KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBOS 2012 M. VASARIO 23 D. SPRENDIMO NR. T-90 „DĖL ASMENŲ PRIĖMIMO Į KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS BENDROJO UGDYMO MOKYKLAS KRITERIJŲ IR KLASIŲ KOMPLEKTAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO
2013 m. kovo 21 d. Nr. T-173
Kaunas
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 18 straipsnio 1 dalimi, Kauno miesto savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Pakeisti Asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas kriterijų ir klasių komplektavimo tvarkos aprašą, patvirtintą Kauno miesto savivaldybės tarybos 2012 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T-90 „Dėl Asmenų priėmimo į Kauno miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas kriterijų ir klasių komplektavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“:
1.1. išdėstyti 5 punktą taip:
„5. Asmenys į mokyklas mokytis pagal bendrojo ugdymo programas, švietimo ir mokslo ministro nustatyta tvarka pritaikytas bendrojo ugdymo programas priimami vadovaujantis Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo ugdymo programas tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526; 2012, Nr. 54-2684).“;
1.3. išdėstyti 6.1 punktą taip:
„6.1. mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą 6 (5) metų vaikams priimami:
6.1.1. į pradines mokyklas, progimnazijas, pagrindines ir vidurines mokyklas – vadovaujantis šiuo aprašu, pageidaujantieji mokytis toje mokykloje;
6.1.2. į mokyklas-darželius – vadovaujantis Centralizuoto vaikų prėmimo į Kauno miesto savivaldybės įsteigtų biudžetinių švietimo įstaigų ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupes tvarkos aprašu, patvirtintu Kauno miesto savivaldybės tarybos 2008 m. birželio 27 d. sprendimu Nr. T-331 (kartu su 2012 m. liepos 12 d. sprendimo T-412, 2013 m. vasario 28 d. sprendimo Nr. T-120 pakeitimais);“;
1.4. išdėstyti 11 punktą taip:
„11. Asmuo, turintis didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių dėl intelekto sutrikimo, baigęs adaptuotą pagrindinio ugdymo programą, specialiąją pagrindinio ugdymo programą arba pagrindinio ugdymo individualizuotą programą, priimamas mokytis pagal socialinių įgūdžių ugdymo programą, pateikęs pagrindinio ugdymo pasiekimų pažymėjimą arba pažymą apie mokymosi pasiekimus.“