LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO 1999 M. GRUODŽIO 31 D. ĮSAKYMO NR. 456 „DĖL KELEIVIŲ IR BAGAŽO VEŽIMO JŪRA TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. liepos 15 d. Nr. 3-389
Vilnius
P a k e i č i u Keleivių ir bagažo vežimo jūra taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1999 m. gruodžio 31 d. įsakymu Nr. 456 „Dėl Keleivių ir bagažo vežimo jūra taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2000, Nr. 12-313):
5. Papildau 151 punktu:
„151. Kitos šiose taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos Lietuvos Respublikos prekybinės laivybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 101-2300) ir 2010 m. lapkričio 24 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) Nr. 1177/2010 dėl jūrų ir vidaus vandenų keliais vykstančių keleivių teisių, kuriuo iš dalies keičiamas Reglamentas (EB) Nr. 2006/2004 (OL 2010 L 334, p. 1) (toliau – Reglamentas).“
6. Išdėstau 24 punktą taip:
8. Išdėstau 26.1 punktą taip:
10. Išdėstau 28.4 punktą taip:
12. Išdėstau 76.3 punktą taip:
13. Išdėstau 76.4 punktą taip:
„76.4. jeigu reiso metu laivas vėluoja išplaukti ir keleivis nebegali tęsti reiso ar paaiškėja, kad dėl gedimų laivas nebetinka plaukioti, pasirūpinti, kad keleivis, kuriam netaikomos Reglamento nuostatos, ir jo bagažas būtų pristatyti į paskirties vietą bet kuriuo kitu tinkamu būdu ir apmokėti su tuo susijusias išlaidas.“