PANEVĖŽIO RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL BŪSTO PRITAIKYMO ŽMONĖMS SU NEGALIA KOMISIJOS NUOSTATŲ
TVIRTINIMO
2007 m. birželio 8 d. Nr. A-550
Panevėžys
Vadovaudamasis Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos pavyzdiniais nuostatais, patvirtintais Neįgaliųjų reikalų departamento prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos direktoriaus 2007 m. kovo 30 d. įsakymu Nr. V-14 ,
PATVIRTINTA
Panevėžio rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2007 m. birželio 8 d. įsakymu Nr. A-550
bŪsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos nuostatai
i. bendrosios nuostatos
1. Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos nuostatai (toliau vadinama – nuostatai nustato Būsto pritaikymo žmonėms su negalia komisijos (toliau vadinama – Komisija) tikslus. funkcijas, uždavinius bei kitą šios komisijos veiklą reglamentuojančius klausimus.
2. Komisijos sudėtį, Komisijos pirmininką, Komisijos nuostatus tvirtina savivaldybės administracijos direktorius.
3. Komisija sudaryta Būsto pritaikymo žmonėms su negalia 2007–2011 metų programos įgyvendinimo laikotarpiui.
5. Savo veikloje Komisija vadovaujasi savo nuostatais bei šiais Lietuvos Respublikos socialines apsaugos ir darbo ministro įsakymu patvirtintais teisės aktais:
II. KOMISIJOS TIKSLAS IR FUNKCIJOS
7. Komisijos paskirtis – padėti savivaldybės administracijai organizuoti būsto pritaikymą asmenims su negalia savivaldybėje. Veikdama pagal savo paskirtį, Komisija vykdo šias funkcijas:
7.2. priima sprendimus:
III. KOMISIJOS UŽDAVINIAI
8. Vykdydama jai pavestas funkcijas, Komisija atlieka šias užduotis:
8.1. pagal kompetenciją nagrinėja prašymus pritaikyti būstą bei kitus prie šio prašymo pridedamus savivaldybės administracijos pateiktus dokumentus;
IV. KOMISIJOS NARIŲ TEISĖS IR ATSAKOMYBĖ
9. Komisijos nariai turi teisę:
9.1. gauti informaciją apie Komisijos posėdžius bei kitą su Komisijos veikla susijusią reikalingą informaciją;
9.3. prieš Komisijos posėdį ir posėdžio metu susipažinti su svarstyti pateiktais prašymais pritaikyti būstą ir kitais Komisijai pateiktais dokumentais;
9.4. išsakyti savo pastabas ir pasiūlymus dėl svarstomų prašymų bei Komisijos sprendinių. prireikus pateikti savo atskirą nuomonę komisijos posėdžio protokole;
V. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
10. Pagrindinės Komisijos darbo formos yra:
11. Komisijai vadovauja ir jos darbą organizuoja Komisijos pirmininkas:
12. Komisijos paskirtas Komisijos sekretorius (savivaldybės administracijos darbuotojas): rengia posėdžių darbotvarkę ir kartu su posėdžio medžiaga pateikia Komisijos pirmininkui tvirtinti;
12.1. Komisijos pirmininkui patvirtinus posėdžio datą, laiką, vietą ir darbotvarkę, apie tai raštu informuoja Komisijos narius;
12.3. rengia posėdžio protokolo projektą, elektroniniu paštu arba rastu derina su posėdyje dalyvavusiais Komisijos nariais;
12.4. atsako už Komisijos dokumentų tvarkymą, saugo Komisijai pateiktus dokumentus ir Komisijos posėdžio protokolų originalus per visą Komisijos veiklos laikotarpį. Komisijai sustabdžius veiklą, sujos veikla susijusius dokumentus perduoda savivaldybės administracijai;
12.6. prireikus ar Komisijos narių prašymu pateikia savivaldybės administracijos susirašinėjimo su pareiškėjais kopijas posėdžio metu;
13. Komisijos posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip du trečdaliai Komisijos narių, kurių vienas – neįgaliųjų asociacijos deleguotas atstovas.
14. Visi klausimai posėdžio metu aptariami posėdžio darbotvarkėje nustatyta tvarka, jei Komisijos nariai bendru sutarimu posėdžio pradžioje nenusprendžia kitaip.
15. Komisijos nariai privalo užtikrinti pareiškėjų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik savo sprendimams priimti.
16. Savivaldybės administracija ir Komisija kontroliuoja būsto ir gyvenamosios aplinkos pritaikymą. Būsto pritaikymo apžiūrą organizuoja savivaldybės administracija, gavusi rangovo pranešimą apie būsto pritaikymo darbų pabaigą. Būsto pritaikymo apžiūros laiką savivaldybės administracija suderina su pareiškėju bei su Komisijos nariais.
17. Būsto pritaikymo apžiūra laikoma įvykusia, jei apžiūroje dalyvauja daugiau nei pusė Komisijos narių, kurių vienas turi būti neįgaliųjų asociacijos atstovas.
18. Komisijos nariai apžiūri pritaikytus būstus ir, prireikus, teikia savivaldybės administracijai ir rangovui pastabas bei pasiūlymus dėl darbų atlikimo kokybės, būsto pritaikymo tinkamumo. Pasiūlymai parengiami raštu, kuriame pasirašo visi apžiūroje dalyvavę Komisijos nariai.
VI. KOMISIJOS SPRENDIMAI
20. Komisijos sprendimai priimami bendruoju susitarimu arba, jei jo negalima pasiekti. Komisijos pirmininkui ir nariams balsuojant. Balsuojant Komisijos nariai turi po viena balsų. Balsuojama „už“ arba „prieš“. Sprendimas laikomas priimtu, jei už jį balsavo paprastoji Komisijos narių dauguma. Jeigu balsai „už“ ir „prieš“ pasiskirsto po lygiai, lemiamas balsas yra Komisijos pirmininko balsas. Jeigu svarstant projektus kuris nors Komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti Komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomone turi būti įrašyta į Komisijos protokolą.
VII. KOMISIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS
21. Komisijos posėdžio metu rašomas posėdžio protokolas. Komisijos sprendiniai įsigalioja posėdžio pirmininkui ir posėdyje dalyvavusiems Komisijos nariams pasirašius protokolą, kuriame nurodoma:
22. Komisijos posėdžio sekretorius parengia protokolo projektą ir per Komisijos nustatytą laikotarpį elektroniniu paštu arba raštu pateikia Komisijos nariams derinti. Komisijos nariai gali pateikti pastabas dėl protokolo projekto per Komisijos nustatytą laikotarpį. Per šį laikotarpį nepateikus pastabų. laikoma, kad protokolo projektui pritarta. Įvertinus gautas pastabas arba jų negavus, protokolų pasirašo Komisijos pirmininkas, visi Komisijos nariai ir posėdžio sekretorius. Protokolas pateikiamas savivaldybės administracijai, o protokolo kopija išsiunčiama visiems Komisijos nariams.