LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL EKSPERIMENTINIO NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO PROGRAMAS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2011 m. birželio 6 d. Nr. V-990
Vilnius
Siekdamas įgyvendinti Mokyklų tobulinimo programos plius, patvirtintos Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. ISAK-2331 (Žin., 2008, Nr. 7-257), 7 priedą „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimo 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnio mokymosi diferencijavimo ir individualizavimo, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui, komponentas“:
1. Tvirtinu Eksperimentinį nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašą (pridedama).
2. Nustatau, kad šio įsakymo 1 punktu patvirtintu Eksperimentiniu nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašu iki 2012 metų vadovaujasi mokyklos, kurių sąrašas patvirtintas Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. rugsėjo 3 d. įsakymu Nr. V-1494 „Dėl 2010–2012 metų eksperimentinio vidurinio ugdymo programos aprašo ir 2010–2012 metų eksperimentinių bendrųjų ugdymo planų patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 106-5475, Nr. 142-7323).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos
švietimo ir mokslo ministro
2011 m. birželio 6 d. įsakymu Nr. V-990
EKSPERIMENTINIS NUOSEKLIOJO MOKYMOSI PAGAL BENDROJO LAVINIMO PROGRAMAS TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Eksperimentinis nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašas (toliau – Nuosekliojo mokymosi tvarka) nustato asmenų nuoseklųjį mokymąsi: priėmimą mokytis pagal bendrojo lavinimo programas, kėlimą į aukštesnę klasę, perėjimą prie aukštesnio lygmens ugdymo programos, ugdymo programos kartojimą ir jos baigimą.
II. PRIĖMIMAS MOKYTIS
3. Asmuo, pageidaujantis mokytis pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ar vidurinio ugdymo programą (toliau – Ugdymo programa), mokyklos direktoriui teikia prašymą. Vaikas nuo 14 iki 18 metų prašymą teikia turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) rašytinį sutikimą.
3.1. Asmuo, pageidaujantis pradėti mokytis pagal Ugdymo programą, kartu su prašymu teikia mokymosi pasiekimus patvirtinantį dokumentą (išsilavinimo pažymėjimą), pageidaujantis tęsti mokymąsi – mokymosi pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus ankstesnėje mokykloje.
3.1.1. Asmuo, neturintis išsilavinimo ar mokymosi pasiekimus patvirtinančio dokumento, priimamas mokytis tik mokyklos nustatyta tvarka patikrinus jo žinias bei gebėjimus ir nustačius, kurios klasės programą jie atitinka.
3.2. Mokiniai, baigę pagrindinio ugdymo programą, įgiję atitinkamą išsilavinimą arba baigę pritaikytą (adaptuotą) pagrindinio ugdymo programą ir pageidaujantys tęsti mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą arba pritaikytą (adaptuotą) vidurinio ugdymo programą toje pačioje mokykloje, mokyklos direktoriui teikia tik prašymą.
4. Mokytis pagal vidurinio ugdymo programą priimamas asmuo, įgijęs pagrindinį išsilavinimą.
4.1. Asmuo, baigęs specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams pritaikytą (adaptuotą) pagrindinio ugdymo programą ir pateikęs mokyklos direktoriui pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą, priimamas mokytis tik pagal specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams pritaikytą (adaptuotą) vidurinio ugdymo programą. Asmuo, atvykęs iš kitos mokyklos, taip pat pateikia pažymą apie pagrindinio ugdymo programos dalykų turinio pritaikymą (adaptavimą) ir mokymosi pasiekimus.
5. Asmuo, perkeltas į aukštesnę klasę su nepatenkinamais metiniais įvertinimais – kai mokinio pasiekimai įvertinti įrašu „neįskaityta“, nėra pasiekęs patenkinamo pasiekimų lygio, nustatyto Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiose programose, patvirtintose Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433 (Žin., 2008, Nr. 99-3848), ir Vidurinio ugdymo bendrosiose programose, patvirtintose Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2011 m. vasario 21 d. įsakymu Nr. V-269 (Žin., 2011, Nr. 26-1283), ir vadovaujantis Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrosiomis programomis ir bendrojo išsilavinimo standartais XI–XII klasėms, patvirtintais Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2002 m. rugpjūčio 21 d. įsakymu Nr. 1465 (toliau – Bendrosios programos), priimamas mokytis į tą klasę, į kurią yra perkeltas.
6. Asmens priėmimas mokytis įforminamas mokyklos direktoriaus įsakymu ir sudaroma mokymo sutartimi.
6.1. Mokymo sutartis su kiekvienu naujai atvykusiu mokiniu ir tos mokyklos mokiniu, pradedančiu mokytis pagal aukštesnio lygmens ugdymo programą, sudaroma jo mokymosi pagal tą ugdymo programą laikotarpiui.
6.2. Abu sutarties egzempliorius pasirašo mokyklos direktorius ar jo įgaliotas asmuo ir prašymą pateikęs asmuo. Vienas sutarties egzempliorius įteikiamas prašymą pateikusiam asmeniui, sutarties kopija segama į asmens bylą.
6.3. Vaikas nuo 14 iki 18 metų pasirašo sutartį tik turėdamas vieno iš tėvų (rūpintojų) raštišką sutikimą.
7. Sudarius mokymo sutartį, asmuo įrašomas į Mokinių abėcėlinį žurnalą ir įtraukiamas į mokinių registrą, formuojama jo asmens byla, kurioje saugoma mokymosi pasiekimus patvirtinančio dokumento kopija. Originalas grąžinamas jo pateikėjui.
7.1. Mokiniui išvykus iš mokyklos, jo asmens byla lieka mokykloje. Gavus mokyklos, kurioje mokinys tęsia mokymąsi, prašymą, mokyklai išsiunčiamos prašomų dokumentų kopijos arba pateikiama Dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2001 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. 19 (Žin., 2001, Nr. 30-1009; 2006, Nr. 60-2169), pavyzdžio pažyma apie mokymosi rezultatus.
III. UGDYMO LAIKOTARPIŲ ĮVERTINIMAI
8. Mokiniui dalyko metinis įvertinimas, t. y. dalyko programos vienų mokslo metų mokinio pasiekimų įvertinimas, apibendrinamas ir išvedamas iš mokyklos nustatytų ugdymo laikotarpių (trumpesni nei trimestras, trimestras, pusmetis, toliau – ugdymo laikotarpiai) įvertinimų, vadovaujantis mokyklos susitarimais dėl mokinio mokymosi pasiekimų vertinimo.
9. Mokiniui, kurio dalyko mokymosi pasiekimai per mokyklos nustatytą ugdymo laikotarpį yra neįvertinti („neatestuota“), metinis įvertinimas išvedamas, kai jis yra atsiskaitęs už to laikotarpio dalyko programoje numatytus mokymosi pasiekimus iki tų mokslo metų ugdymo proceso pabaigos arba per mokytojų tarybos (mokytojų susirinkimo) nustatytą laikotarpį.
10. Mokiniui dalyko galutinis įvertinimas išvedamas baigus atitinkamos ugdymo programos dalyko programą iš visų mokyklos numatytų mokiniui ugdymo laikotarpių įvertinimų.
11. Mokiniui keičiant mokyklą, pažymoje įrašomi visi dalykų pasiekimų įvertinimai. Kitoje mokykloje jo mokymosi pasiekimai išvedami pagal toje mokykloje nustatytus ugdymo laikotarpius.
12. Mokiniui, kuris mokosi pagal vidurinio ugdymo programą, pakeitus dalyko bendrojo kurso programą į išplėstinio kurso programą, ugdymo laikotarpio dalyko pasiekimų įvertinimu laikomas atsiskaitymo iš kursų skirtumo įvertinimas.
13. Mokiniui, pagal gydytojo ar gydytojų konsultacinės komisijos pažymą atleistam nuo dalyko pamokų, ugdymo laikotarpių, metinių ar galutinių įvertinimų skiltyje rašoma „atl.“
IV. KĖLIMAS Į AUKŠTESNĘ KLASĘ. UGDYMO PROGRAMOS BAIGIMAS
15. Mokinys, turintis patenkinamus ugdymo turinio dalykų metinius pasiekimų įvertinimus (4–10 balų) arba įvertintas įrašu „įskaityta“, „atleista“, keliamas į aukštesnę klasę.
16. Dėl mokinio, turinčio nepatenkinamą dalyko(-ų) metinį įvertinimą ar neįvertintų (neatestuotų) dalyko(-ų) mokymosi pasiekimų, kėlimo į aukštesnę klasę svarsto mokytojų taryba arba mokytojų susirinkimas (toliau – mokytojų taryba).
17. Mokytojų taryba:
17.1. išnagrinėjusi mokinio nepatenkinamo(-ų) įvertinimo(-ų) ar neatestavimo priežastis, atsižvelgusi į mokytojų, klasei vadovaujančio mokytojo/klasės kuratoriaus (toliau – klasės vadovo) darbą su juo per mokslo metus:
17.1.2. nustato kėlimo į aukštesnę klasę sąlygas, jeigu nusprendžiama, kad aukštesnėje klasėje mokinys bus pajėgus mokytis;
17.2. atsižvelgusi į vieno iš tėvų (rūpintojų) pateiktą pageidavimą (raštu) bei klasės vadovo siūlymą, priima nutarimą siūlyti mokyklos direktoriui mokinį kelti į aukštesnę klasę arba palikti kartoti vienų mokslo metų Ugdymo programos dalies;
18. Mokinys keliamas į aukštesnę klasę ar paliekamas kartoti vienų mokslo metų Ugdymo programos dalies:
19. Ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, gaunantis išsilavinimo pažymėjimą, į aukštesnę klasę nekeliamas, jis yra laikomas baigusiu Ugdymo programą.
20. Įsakyme dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę įrašomas į aukštesnę klasę keliamų mokinių skaičius pagal dienyną (pvz., 22, 24, 30 ir pan.), mokiniams, kuriems yra skirti papildomi darbai (nurodomi dalykai), paliekamų kartoti programos dalies mokinių vardai ir pavardės ir nurodomas pagrindas „Mokytojų tarybos ... m. ... d. posėdžio protokolas Nr. ...“.
21. Su direktoriaus įsakymu dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę, Ugdymo programos baigimo, papildomų darbų skyrimo ar palikimo kartoti programos dalies nustatyta tvarka klasės vadovas per 3 dienas supažindina mokinio tėvus (rūpintojus).
V. PROGRAMOS KARTOJIMAS
23. Nepatenkinamą dalyko(-ų) galutinį įvertinimą turintis pagrindinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys po papildomo darbo, jeigu jis buvo skirtas, direktoriaus įsakymu paliekamas kartoti vienų mokslo metų Ugdymo programos dalies. Nenorintis kartoti visų Ugdymo programos dalykų mokinys nepatenkinamus pasiekimų įvertinimus gali likviduoti savarankiškai ar kitais būdais mokydamasis ir atsiskaitydamas.
24. Vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, dėl objektyvių priežasčių einamaisiais mokslo metais nutraukęs mokymąsi ir nebaigęs mokslo metų, kitais mokslo metais gali kartoti tos klasės programą arba tęsti nutrauktą mokymąsi.
25. Vidurinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, po papildomų darbų turintis nepatenkinamą(-ų) dalyko(-ų) galutinį(-ių) įvertinimą(-ių), nepaliekamas kartoti programos. Nepatenkinamus dalykų įvertinimus mokinys gali likviduoti savarankiškai ar kitais būdais mokydamasis ir atsiskaityti toje pačioje arba atitinkamą vidurinio ugdymo programą vykdančioje mokykloje.
VI. MOKINIO PASIEKIMŲ GILINIMAS
26. Asmuo, baigęs vidurinio ugdymo programą, turintis brandos atestatą ir pageidaujantis geriau pasirengti toliau mokytis, gali laikyti pasirinktų dalykų egzaminus ar perlaikyti ankstesniais metais išlaikytus brandos egzaminus ir mokytis pageidaujamų bendrojo lavinimo dalykų.
26.1. Buvęs mokinys, siekiantis įgyti vidurinį išsilavinimą ir norintis geriau pasirengti brandos egzaminui, gali savarankiškai mokydamasis kartoti dalyko, kurio galutinis įvertinimas buvo patenkinamas, programą. Ankstesniais metais klasės dienyne fiksuotas šio dalyko metinis/galutinis įvertinimas negali būti keičiamas.
VII. PERĖJIMAS PRIE AUKŠTESNIO LYGMENS UGDYMO PROGRAMOS
27. Pagrindinio ugdymo programos baigiamosios klasės mokinys, turintis visų Ugdymo programos dalykų patenkinamus galutinius įvertinimus, laikomas baigusiu pagrindinio ugdymo programą, įgijusiu pagrindinį išsilavinimą ir teisę tęsti mokymąsi pagal vidurinio ugdymo programą.
VIII. MOKINIŲ UGDYMO APSKAITOS TVARKYMAS
29. Perkelto į aukštesnę klasę mokinio ugdymo apskaita pradedama tvarkyti nuo priėmimo į šią klasę dienos.
30. Mokyklos, vykdančios bendrojo lavinimo programas, mokinių ugdymo apskaitą tvarko dienynuose, kurių formas tvirtina Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministras. Mokyklos Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka dienynus gali sudaryti elektroninių dienynų duomenų pagrindu;
31. Mokykla „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinę“ gali tvarkyti pagal Nuosekliojo mokymosi tvarkos 1 ir 2 prieduose nurodytą formą. Formos pildymo pavyzdžiai pateikti Nuosekliojo mokymosi tvarkos 3 ir 4 prieduose. Forma saugoma vadovaujantis Bendrojo lavinimo mokyklų dokumentų saugojimo terminų rodyklėje, patvirtintoje Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2005 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. ISAK-1776/V-83 (Žin., 2005, Nr. 105-3907), nustatytą laiką.
32. Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinėje tvarkomi šie duomenys: mokinio vardas ir pavardė, klasė, kurioje mokinys mokosi, dalykų pavadinimai, ugdymo laikotarpių dalykų pasiekimų įvertinimai, metiniai dalykų įvertinimai, papildomų darbų įvertinimai, galutiniai Ugdymo programos dalykų įvertinimai, įrašomi į pagrindinio išsilavinimo pažymėjimą/brandos atestatą įvertinimai, pagrindinio ugdymo pasiekimų įvertinimai, įskaitų, mokyklinių ir valstybinių brandos egzaminų pavadinimai ir įvertinimai, direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris.
Eksperimentinio nuosekliojo mokymosi
pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo
1 priedas
Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinės pavyzdinė forma*
Eil. Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Klasė |
Dalykas
Ugdymo laikotarpis** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 (28-33) |
1. |
|
9/ I gimn. |
Modulis*** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1 trimestras/ pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 trimestras/ pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 trimestras |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Metinis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Papildomas darbas**** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
10/ II gimn. |
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
1 trimestras/ pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
2 trimestras/ pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
3 trimestras |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Papildomas darbas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Galutinis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinio ugdymo pasiekimai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastaba:
* „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“;
** ugdymo laikotarpiai: trumpesni nei pusmečiai (moduliai, pvz., modulis 1; 2 kt.), trimestrai, pusmečiai;
*** dalyko modulio numeris;
**** papildomas darbas – užduotys, skiriamos bet kurios klasės mokiniui, išvedus nepatenkinamą dalyko metinį įvertinimą, suteikiančios galimybę gauti patenkinamą dalyko įvertinimą;
***** skiltys, kurios nepildomos, nes mokinys tų dalykų nesimoko, žymimos brūkšniu „–“.
Eksperimentinio nuosekliojo mokymosi
pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo
2 priedas
Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinės pavyzdinė forma*
Eil. Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Klasė |
Dalykas
Ugdymo laikotarpis** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 (28-33) |
1. |
|
11/ III gimn. |
Modulis*** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
I pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
II pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Metinis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Papildomas darbas**** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12/ IV gimn. |
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Modulis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
I pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
II pusmetis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Galutinis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Papildomas darbas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Įrašoma į brandos atestatą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Valstybiniai egzaminai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Mokykliniai egzaminai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pastaba:
* „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“;
** ugdymo laikotarpiai: trumpesni nei pusmečiai (moduliai, pvz., modulis 1; 2 kt.), trimestrai, pusmečiai;
*** dalyko modulio numeris;
**** papildomas darbas – užduotys, skiriamos bet kurios klasės mokiniui, išvedus nepatenkinamą dalyko metinį įvertinimą, suteikiančios galimybę gauti patenkinamą dalyko įvertinimą;
***** skiltys, kurios nepildomos, nes mokinys tų dalykų nesimoko, žymimos brūkšniu „–“.
Eksperimentinio nuosekliojo mokymosi
pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo
3 priedas
Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinės pildymo pavyzdys*
Eil. Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Klasė |
Dalykas
Ugdymo laikotarpis** |
Dorinis ugdymas (etika) |
Lietuvių k. |
Užsienio k. (1-oji anglų) |
Užsienio k. (2-oji rusų) |
Matematika |
Biologija |
Fizika |
Chemija |
Informacinės technologijos |
Istorija |
Pilietinis ugdymas |
Geografija |
Ekonomika ir verslumas |
Dailė |
Muzika |
Technologijos |
Kūno kultūra |
Žmogaus sauga |
Profesinės karjeros planavimas |
Psichologija |
- |
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 (26-33) |
1. |
Vardenis Pavardenis |
9/ I gimn. |
Modulis |
- |
8 (1***) |
- |
- |
4 (1) |
4 (1) |
7 (1) |
4 (1) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Modulis |
- |
9 (2) |
- |
- |
5 (2) |
6 (2) |
6 (2) |
3 (2) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
7 (3) |
- |
- |
3 (3) |
- |
- |
2 (3) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
9 (4) |
- |
- |
5 (4) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
1 trimestras |
Įsk. |
- |
7 |
9 |
- |
- |
- |
- |
8 |
8 |
- |
8 |
10 |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
- |
- |
- |
||||
2 trimestras |
Įsk. |
- |
6 |
9 |
- |
- |
- |
- |
8 |
9 |
- |
9 |
- |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
- |
- |
- |
||||
3 trimestras |
Įsk. |
- |
6 |
9 |
- |
- |
- |
- |
9 |
8 |
- |
9 |
- |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
- |
- |
- |
||||
Metinis |
Įsk. |
8 |
6 |
9 |
4 |
5 |
7 |
3 |
8 |
8 |
- |
9 |
10 |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
- |
- |
- |
||||
Papildomas darbas**** |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
10/ II gimn. |
Modulis |
- |
8 (5) |
- |
- |
6 (5) |
Neat. (3) |
4 (3) |
4 (4) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||
Modulis |
- |
7 (6) |
- |
- |
7 (6) |
- |
5 (4) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
8 (7) |
- |
- |
8 (7) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
7 (8) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
9 (9) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
1 trimestras |
Įsk. |
- |
7 |
7 |
- |
- |
- |
- |
8 |
8 |
- |
7 |
- |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
Įsk. |
- |
||||
2 trimestras |
Įsk. |
- |
6 |
8 |
- |
- |
- |
- |
8 |
9 |
9 |
- |
- |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
Įsk. |
- |
- |
||||
3 trimestras |
Įsk. |
- |
6 |
7 |
- |
- |
- |
- |
9 |
8 |
10 |
- |
- |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
- |
- |
- |
||||
Papildomas darbas**** |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4 |
- |
- |
- |
- |
- |
|
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Galutinis |
Įsk. |
8 |
6 |
8 |
5 |
5 |
6 |
4 |
8 |
8 |
10 |
8 |
10 |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
Įsk. |
- |
||||
Pagrindinio ugdymo pasiekimai |
- |
8 |
- |
- |
7 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
- |
Pastaba:
* „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“;
** ugdymo laikotarpiai: trumpesni nei pusmečiai (moduliai, pvz., modulis 1; 2 kt.), trimestrai, pusmečiai;
*** dalyko modulio numeris;
**** papildomas darbas – užduotys, skiriamos bet kurios klasės mokiniui, išvedus nepatenkinamą dalyko metinį įvertinimą, suteikiančios galimybę gauti patenkinamą dalyko įvertinimą;
***** skiltys, kurios nepildomos, nes mokinys tų dalykų nesimoko, žymimos brūkšniu „–“.
Eksperimentinio nuosekliojo mokymosi
pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo
4 priedas
Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinės pildymo pavyzdys*
Eil. Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Klasė |
Dalykas
Ugdymo laikotarpis** |
Dorinis ugdymas (etika) |
Lietuvių k. |
Užsienio k. (1-oji anglų) |
Užsienio k. (2-oji rusų) |
Istorija |
Geografija |
Integruotas istorijos ir geografijos kursas |
Matematika |
Informacinės technologijos |
Biologija |
Fizika |
Chemija |
Integruotas gamtos mokslų kursas |
Menai |
Technologijos |
Integruotas menų ir technologijų kursas |
Bendroji kūno kultūra |
Pasirinkta sporto šaka |
Filosofija |
Lietuvių kalbos įskaita |
|
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar išsilavinimo pažymėjimo išdavimo data ir numeris |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 (26-33) |
1. |
Vardenis pavardenis |
11/ III gimn. |
Modulis*** |
9B (1) |
2B (1) |
- |
- |
5A (1) |
- |
- |
9A (1) |
- |
7A (1) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Modulis |
3B (2) |
3B (2) |
- |
- |
6A (2) |
- |
- |
8A (2) |
- |
8A (2) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
8B (3) |
4B (3) |
- |
- |
6A (3) |
- |
- |
7A (3) |
- |
6A (3) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
4B (4) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
I pusmetis |
- |
- |
8A |
7B |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6B |
- |
- |
9A |
- |
Atl. |
- |
Įsk. |
- |
- |
||||
II pusmetis |
- |
- |
8A |
9B |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
7B |
- |
- |
9A |
- |
Atl. |
- |
Įsk. |
- |
- |
||||
Metinis |
6B |
3B |
8A |
8B |
6A |
- |
- |
8A |
- |
7A |
- |
7B |
- |
- |
9A |
- |
Atl. |
- |
Įsk. |
|
- |
||||
Papildomas darbas |
- |
4B |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
- |
||||
12/ IV gimn. |
Modulis |
- |
4B (5) |
- |
- |
8A (4) |
- |
- |
7A (4) |
- |
8A (4) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
||
Modulis |
- |
5B (6) |
- |
- |
9A (5) |
- |
- |
6A (5) |
- |
8A (5) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
7B (7) |
- |
- |
7A (6) |
- |
- |
6A (6) |
- |
8A (6) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
7B (8) |
- |
- |
- |
- |
- |
4A (7) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6A (8) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Modulis |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
7A (9) |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
I pusmetis |
- |
- |
8A |
9B |
- |
9B |
|
- |
8A |
- |
- |
5B |
- |
- |
|
- |
|
- |
- |
- |
- |
||||
II pusmetis |
- |
- |
9A |
9B |
- |
8B |
|
- |
8A |
- |
- |
6B |
- |
- |
|
- |
|
- |
- |
- |
- |
||||
Galutinis |
6B |
5B |
8A |
9B |
7A |
9B |
|
7A |
8A |
8A |
- |
6B |
- |
- |
9A |
- |
Atl. |
- |
Įsk. |
- |
- |
||||
Papildomas darbas**** |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
|
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Įrašoma į brandos atestatą |
6B |
5B |
8A |
9B |
7A |
9B |
- |
7A |
8A |
8A |
- |
6B |
- |
- |
9A |
- |
Atl. |
- |
Įsk. |
8 |
- |
||||
Valstybiniai egzaminai |
- |
30 |
90 |
- |
55 |
- |
- |
- |
- |
80 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
||||
Mokykliniai egzaminai |
- |
- |
- |
- |
- |
9 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Pastaba:
* „Mokymosi krypties pasirinkimo galimybių didinimas 14–19 metų mokiniams, II etapas: gilesnis mokymosi diferencijavimas ir individualizavimas, siekiant ugdymo kokybės, reikalingos šiuolaikiniam darbo pasauliui“;
** ugdymo laikotarpiai: trumpesni nei pusmečiai (moduliai, pvz., modulis 1; 2 kt.), trimestrai, pusmečiai;
*** dalyko modulio numeris;
**** papildomas darbas – užduotys, skiriamos bet kurios klasės mokiniui, išvedus nepatenkinamą dalyko metinį įvertinimą, suteikiančios galimybę gauti patenkinamą dalyko įvertinimą;
***** skiltys, kurios nepildomos, nes mokinys tų dalykų nesimoko, žymimos brūkšniu „–“.