KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠO TVIRTINIMO
2011 m. kovo 28 d. Nr. TS IV(15)-1477
Kazlų Rūda
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr.55-1049; 2008, Nr.113-4290) 6 straipsnio 12 punktu, Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2011-10-25 sprendimu Nr. TS IV(9)-1323 patvirtinto Kazlų Rūdos savivaldybės biudžeto sudarymo ir vykdymo, asignavimų administravimo tvarkos aprašo 43 punktu Kazlų Rūdos savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1.Patvirtinti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašą (pridedama).
2.Pripažinti netekusiais galios:
2.1.Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos 2009-02-27 sprendimo Nr. TS 18-570 „Dėl Kazlų Rūdos savivaldybės bendruomenių veiklos rėmimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ 1 punktą;
PATVIRTINTA
Kazlų Rūdos savivaldybės tarybos
2012 m. kovo 28 d. sprendimu
Nr. TS IV(15)-1477
KAZLŲ RŪDOS SAVIVALDYBĖS NEVYRIAUSYBINIŲ ORGANIZACIJŲ RĖMIMO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo tvarkos aprašo (toliau
tekste - Aprašas) tikslas – nustatyti Kazlų Rūdos savivaldybės nevyriausybinių organizacijų rėmimo iš savivaldybės biudžeto lėšų ir atsiskaitymo už panaudotas lėšas tvarką.
2.Lėšos (toliau tekste – finansinė parama) nevyriausybinių organizacijų veiklai remti yra numatomos kiekvienais metais savivaldybės biudžete.
3.Paraiškas finansinei paramai gauti gali teikti šios Kazlų Rūdos savivaldybėje įregistruotos ir savivaldybės gyventojų poreikius tenkinančios nevyriausybinės organizacijos:
3.2.viešosios įstaigos (išskyrus viešąsias įstaigas, kurių steigėjai yra valstybės arba savivaldybės institucijos);
II. FINANSINĖS PARAMOS TEIKIMO PRINCIPAI
4.Finansinė parama pagal šį Aprašą skiriama nevyriausybinių organizacijų įsisteigimui, stiprinimui ir projektams įgyvendinti:
4.6.socialinių paslaugų plėtojimo ir jų tęstinumo, žmonių su negalia užimtumo organizavimo projektams;
5.Finansinė parama nevyriausybinių organizacijų rėmimo darbo grupės sprendimu naudojamos ir kitiems nevyriausybinių organizacijų veiklos projektams finansuoti, pagal šių organizacijų prašymus, nevyriausybinių organizacijų mokymams, organizacijų įsisteigimui ir kitai veiklai.
6.Finansinė parama neskiriama pastatams rekonstruoti arba kapitaliai remontuoti, ilgalaikiam turtui įsigyti, organizacijų administravimo išlaidoms dengti ir darbuotojų atlyginimams mokėti.
7.Finansuojant nevyriausybinių organizacijų veiklos projektus, prioritetas teikiamas papildomus finansavimo šaltinius turintiems projektams.
8.Finansinė parama neskiriama, jei ankstesniems projektams iš savivaldybės biudžeto paramą gavusi nevyriausybinė organizacija neatsiskaitė už jos panaudojimą nustatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę paskirtį.
III. PARAIŠKŲ TEIKIMO TVARKA
12.Paraiškos Savivaldybės finansinei paramai gauti pateikiamos Ekonominės plėtros skyriui išankstiniam suderinimui siekiant įvertinti projekto atitikimą Aprašui ir tikslingumą skirti finansinę paramą.
12.Siekiant užtikrinti projektų kofinansavimo poreikio atitikimą Savivaldybės biudžetui, projektai turi atitikti šias sąlygas:
12.1.jeigu projektu siekiama pritraukti ES struktūrinių fondų, Nacionalinės paramos ir kitų programų lėšas, tai projekto paraiška prieš jos pateikimą konkursui privalo būti suderinta su Darbo grupe.
12.2.jeigu projektas bus įgyvendinamas ne pagal Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemones, tai nevyriausybinė organizacija kartu su paraiška Darbo grupė turi pateikti raštą, kad ji nesikreips dėl finansinės paramos tai pačiai projekto veiklai iš Sūduvos VVG vietos plėtros strategijos priemonių.
13.Ekonominės plėtros skyrius paruošia ir pateikia Darbo grupei svarstyti nevyriausybinių organizacijų dokumentus paramai gauti bei teikia Tarybos sprendimų projektus dėl pritarimo projektų kofinansavimui iš savivaldybės biudžeto.
14.Prašymai Savivaldybės finansinei paramai gauti pagal Aprašo 4, 5 punktuose nurodytas veiklas, pateikiami Ekonominės plėtros skyriui einamaisiais metais susidarius poreikiui.
15.Darbo grupė svarsto prašymus ir teikia siūlymus dėl finansinės paramos teikimo Savivaldybės administracijos direktoriui.
16.Svarstydama prašymus Darbo grupė turi teisę reikalauti papildomos informacijos iš prašymus pateikusių nevyriausybinių organizacijų vadovų.
IV. FINANSINĖS PARAMOS ĮFORMINIMAS
V.KONTROLĖ IR ATSAKOMYBĖ
20.Išaiškėjus aplinkybėms, kad projektas vykdomas netiksliai pagal projekto įgyvendinimo planą ar biudžeto lėšos naudojamos ne pagal projekto sąmatą, Komisijos siūlymu Administracijos direktorius nurodo finansinės paramos gavėjui grąžinti lėšas į biudžetą ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo aplinkybių paaiškėjimo datos.
21.Nepanaudotos projekto lėšos turi būti grąžintos į projekto rėmimo sutartyje nurodytą biudžeto sąskaitą ne vėliau kaip per dvi savaites po projekto įgyvendinimo pabaigos.
22.Paramos gavėjas, įgyvendinęs projektą arba panaudojęs lėšas pagal numatytą paskirtį, per 30 dienų, bet ne vėliau kaip iki einamųjų kalendorinių metų pabaigos paruošia ir pateikia ataskaitą apie finansinės paramos panaudojimą Ekonominės plėtros skyriui bei Buhalterinės apskaitos skyriui.