LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMAS
N U T A R I M A S
DĖL SEIMO NUTARIMO „DĖL LIETUVOS REPUBLIKOS NACIONALINĖS KOVOS SU KORUPCIJA PROGRAMOS PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2003 m. liepos 4 d. Nr. IX-1696
Vilnius
(Žin., 2002, Nr. 10-355, Nr. 113-5031)
1 straipsnis.
Pakeisti Lietuvos Respublikos nacionalinę kovos su korupcija programą, patvirtintą Seimo 2002 m. sausio 17 d. nutarimu Nr. IX-711 „Dėl Lietuvos Respublikos nacionalinės kovos su korupcija programos patvirtinimo“:
1) Programos 6.3.2. punktą išdėstyti taip:
2) Programos 6.3.4. punktą išdėstyti taip:
3) Programos 6.4.1.14. punktą išdėstyti taip:
„6.4.1.14. sukurti skaidrią įmonių, įstaigų ir organizacijų, dalyvaujančių viešuose pirkimuose ar įsigyjančių valstybės arba savivaldybių turtą, rizikingumo vertinimo sistemą, pagrįstą aiškiais ir visuotinai taikomais kriterijais. Naudotis tokios sistemos duomenimis turi vykdomosios valdžios institucijos, dėl minėtų subjektų priimančios tam tikrus sprendimus;“;
4) Programos 6.4.4.4. punkte išbraukti žodžius „Vartotojų teisių gynimo įstatymu“ ir šį punktą išdėstyti taip:
5) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus pirmojo skirsnio 1 punktą išdėstyti taip:
1. Tobulinti įstatymus ir kitus teisės aktus, nustatančius politikų ir valstybės tarnautojų, galinčių turėti įtakos valstybės ir savivaldybių biudžetų lėšų ar kito turto skyrimui, veiklą:
1.1. Parengti siūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo ir pateikti juos Teisingumo ministerijai.
1.2. Parengti atitinkamų teisės aktų pakeitimo ir papildymo projektus. |
Nustatyti aiškius politikų sprendimų priėmimo kriterijus dėl valstybės ar savivaldybių turto naudojimo, valdymo ar disponavimo tokiu turtu. |
2003 m. III ketv.
2003 m. IV ketv. |
Specialiųjų tyrimų tarnyba Finansų ministerija VĮ Valstybės turto fondas Vyriausioji tarnybinės etikos komisija Aplinkos ministerija
Teisingumo ministerija |
6) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus pirmojo skirsnio 2 punktą išdėstyti taip:
2. Parengti Politinių partijų ir politinių organizacijų, Politinių partijų ir organizacijų finansavimo bei Politinių kampanijų finansavimo kontrolės įstatymų pakeitimo ir papildymo įstatymų bei kitų reikalingų teisės aktų projektus. |
Sukurti veiksmingesnę ir skaidresnę politinių partijų finansavimo kontrolę.
Nustatyti atsakomybę už netiesioginį ar nuslėptą politinių partijų rėmimą.
Apibrėžti pagrindinius politinės korupcijos pasireiškimus, numatyti už tai teisines poveikio priemones.
Užtikrinti partijų finansų būklės skaidrumą, teisėtumą nustatyti partijų lėšų gavimo, tvarkymo bei panaudojimo buhalterinę apskaitą ir kiekvienos partijos iždininko ar jos vadovo asmeninę atsakomybę už finansinius pažeidimus.
Suderinti Politinių partijų ir politinių organizacijų, Politinių partijų ir organizacijų finansavimo ir Politinių kampanijų finansavimo kontrolės įstatymų nuostatas.
Atsižvelgti į Europos Tarybos Darbo grupės prieš korupciją (GMC) parengtas rekomendacijas dėl politinių partijų ir kampanijų finansavimo. |
2003 m. IV ketv. |
Teisingumo ministerija Finansų ministerija Ūkio ministerija Vyriausioji rinkimų komisija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertas* „Transparecy International“ skyrius Lietuvoje* |
7) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus pirmojo skirsnio 4 punktą išdėstyti taip:
|
Įgyvendinant Konstitucinio Teismo nutarimus (2002 m. gruodžio 24 d., 2003 m. gegužės 30 d.), patobulinti teisės aktus, siekiant panaikinti galimybę eiti pareigas, nesuderinamas su savivaldybės tarybos nario pareigomis. |
2003 m. III ketv.
|
Teisingumo ministerija Vyriausioji rinkimų komisija
|
8) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 1.1. punkto trečiojoje skiltyje vietoj termino „2002 m. II ketv.“ įrašyti terminą „2003 m. III ketv.“ ir šį punktą išdėstyti taip:
1.1. Parengti Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo pakeitimo ir papildymo įstatymo projektą ir kitus reikalingus jo lydimuosius teisės aktų projektus. |
Nustatyti sprendimų, įforminamų įstatymais, Vyriausybės nutarimais, ministerijų ir kitais viešojo administravimo institucijų teisės aktais, rengimo, derinimo, alternatyvų ir sprendimų poveikio vertinimo tvarką.
Sukurti teisės aktų ir jų projektų antikorupcinio vertinimo sistemą ir užtikrinti nuoseklų Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo nuostatų įgyvendinimą teisėkūros procese, suderinti juos su ES teisės aktais.
Nustatyti teisės aktų rengimo konkursų skelbimą ir atitinkamos srities ekspertų (specialistų) pasitelkimą.
Įtraukti nevyriausybines organizacijas į teisėkūros procesą.
Nustatyti verslo atstovų, susijusių su būsimų teisės aktų vykdymu, dalyvavimą rengiant šiuos teisės aktus.
Sistemingai vykdyti verslą reglamentuojančių įstatymų lydimųjų aktų reviziją, nustatyti šių teisės aktų rengimo, dalyvaujant nevyriausybinių organizacijų atstovams, ir patvirtinimo tvarką.
Tobulinti teisėkūros procesą siekiant išvengti korupcinės įtakos rengiant ir priimant teisės aktus.
Užtikrinti Įstatymų ir kitų teisės norminių aktų rengimo tvarkos įstatymo nuostatų įgyvendinimą teisėkūroje. |
2003 m. III ketv. |
Teisingumo ministerija Vidaus reikalų ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba Ūkio ministerija PHARE ekspertas |
9) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 1.7. punktą išdėstyti taip:
1.7. Parengi viešųjų paslaugų teikimo supaprastinimo priemonių planą. |
Mažinti viešųjų paslaugų (leidimų, kvotų, prekių ir paslaugų sertifikavimo ir pan.) teikimą valstybiniame sektoriuje, atsisakant ministerijoms nebūdingų valstybinio valdymo funkcijų, plačiau priskirti šių paslaugų teikimo funkcijas nevyriausybinėms organizacijoms ir subalansuoti jų atsakomybę už netinkamą pareigų atlikimą. Kuo labiau supaprastinti viešųjų paslaugų (leidimų, kvotų, ūkio subjektų steigimo ir nuosavybės registravimo, prekių bei paslaugų sertifikavimo ir pan.) teikimą. |
2003 m. III ketv. |
Ūkio ministerija Aplinkos ministerija Finansų ministerija Vidaus reikalų ministerija PHARE ekspertas* Susisiekimo ministerija Žemės ūkio ministerija Teisingumo ministerija |
10) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 1.8. punktą išdėstyti taip:
1.8. Parengti teisės akto dėl rizikingų įmonių, dalyvaujančių viešuosiuose pirkimuose ar įsigyjančių valstybės arba savivaldybių turtą, vertinimo sistemos sudarymo ir sistemos duomenų naudojimo tvarkos projektą.
|
Sukurti informacijos apie rizikingas įmones sistemą. Sukurti skaidrią įmonių, įstaigų ir organizacijų, dalyvaujančių viešuosiuose pirkimuose ar įsigyjančių valstybės arba savivaldybių turtą, rizikingumo vertinimo sistemą, pagrįstą aiškiais ir visuotinai taikomais kriterijais. Naudotis tokios sistemos duomenimis turi vykdomosios valdžios institucijos, priimančios dėl minėtų subjektų tam tikrus sprendimus (pvz., dėl viešojo pirkimo, valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo ir pan.). |
2003 m. IV ketv. |
Ūkio ministerija Finansų ministerija Teisingumo ministerija Žemės ūkio ministerija Aplinkos apsaugos ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba VĮ Valstybės turto fondas Viešųjų pirkimų tarnyba prie LR Vyriausybės Pramonininkų konfederacija* Pramonės, prekybos ir amatų rūmų asociacija* Verslininkų darbdavių konfederacija* PHARE ekspertas* |
11) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 1.14. punktą išdėstyti taip:
1.14. Išanalizavus valstybės ir savivaldybių institucijų veiklą reglamentuojančius teisės aktus, parengti teisės aktų, numatančių asmenų, pranešusių apie teisės pažeidimus valstybės ir savivaldybių institucijose, apsaugą nuo susidorojimo administracinėmis priemonėmis, projektus. |
Sukurti veiksmingą asmenų, pranešusių apie teisės pažeidimus tarnyboje, apsaugos nuo susidorojimo administracinėmis priemonėmis sistemą.
|
2003 m. IV ketv. |
Specialiųjų tyrimų tarnyba Vidaus reikalų ministerija Teisingumo ministerija PHARE ekspertas*
|
12) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 1.15. punktą pripažinti netekusiu galios;
13) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 1.17. punktą išdėstyti taip:
1.17. Išnagrinėti valstybės tarnautojų sprendimų priėmimo ir apskundimo tvarką nustatančius teisės aktus ir parengti atitinkamus teisės aktų projektus.
|
Pagreitinti valstybės tarnautojų sprendimų priėmimą.
Sumažinti korupcinę riziką priimant sprendimus, pvz., teisėsaugos ir teisėtvarkos pareigūnų priimami sprendimai dėl baudų skyrimo už teisės pažeidimus.
Užtikrinti, kad kai kurių sprendimų (ypač strateginių, rengiamų kolegialiai), kuriuos priima įvairūs valstybės tarnautojai ar institucijos, autoriai būtų žinomi visuomenei. |
2003 m. III ketv. |
Vidaus reikalų ministerija Socialinės apsaugos ir darbo ministerija Teisingumo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba Lietuvos savivaldybių asociacija* PHARE ekspertas* |
14) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 2.1. punktą išdėstyti taip:
2.1. Parengti Gyventojų turto ir piniginių lėšų vienkartinio deklaravimo įstatymo projektą.
|
Sudaryti išsamią informacinę bazę apie nuolatinių Lietuvos Respublikos gyventojų turimą turtą ir pinigines lėšas, siekiant šią informaciją panaudoti mokesčių administravimo bei kitais tikslais, susijusiais su teisine pagalba, socialine parama, kandidatavimu į renkamas pareigas, asmenimis, įtariamais arba kaltinamais nusikaltimo padarymu.
|
2003 m. III ketv. |
Finansų ministerija |
15) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 2.3. punkto trečiojoje skiltyje vietoj žodžių „Priėmus visus naujus mokesčių įstatymus ir Mokesčių administravimo įstatymo naują redakciją“ įrašyti terminą „2005 m. I ketv.“ ir šį punktą išdėstyti taip:
2.3. Parengti Mokesčių kodekso projektą
|
Susisteminti mokesčių ir jų administravimo teisės normas. |
2005 m. I ketv. |
Finansų ministerija PHARE ekspertas* |
16) papildyti įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrąjį skirsnį 2.4.1. punktu ir jį išdėstyti taip:
2.4.1. Užbaigti įdiegti informacines sąsajas ir infrastruktūrą Valstybinėje mokesčių inspekcijoje ir Lietuvos muitinėje informacijos mainams su Europos Komisija ir Europos Sąjungos valstybėmis. |
Užtikrinti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos ir Muitinės departamento prie Finansų ministerijos informacinių sistemų integralumą ir sąsajas su Europos Sąjunga. |
Iki įstojimo į Europos Sąjungą
|
Finansų ministerija Valstybinė mokesčių inspekcija prie Finansų ministerijos Muitinės departamentas prie Finansų ministerijos |
17) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 4.1. punktą išdėstyti taip:
4.1. Išnagrinėti lėšų, reikalingų amortizacinio atskaitymo ir dalies centralizuotų pirkimų įtraukimo į paslaugų įkainius metodikos projekto rengimui ir jos įgyvendinimui, poreikį, ir esant būtinybei parengti amortizacinio atskaitymo ir dalies centralizuotų pirkimų įtraukimo į paslaugų įkainius metodikos projektą. |
Užtikrinti centralizuotų pirkimų įtraukimo į paslaugų įkainius metodikos įdiegimą |
2003 m. III –IV ketv.
|
Finansų ministerija Sveikatos apsaugos ministerija Valstybinė ligonių kasa
|
18) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 4.4. punktą išdėstyti taip:
4.4. Parengti sveikatos sistemą reglamentuojančių įstatymų ir kitų teisės aktų pakeitimo ir papildymo projektus. |
Suderinti sveikatos sistemą reglamentuojančius įstatymus ir kitus teisės aktus su Civiliniu kodeksu, Viešojo administravimo įstatymu, siekiant išvengti teisinių korupcijos sąlygų. |
2003 m. IV ketv. |
Sveikatos apsaugos ministerija PHARE ekspertas* |
19) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 4.6. punkto trečiojoje skiltyje vietoj termino „2002 m. III ketv.“ įrašyti terminą „2003 m. IV ketv.“ ir šį punktą išdėstyti taip:
4.6. Sudaryti ligų, medicinos priemonių ir vaistų, kurie bus įtraukti į ligos ambulatorinio gydymo standartus, sąrašų projektą ir parengti jų kompensavimo metodikos projektą. Parengti Ortopedijos technikos kompensavimo tvarkos projektą.
|
Pertvarkyti ligų, medicinos priemonių ir vaistų, kurie įtrauktini į ligos ambulatorinį gydymą, nustatymo ir kompensavimo tvarką, panaikinant sąlygas korupcijai.
|
2003 m. IV ketv. |
Sveikatos apsaugos ministerija Socialinės apsaugos ir darbo ministerija Valstybinė ligonių kasa PHARE ekspertas* |
20) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 4.7. punkto trečiojoje skiltyje vietoj termino „2002 m. IV ketv.“ įrašyti terminą „2004 m. IV ketv.“ ir šį punktą išdėstyti taip:
4.7. Parengti savanoriškojo sveikatos draudimo koncepcijos projektą. |
Užtikrinti savanoriškojo sveikatos draudimo sistemos veiksmingumą |
2004 m. IV ketv. |
Sveikatos apsaugos ministerija Socialinės apsaugos ir darbo ministerija PHARE ekspertas* |
21) įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrojo skirsnio 5.4. punktą išdėstyti taip:
5.4. Nustatyti korupcijos pasireiškimo didelės tikimybės sritis ir teisės aktuose nustatyta tvarka informaciją pateikti Specialiųjų tyrimų tarnybai.
|
Nustatyti korupcijos pasireiškimo didelės tikimybės sritis visose Vidaus reikalų ministerijos valdymo srityse esančiose institucijose ir įstaigose.
Nustatyti korupcijos pasireiškimo didelės tikimybės sritis visose Teisingumo ministerijos valdymo srityse esančiose institucijose ir įstaigose.
Nustatyti korupcijos pasireiškimo didelės tikimybės sritis Nacionalinėje teismų administracijoje. |
2003 m. III–IV ketv.
2003 m. III–IV ketv.
2003 m. III–IV ketv. |
Vidaus reikalų ministerija
Teisingumo ministerija
Nacionalinė teismų administracija |
22) papildyti įgyvendinimo priemonių plano I skyriaus antrąjį skirsnį 5.8. punktu:
5.8. Atsižvelgiant į Vidaus reikalų ministerijos, Teisingumo ministerijos bei Nacionalinės teismų administracijos pateiktą informaciją dėl korupcijos pasireiškimo didelės tikimybės jų valdymo srityse esančiose institucijose ir įstaigose, atlikti korupcijos rizikos analizę.
|
Atlikti korupcijos rizikos analizę Nacionalinėje teismų administracijoje, Teisingumo ministerijos valdymo srityse esančiose institucijose ir įstaigose. Atlikti korupcijos rizikos analizę Vidaus reikalų ministerijos valdymo srityse esančiose institucijose ir įstaigose. |
2003 m. IV ketv. – 2004 m. II ketv.
2003 m. IV ketv. – 2004 m. III ketv. |
Specialiųjų tyrimų tarnyba
Specialiųjų tyrimų tarnyba
|
24) įgyvendinimo priemonių plano II skyriaus pirmojo skirsnio 2 punktą išdėstyti taip:
2. Parengti teisės akto, numatančio valstybės ir savivaldybių įstaigose korupcijos prevenciją ir kontrolę vykdančių padalinių ar pareigūnų, kuriems pavesta tokias funkcijas atlikti, veiklą bei bendradarbiavimą su kitomis valstybės įstaigomis, projektą. |
Atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo nuostatas, užtikrinti valstybės ir savivaldybių įstaigų veiklos srityse korupcijos prevenciją ir kontrolę vykdančių padalinių ar pareigūnų, kuriems pavesta tokias funkcijas atlikti, efektyvią veiklą ir bendradarbiavimą su kitomis valstybės įstaigomis. Plėtoti korupcijos prevenciją ir atlikti antikorupcines funkcijas tiesiogiai bendradarbiaujant su Specialiųjų tyrimų tarnyba. |
2003 m. IV ketv. |
Specialiųjų tyrimų tarnyba Vidaus reikalų ministerija Teisingumo ministerija Valstybės kontrolė Finansų ministerija Valstybės saugumo departamentas Sveikatos apsaugos ministerija Krašto apsaugos ministerija Lietuvos savivaldybių asociacija* |
26) įgyvendinimo priemonių plano II skyriaus pirmojo skirsnio 7 punktą išdėstyti taip:
7. Siekiant įgyvendinti antikorupcines priemones teismų sistemoje, parengti teisės aktus, pakeisti galiojančius arba patobulinti parengtus projektus dėl: 7.1.1. kandidatų į teisėjus atrankos sistemos tobulinimo; 7. 1.2. teisėjų tarnybinės veiklos vertinimo; 7.1.3. efektyvesnio teismų praktikos apibendrinimo; 7.2. siekiant įgyvendinti antikorupcines priemones teismų sistemoje, išanalizuoti ir esant būtinybei parengti teisės aktus, pakeisti galiojančius arba patobulinti parengtus projektus dėl: 7.2.1. teisėjų administracinės atsakomybės imuniteto panaikinimo; 7.2.2. bylų, kurias nagrinėja teisėjų kolegijos, kategorijos išplėtimo; 7.3. parengti naują teisėjų etikos kodeksą.
|
Sumažinti korupcijos poveikį teismams, padidinti priimamų sprendimų, nuosprendžių ir nutarčių skaidrumą bei teismų atvirumą visuomenei.
|
2003 m. III ketv.
2003 m. IV ketv.
2003 m. IV ketv.
|
Teismų taryba Nacionalinė teismų administracija Teisingumo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertas Lietuvos Aukščiausiasis Teismas Teismų taryba Nacionalinė teismų administracija Teisingumo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertas Lietuvos Aukščiausiasis Teismas
Teismų taryba Nacionalinė teismų administracija |
27) įgyvendinimo priemonių plano II skyriaus pirmojo skirsnio 10 punkto trečiojoje skiltyje vietoj termino „2003 m. I ketv.“ įrašyti žodį „nuolat“ ir šį punktą išdėstyti taip:
10. Teisiškai reglamentuoti prevencijos ir baudžiamojo persekiojimo derinimą, daugiau dėmesio skirti operatyvinės ir kitos informacijos patikimumui, atidžiam, išsamiam jos tikrinimui ir nešališkam vertinimui.
|
Optimaliai derinti prevenciją ir baudžiamąjį persekiojimą, daugiau dėmesio skirti operatyvinės ir kitos informacijos patikimumui, atidžiai, išsamiai ją tikrinti ir nešališkai vertinti. |
nuolat |
Vidaus reikalų ministerija Teisingumo ministerija Generalinė prokuratūra Valstybės saugumo departamentas Specialiųjų tyrimų tarnyba |
28) įgyvendinimo priemonių plano II skyriaus pirmojo skirsnio 11 punktą išdėstyti taip:
11. Parengti teisės aktų, užtikrinančių Specialiųjų tyrimų tarnybos reikiamą bendradarbiavimą su Policijos departamentu prie Vidaus reikalų ministerijos, Valstybės saugumo departamentu ir kitais operatyvinės veiklos subjektais tiriant korupcinius teisės pažeidimus, projektus.
|
Užtikrinti Specialiųjų tyrimų tarnybos reikiamą bendradarbiavimą tiriant korupcinius teisės pažeidimus su Policijos departamentu prie Vidaus reikalų ministerijos, Valstybės saugumo departamentu ir kitais operatyvinės veiklos subjektais. |
2003 m. IV ketv. |
Vidaus reikalų ministerija Teisingumo ministerija Generalinė prokuratūra Valstybės saugumo departamentas Specialiųjų tyrimų tarnyba |
29) įgyvendinimo priemonių plano II skyriaus pirmojo skirsnio 12 punkto trečiojoje skiltyje vietoj termino „2003 m. I ketv.“ įrašyti terminą „2003 m. IV ketv.“ ir šį punktą išdėstyti taip:
12. Teisiškai reglamentuoti informacijos apie nusikalstamus darinius, kuriuose kartu veikia organizuotos nusikalstamos struktūros, šešėlinis verslas ir korumpuoti valstybės tarnautojai, keitimąsi tarp teisėsaugos ir kontrolės institucijų, siekiant pakirsti atskiras korupcines sistemas, kurios turi įtakos socialiniams-ekonominiams bei kriminogeniniams procesams.
|
Suaktyvinti informacijos apie nusikalstamus darinius, kuriuose kartu veikia organizuotos nusikalstamos struktūros, šešėlinis verslas ir korumpuoti valstybės tarnautojai, keitimąsi tarp teisėsaugos ir kontrolės institucijų, siekiant pakirsti atskiras korupcines sistemas, kurios turi įtakos socialiniams-ekonominiams bei kriminogeniniams procesams.
|
2003 m. IV ketv. |
Vidaus reikalų ministerija Teisingumo ministerija Finansų ministerija Krašto apsaugos ministerija Generalinė prokuratūra Valstybės saugumo departamentas Specialiųjų tyrimų tarnyba |
30) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 1 punktą išdėstyti taip:
1. Surengti bendrąjį vidurinį išsilavinimą ir pagrindinį profesinį mokymą teikiančiose mokyklose moksleivių projektų antikorupcine tema konkursus ir paskelbti rezultatus.
|
Diegti antikorupcines nuostatas bendrąjį vidurinį išsilavinimą ir pagrindinį profesinį mokymą teikiančiose mokyklose.
|
2002–2006 m. |
Švietimo ir mokslo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba Nusikalstamumo prevencijos Lietuvoje centras* PHARE ekspertai* |
31) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 2 punktą išdėstyti taip:
2. Parengti antikorupcinio ugdymo metodinių rekomendacijų projektą.
|
Diegti antikorupcines nuostatas bendrąjį vidurinį išsilavinimą ir pagrindinį profesinį mokymą teikiančiose mokyklose.
|
2004 m. II ketv.
|
Švietimo ir mokslo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertai* |
32) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 3 punktą išdėstyti taip:
3. Diegti antikorupcinio ugdymo metodines rekomendacijas.
|
Diegti antikorupcines nuostatas bendrąjį vidurinį išsilavinimą ir pagrindinį profesinį mokymą teikiančiose mokyklose. |
2004–2006 m.
|
Švietimo ir mokslo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertai* |
33) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 4 punktą išdėstyti taip:
4. Surengti darbų antikorupcine tema konkursą aukštųjų mokyklų studentams ir paskelbti rezultatus.
|
Diegti antikorupcinio ugdymo nuostatas aukštosiose mokyklose.
|
2002–2006 m.
|
Švietimo ir mokslo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba Nusikalstamumo prevencijos Lietuvoje centras* PHARE ekspertai* |
34) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 5 punktą išdėstyti taip:
5. Parengti metodines rekomendacijas „Etinės profesinės veikos elgesio normos ir principai“ studijų moduliui aukštųjų mokyklų studentams. |
Diegti antikorupcinio ugdymo nuostatas aukštosiose mokyklose. |
2004 m. IV ketv. |
Švietimo ir mokslo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertai*
|
35) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 6 punktą išdėstyti taip:
6. Rekomenduoti į aukštųjų mokyklų studijų programas integruoti etinės profesinės veiklos elgesio normų ir principų modulį. |
Diegti antikorupcinio ugdymo nuostatas aukštosiose mokyklose. |
2005–2006 m.
|
Švietimo ir mokslo ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertai* |
36) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 10 punktą išdėstyti taip:
10. Parengti antikorupcinio mokymo kursų valstybės tarnautojams programą. |
Diegti valstybės tarnautojams antikorupcinio elgesio principus. |
2003 m. II ketv. |
Vidaus reikalų ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba Nusikalstamumo prevencijos Lietuvoje centras* PHARE ekspertas* |
37) įgyvendinimo priemonių plano III skyriaus 11 punktą išdėstyti taip:
11. Organizuoti valstybės tarnautojams antikorupcinio mokymo kursus. |
Diegti valstybės tarnautojams antikorupcinio elgesio principus. |
2003 m. II ketv. – 2006 m. |
Vidaus reikalų ministerija Specialiųjų tyrimų tarnyba PHARE ekspertas* |