepaaiškina ir/ar nepapildo Ūkio subjekto Administracijai pateiktos informacijos ir/ar dokumentų, patvirtinančių, kad nustatyti pažeidimai pašalinti, o sprendimai įgyvendinti.
25. Administracijos darbuotojas, pradėdamas Ūkio subjekto neplaninį patikrinimą, pateikia tikrinamam Ūkio subjektui teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintą sprendimo atlikti neplaninį patikrinimą kopiją.
26. Ūkio subjekto veiklos neplaninis patikrinimas pagal gautą anoniminį skundą dėl konkretaus Ūkio subjekto veiksmų ar neveikimo atliekamas tik tuo atveju, kai yra motyvuotas Administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimas dėl konkretaus anoniminio skundo tyrimo. Ūkio subjektas Viešojo administravimo įstatymo ar kitų įstatymų nustatyta tvarka gali skųsti Administracijos direktoriaus sprendimą atlikti neplaninį patikrinimą. Sprendimo atlikti neplaninį patikrinimą apskundimas nesustabdo patikrinimo atlikimo.
VI. PATIKRINIMO ATLIKIMAS IR REZULTATŲ ĮFORMINIMAS
28. Tikrintoju negali būti skiriamas Administracijos darbuotojas, turintis asmeninį suinteresuotumą, t. y. jeigu:
28.1. yra susijęs artimos giminystės arba svainystės ryšiais su tikrinamo Ūkio subjekto savininku ir/arba vadovu;
28.2. yra buvęs tikrinamo Ūkio subjekto darbuotojas ir nuo darbo santykių pasibaigimo yra praėję mažiau kaip vieneri metai;
28.5. vadovaujantis Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo nuostatomis (Žin., 1997, Nr. 67-1659; 2000, Nr. 17-431), Administracijos valstybės tarnautojo dalyvavimas patikrinime sukeltų viešų ir privačių interesų konfliktą.
29. Jeigu, pavedus Administracijos darbuotojui atlikti patikrinimą, paaiškėja Aprašo 30 punkte nurodytos aplinkybės, Administracijos darbuotojas privalo apie jas nedelsdamas raštu informuoti Administracijos direktorių ir teisės aktų nustatyta tvarka nusišalinti ir atlikti kitus teisės aktuose numatytus veiksmus.
30. Atvykę į patikrinimą, Administracijos darbuotojai pateikia Ūkio subjekto atstovui ar įgaliotam asmeniui tarnybinį pažymėjimą ir prisistato.
31. Administracijos darbuotojai, atliekantys patikrinimą, turi surinkti patikrinimui būtiną informaciją, susijusią su tikrinama sritimi, ir patikrinti, ar surinkta informacija teisinga.
32. Patikrinimas įforminamas patikrinimo aktu ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tikrinimo atlikimo datos (Aprašo 1 priedas). Įmonių, teikiančių su saugia laivyba susijusias paslaugas, bei įmonių, teikiančių laivų agentavimo paslaugas, atliktas patikrinimas įforminamas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo tikrinimo atlikimo datos Aprašo 2 priede nurodytu Įmonės patikrinimo aktu, prie kurio pridedami Įmonės patikrinimo akto priedai: Papildomų reikalavimų sąrašas (Aprašo 3 priedas), kuriame pagal įmonės veiklos rūšį surašomi tai veiklos rūšiai keliami reikalavimai, bei Nustatytų neatitikčių, atliekant įmonės vertinimą, sąrašas (Aprašo 4 priedas).
33. Patikrinimo akte pateikiama apibendrinta informacija apie patikrinimo rezultatus, nustatytus pažeidimus bei motyvuotas pasiūlymas taikyti teisės aktuose numatytas teisinio poveikio priemones ir/arba pasiūlymas nustatyti terminą pažeidimams pašalinti. Jeigu reikia, patikrinimo akte pateikiamos metodinės rekomendacijos ir/ar siūlomos prevencinės priemonės.
34. Patikrinimo aktas turi būti surašomas dviem egzemplioriais, tiksliai, aiškiai, suprantamai, visi teiginiai turi būti argumentuoti, pagrįsti dokumentų duomenimis ar kita informacija. Jei reikia, prie jo pridedami priedai (paaiškinimai ir kt.).
37. Užfiksuotų pažeidimų pašalinimo kontrolę vykdo Administracijos darbuotojas (-ai), kuriam (-iems) buvo pavesta atlikti patikrinimą šio Aprašo nustatyta tvarka.
38. Pažeidimų pašalinimo kontrolė vykdoma įpareigojant Ūkio subjektą per nustatytą terminą pateikti Administracijai informaciją ir/ar dokumentus, patvirtinančius, kad nustatyti pažeidimai pašalinti. Pasibaigus Patikrinimo akte nustatytam terminui pažeidimams pašalinti, Administracijos darbuotojas (-ai) turi teisę šio Aprašo 26 punkte nustatyta tvarka atlikti neplaninį patikrinimą, siekdamas (-ami) įsitikinti, ar Ūkio subjektas pašalino nurodytus pažeidimus ir ėmėsi priemonių tokio pobūdžio pažeidimams išvengti ateityje.
39. Jei per nustatytą terminą Ūkio subjektas nepašalina Patikrinimo akte nurodytų pažeidimų, vadovaujantis Ūkio subjektų veiklą reglamentuojančių teisės aktų nuostatomis, taikomos teisinio poveikio priemonės ir/arba siunčiamas pakartotinis raginimas, nurodant terminą pašalinti pažeidimus.
VII. ŪKIO SUBJEKTŲ KONSULTAVIMAS
41. Ūkio subjektų konsultavimas yra neatsiejama Ūkio subjektų veiklos priežiūros dalis. Ūkio subjektai konsultuojami raštu arba viešai šias konsultacijas skelbiant Administracijos direktoriaus vardu Administracijos interneto svetainėje arba kitose visuomenės informavimo priemonėse.
42. Jeigu Ūkio subjektas vadovaujasi Administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens rašytine arba viešai paskelbta konsultacija, kuri vėlesne tų pačių asmenų konsultacija, Susisiekimo ministerijos ar kito aukštesnio pagal pavaldumą viešojo administravimo subjekto konsultacija ar kitu individualiu administraciniu aktu arba teismo sprendimu pripažįstama kaip neatitinkanti teisės aktų reikalavimų (klaidinga), Ūkio subjektui poveikio priemonės už netinkamą teisės aktų vykdymą, kurį lėmė klaidinga konsultacija, netaikomos. Viešai paskelbta konsultacija laikoma tokia konsultacija, kuri Administracijos direktoriaus vardu paskelbta Administracijos interneto svetainėje arba kitose visuomenės informavimo priemonėse.
43. Šio Aprašo 46 punkte nustatyta išlyga dėl klaidingos konsultacijos pasekmių netaikoma Viešojo administravimo įstatymo numatytais atvejais, t. y. jeigu yra bent viena iš šių sąlygų:
43.1. po konsultacijos pateikimo buvo keičiamas teisinis reglamentavimas, dėl kurio buvo konsultuota;
43.2. Ūkio subjektas buvo informuotas, kad konsultacija klaidinga, ar kitu būdu turėjo realią galimybę gauti informaciją, kad konsultacija klaidinga, ir terminas nuo šios informacijos gavimo iki Ūkio subjekto veiklos patikrinimo buvo pakankamas Ūkio subjekto pažeidimams, kuriuos lėmė klaidinga konsultacija, ištaisyti;
43.3. jeigu poveikio priemonės yra būtinos ir neišvengiamos siekiant užkirsti kelią žalos visuomenei ar kitų asmenų interesams arba aplinkai atsiradimui;
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
45. Pasibaigus kalendoriniams metams, ne vėliau kaip iki gruodžio 20 d., Administracijos skyriai pagal kompetenciją parengia Susisiekimo ministerijai Viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka teikiamos metinės ataskaitos projektą, kuriame pateikiama informaciją apie:
45.2. Ūkio subjektų įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytų reikalavimų nesilaikymo ar netinkamo vykdymo mastą, priežastis, taikytas prevencines ir poveikio priemones, dažniausiai pažeidžiamas teisės aktų nuostatas;
45.3. konsultavimo veiklą, išskiriant ataskaitinio laikotarpio aktualiausius Ūkio subjektų klausimus, daugiausia aiškinimo pareikalavusias teisės aktų nuostatas;
46. Nelaukdama ataskaitinio laikotarpio pabaigos, Administracija savo iniciatyva teikia informaciją, susijusią su Ūkio subjekto priežiūra, kai kyla abejonių dėl teisės aktų reikalavimų pagrįstumo.
47. Administracija su kitais viešojo administravimo subjektais suteiktiems įgaliojimams įgyvendinti Vyriausybės nustatyta tvarka tarpusavyje keičiasi dokumentais, kuriuos Administracijai yra pateikę Ūkio subjektai.
48. Administracijos darbuotojai, pažeidę šio Aprašo nuostatas, atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
Ūkio subjektų, kurių veiklos priežiūra
priskirta Lietuvos saugios laivybos
administracijai, veiklos patikrinimų
organizavimo ir atlikimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Patikrinimo akto formos pavyzdys)
LIETUVOS SAUGIOS LAIVYBOS ADMINISTRACIJA
PATIKRINIMO AKTAS
________ Nr. ______
(surašymo data) (eilės Nr.)
Vadovaudamasis(-iesi) _______________, Lietuvos saugios laivybos
(patikrinimo pagrindas)
administracijos (toliau – Administracija) _____________________________________
(Administracijos darbuotojo (-ų)
________________________________________________________________________
pareigos, vardas (-ai), pavardė(-ės))
atliko __________________________________________________________________
(tikrinamo Ūkio subjekto pavadinimas, kodas, buveinės adresas)
_______________________________ patikrinimą.
(patikrinimo terminas planinis/neplaninis patikrinimas)
Patikrinimo tikslas:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Patikrinimo metu nustatyta:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Siūloma:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Kita informacija:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
______________________________ (Administracijos darbuotojo, dalyvavusio patikrinime, vardas, pavardė) |
_______________ (parašas) |
______________________________ (Administracijos darbuotojo, dalyvavusio patikrinime, vardas, pavardė) |
_______________ (parašas) |
______________________________ (Administracijos darbuotojo, dalyvavusio patikrinime, vardas, pavardė) |
_______________ (parašas) |
Ūkio subjektų, kurių veiklos priežiūra
priskirta Lietuvos saugios laivybos
administracijai, veiklos patikrinimų
organizavimo ir atlikimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Įmonės patikrinimo akto formos pavyzdys)
LIETUVOS SAUGIOS LAIVYBOS ADMINISTRACIJA
__________________________________________________________________________
(skyriaus, poskyrio pavadinimas)
ĮMONĖS PATIKRINIMO
AKTAS
20____m. ___________ d.
Mes, ___________________________________________________________________
(vardas, pavardė)
________________________________________________________________________
(vardas, pavardė)
vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro ________________________
(išleidimo data)
įsakymu Nr. __________,
Lietuvos saugios laivybos administracijos nuostatų _______ p., _____________________
________________________________________________________________________ ,
kaip atestuojamos įmonės patikrinimo komisijos nariai, atlikome
________________________________________________________________________
(įmonės pavadinimas)
veiklos ______________________________________ patikrinimą.
(patikrinimo rūšis: atestacinis, tarpatestacinis (planinis), neplaninis)
Patikrinimo metu nustatyti trūkumai pateikti Nustatytų neatitikčių, atliekant įmonės vertinimą, sąraše. Trūkumai turi būti pašalinti iki ____________. Pašalinus trūkumus, įmonei gali būti išduotas, pratęstas, atnaujintas (nereikalingą išbraukti) atestavimo pažymėjimas ____________________________________________
________________________________________________________________________
___________________________ veiklai.
(Nepašalinus trūkumų iki nustatyto termino, atestavimo pažymėjimas neišduodamas.)
Ekspertų grupės vadovas |
|
|
|
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
Ekspertai: |
|
|
_____________ (pareigos) _____________ _____________ |
_____________ (parašas) _____________ _____________ |
_____________ (vardas, pavardė) _____________ _____________ |
|
|
|
S u s i p a ž i n a u: |
|
|
_____________ (Įmonės atstovo pareigos) |
_____________ (parašas) |
_____________ (vardas, pavardė) |
Ūkio subjektų, kurių veiklos priežiūra
priskirta Lietuvos saugios laivybos
administracijai, veiklos patikrinimų
organizavimo ir atlikimo tvarkos aprašo
3 priedas
(Papildomų reikalavimų sąrašo formos pavyzdys)
Įmonės patikrinimo akto
priedas
LIETUVOS SAUGIOS LAIVYBOS ADMINISTRACIJA
__________________________________________________________________________
(skyriaus, poskyrio pavadinimas)
Papildomų reikalavimų ___________________________ santrauka
(veiklos rūšis)
Į M O N Ė: _________________________________________________________
Patikrinimo d a t a: ______________________
Eil. Nr. |
R e i k a l a v i m a i |
Teisės akto reikalavimas |
Įvykdymas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekspertų grupės vadovas |
|
|
|
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
Ekspertai: |
|
|
_____________ (pareigos) _____________ _____________ |
_____________ (parašas) _____________ _____________ |
_____________ (vardas, pavardė) _____________ _____________ |
|
|
|
S u s i p a ž i n a u: |
|
|
_____________ (Įmonės atstovo pareigos) |
_____________ (parašas) |
_____________ (vardas, pavardė) |
Ūkio subjektų, kurių veiklos priežiūra
priskirta Lietuvos saugios laivybos
administracijai, veiklos patikrinimų
organizavimo ir atlikimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Nustatytų neatitikčių, atliekant įmonės vertinimą, sąrašo formos pavyzdys)
Įmonės patikrinimo akto
priedas
LIETUVOS SAUGIOS LAIVYBOS ADMINISTRACIJA
__________________________________________________________________________
(skyriaus, poskyrio pavadinimas)
Nustatytų neatitikčių, atliekant įmonės vertinimą,
SĄRAŠAS
Įmonė: |
Data: |
||
Eil. Nr. |
Neatitikties aprašymas |
Kokio dokumento reikalavimų neatitinka |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ekspertų grupės vadovas |
|
|
|
(parašas) |
(vardas, pavardė) |
Ekspertai: |
|
|
_____________ (pareigos) _____________ |
_____________ (parašas) _____________ |
_____________ (vardas, pavardė) _____________ |
|
|
|
S u s i p a ž i n a u: |
|
|
_____________ (Įmonės atstovo pareigos) |
_____________ (parašas) |
_____________ (vardas, pavardė) |