VILNIAUS RAJONO SAVIVALDYBĖS MERAS

 

POTVARKIS

DĖL PREVENCINIŲ, BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ, SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS IR LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS KOKYBĖS KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2025 m. sausio 13 d. Nr. M22-9(2.1 E)

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12 punktu ir 25 straipsnio 5 dalimi, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymo 14 straipsnio 1 dalimi, 5 dalies 5 punktu, Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, 4 punktu:

1.       T v i r t i n u Prevencinių, bendrųjų socialinių paslaugų, socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugos kokybės kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

2.       P r i p a ž į s t u netekusiu galios Vilniaus rajono savivaldybės mero 2024 m. spalio 8 d. potvarkį Nr. M22-1413 „Dėl Socialinių paslaugų įstaigų ir socialines paslaugas teikiančių fizinių asmenų teikiamų akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“.

3. N u r o d a u  šį potvarkį paskelbti Teisės aktų registre ir Vilniaus rajono savivaldybės tinklalapyje.

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                  Robert Duchnevič

 

 

 

 

PATVIRTINTA

Vilniaus rajono savivaldybės mero

2025 m. sausio 13 d. potvarkiu

Nr. M22-9(2.1 E)

 

 

PREVENCINIŲ, BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ, SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS

IR LAIKINO ATOKVĖPIO PASLAUGOS KOKYBĖS

KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Prevencinių, bendrųjų socialinių paslaugų, socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugos kokybės kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) reglamentuoja Vilniaus rajono savivaldybės teritorijoje teikiamų prevencinių, bendrųjų socialinių paslaugų, socialinės priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugos (toliau – socialinės paslaugos), kokybės kontrolės organizavimo ir vykdymo, socialinių paslaugų įstaigų ir socialinės paslaugas teikiančių fizinių asmenų (toliau – Teikėjai) konsultavimo tvarką.

2Tvarkos aprašas parengtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu (toliau – Įstatymas), Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Akreditavimo tvarkos aprašas), Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2021 m. liepos 5 d. įsakymu Nr. A1-492 „Dėl Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimų patvirtinimo“ (toliau – Reikalavimai).

3.  Socialinių paslaugų kokybės kontrolės tvarkos aprašo tikslas – užtikrinti ir gerinti Teikėjų teikiamų socialinių paslaugų kokybę bei formuoti bendrą Reikalavimų taikymo praktiką Vilniaus rajono savivaldybėje (toliau – Savivaldybė).

4Socialinių paslaugų kokybės kontrolę Savivaldybėje vykdo Savivaldybės administracijos Socialinės gerovės skyrius (toliau – Skyrius).

5.  Socialinių paslaugų kokybės kontrolė atliekama vadovaujantis etikos, teisingumo, bendradarbiavimo ir nešališkumo principais.

6.  Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Įstatymo ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių Teikėjų veiklą, susijusių su socialinių paslaugų teikimu, sąvokas.

 

II SKYRIUS

PREVENCINIŲ IR BENDRŲJŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS KONTROLĖS ORGANIZAVIMAS

 

7. Prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų kokybės vertinime naudojamas apklausos metodas, kuriame dalyvauja socialinių paslaugų gavėjai, jų šeimos nariai (artimieji) ir socialines paslaugas teikiantys darbuotojai (toliau – Darbuotojai).

8. Anketinę apklausą atlieka Teikėjai ne rečiau kaip 1 kartą per kalendorinius metus. Prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų gavėjai (artimieji) apklausiami užpildant Tvarkos aprašo 1 priedą, Darbuotojai pildo Tvarkos aprašo 2 priedą.

9. Respondentų imtis apklausoje – ne mažiau kaip 30 procentų prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų gavėjų iš kiekvienos socialinių paslaugų įstaigos.

10. Anketinė apklausa gali būti atliekama elektroninėmis priemonėmis, telefonu arba tiesiogiai.

11. Teikėjai privalo sudaryti sąlygas prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų gavėjams, jų artimiesiems, Darbuotojams anketas pateikti anonimiškai.

12. Teikėjai Darbuotojų, prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų gavėjų (artimųjų) apklausos vertinimo rezultatus pateikia susipažinti Skyriui.

13. Skyrius, apibendrinęs gautą informaciją ir nustatęs prevencinių ir bendrųjų socialinių paslaugų kokybės trūkumų, kreipiasi į Teikėją dėl trūkumų šalinimo priemonių plano parengimo.

14. Teikėjas parengia trūkumų šalinimo priemonių planą, jį įgyvendina ir informuoja Skyrių apie jo įgyvendinimą.

 

III SKYRIUS

AKREDITUOTŲ SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS, LAIKINO ATOKVĖPIO

PASLAUGOS KOKYBĖS KONTROLĖS

ORGANIZAVIMAS

 

15Akredituotų socialinės priežiūros, laikino atokvėpio paslaugos (toliau – akredituotos socialinės paslaugos) kokybės vertinimas atliekamas ne rečiau kaip 1 kartą per 3 metus nuo teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimo dienos. Skyrius neatlieka planinio vertinimo, jeigu nėra praėję 3 mėnesiai po priimto sprendimo dėl teisės teikti akredituotas socialines paslaugas suteikimo (netaikoma neplaniniams vertinimams).

16. Akredituotų socialinių paslaugų kokybę Skyrius vertina atlikdamas planinius ir neplaninius vertinimus paslaugų teikimo vietoje ir / ar nuotoliniu būdu.

17Apie numatomą vykdyti planinį vertinimą Teikėjui pranešama raštu per elektroninio ryšio priemones likus ne mažiau kaip 5 darbo dienoms iki numatomo atlikti vertinimo pradžios. Teikėjui siunčiamame rašte, kurį pasirašo Skyriaus patarėjas, nurodoma: atliekamo vertinimo data, vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus Teikėjas privalo pateikti ir kita būtina informacija (pagal poreikį). 

18Planinis vertinimas gali būti atšauktas, pakeista jo data arba gali būti atliekamas nuotoliniu būdu dėl svarbių iš anksto nenumatytų aplinkybių. Skyriaus valstybės tarnautojas ar darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, nedelsdamas, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną, raštu informuoja Teikėją apie pokyčius.

19.  Skyrius turi teisę su Teikėju nesuderintu laiku atlikti neplaninį Teikėjo vertinimą.

20Neplaninis Teikėjo vertinimas atliekamas šiais atvejais:

20.1. gavus valstybės ar Savivaldybės institucijos rašytinį motyvuotą prašymą ar pavedimą atlikti Teikėjo vertinimą;

20.2. gavus fizinio ar juridinio asmens motyvuotą ar teisiškai pagrįstą raštišką pranešimą apie galbūt neteisėtai, nekokybiškai teikiamas akredituotas socialines paslaugas;

20.3. turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų dėl Teikėjo veiklos, kuri gali neatitikti akredituotoms socialinėms paslaugoms keliamų atitikties Reikalavimų.

 

IV SKYRIUS

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS

KONTROLĖS VYKDYMAS

 

21Akredituotų socialinių paslaugų kokybės kontrolė apima teikiamų akredituotų socialinių paslaugų stebėseną, Teikėjų konsultavimą ir kitų prevencinių veiksmų, skirtų užkirsti kelią galimiems teisės aktų pažeidimams, atlikimą, išvadų ir rekomendacijų dėl kokybės gerinimo pateikimą (pagal poreikį).

22Teikėjas iki kiekvienų metų vasario 1 d. atlieka kiekvienos teikiamos akredituotos socialinės paslaugos teikimo atitikties reikalavimams įsivertinimą, užpildo Akredituotų socialinių paslaugų teikimo atitikties reikalavimams įsivertinimo klausimyną (Tvarkos aprašo 3 priedas) ir iki kiekvienų metų vasario 15 d. pateikia Skyriui.

23.  Teikėjo vertinimą atlieka Skyriaus atsakingas darbuotojas. Į akredituotų socialinių paslaugų teikimo stebėseną gali būti pakviesti skėtinių nacionalinių nevyriausybinių organizacijų atstovai.

24Jeigu numatomas Teikėjo vertinimas yra neplaninis, atvykęs Skyriaus atsakingas darbuotojas įteikia raštą Teikėjui, kuriame nurodoma: atliekamo vertinimo tikslas, pagrindas, kokius dokumentus Teikėjas privalo pateikti ir kita būtina informacija (pagal poreikį).

25Skyriaus atsakingas darbuotojas, atlikdamas Teikėjo vertinimą:

25.1. užpildo Teikėjo teikiamos akredituotos socialinės paslaugos teikimo atitikties reikalavimams vertinimo akto formą (toliau – Vertinimo aktas) (Tvarkos aprašo 4 priedas);

25.2. tikrina, ar laikomasi akredituotų socialinių paslaugų teikimą reglamentuojančių teisės aktų, susipažįsta su paslaugų gavėjų bylomis ir individualiais pagalbos planais, kitais dokumentais bei informacija;

25.3. turi teisę pagal kompetenciją kreiptis į valstybės, Savivaldybės įstaigas, kitas institucijas bei paslaugų gavėjus dėl informacijos apie teikiamų socialinių paslaugų gavimą.

26.  Skyrius, atlikęs vertinimą, ne vėliau kaip per 20 darbo dienų parengia ir Teikėjui elektroniniu paštu išsiunčia susipažinti Vertinimo aktą (vertinimo akte turi būti pateikta vertinimo metu surinkta ir apibendrinta informacija pagal vertinimo kriterijus, nurodytos išvados). 

27. Skyriui nustačius, kad teisę teikti akredituotas socialines paslaugas turintis Teikėjas neatitinka Įstatymo 33 straipsnio 5 dalyje nustatytų ar socialines paslaugas reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų, Teikėjui išsiunčiamas įspėjimas, kad per nustatytą terminą (negali būti trumpesnis kaip vienas mėnuo ir ilgesnis kaip 6 mėnesiai) nepašalinus nurodytų pažeidimų, teisės teikti akredituotas socialines paslaugas galiojimas gali būti panaikintas. Terminas nustatomas atsižvelgiant į nustatyto pažeidimo pobūdį, kitas svarbias aplinkybes, susijusias su paslaugų gavėjų individualių poreikių užtikrinimu. Įspėjimo terminas nustatytiems pažeidimams pašalinti gali būti pratęstas vieną kartą ne ilgiau kaip 6 mėnesiams.

28.  Skyrius per 10 darbo dienų nuo įspėjime nustatyto termino pabaigos įvertina, ar Teikėjas pašalino nustatytus pažeidimus, ir apie tai pažymi Vertinimo akte.

29.  Skyriui nustačius, kad Teikėjas nepašalino nustatytų pažeidimų per įspėjime nustatytą terminą, vadovaujantis Akreditavimo tvarkos aprašo 18 punktu, Teikėjui Savivaldybės mero ar jo įgalioto Savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu teisė teikti akredituotą socialinę paslaugą panaikinama.

30Socialinių paslaugų įstaiga ne rečiau kaip kartą per kalendorinius metus atlieka akredituotas socialines paslaugas teikiančių darbuotojų (Tvarkos aprašo 1 priedas), paslaugų gavėjų (artimųjų) anketinę apklausą (Tvarkos aprašo 2 priedas). Respondentų imtis – ne mažiau kaip 50 procentų akredituotų socialinių paslaugų gavėjų iš kiekvienos socialinių paslaugų įstaigos. Apklausiamų artimųjų skaičius – pagal galimybes.

31. Anketinė apklausa gali būti atliekama elektroninėmis priemonėmis, telefonu arba tiesiogiai

32. Akredituotas socialines paslaugas teikiančių darbuotojų, akredituotų socialinių paslaugų gavėjų (artimųjų) vertinimo rezultatus Teikėjai pateikia susipažinti Skyriui, atliekant akredituotų socialinių paslaugų kokybės vertinimą.

33Tvarkos aprašo 22 punktas netaikomas socialinių paslaugų įstaigoms, atliekančioms akredituotas socialines paslaugas teikiančių darbuotojų, paslaugų gavėjų (artimųjų) anketinę apklausą taikant Europos socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo sistemą ar kitas apklausas, bei fiziniams asmenims, teikiantiems akredituotas socialines paslaugas.

 

V SKYRIUS

TEIKĖJŲ KONSULTAVIMAS

 

34Skyrius teikia Teikėjams konsultacijas, siekdamas padėti laikytis teisės aktų reikalavimų.

35Konsultacijos yra teikiamos žodžiu Teikėjo paslaugų teikimo vietoje arba raštu, atsakant į oficialų paklausimą, elektroniniu paštu, telefonu.

36Siekdami gerinti teikiamų konsultacijų kokybę ir identifikuoti konsultacijų metu kylančias problemas, Skyrius pagal poreikį organizuoja susitikimus, kurių metu aptariamos vykdytos Teikėjo konsultacijos.

 

VI SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

37.  Skyrius turi teisę gauti iš Teikėjo visą vertinimui reikalingą informaciją.

38Teikėjai atsako už vertinimo metu pateiktos informacijos teisingumą.

39Socialinių paslaugų kokybės kontrolės dokumentai saugomi ir tvarkomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka.

 

_____________________________

 

 

 

Prevencinių, bendrųjų socialinių

paslaugų, socialinės priežiūros ir

laikino atokvėpio paslaugos kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

1 priedas

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ GAVĖJO / PASLAUGŲ GAVĖJO ARTIMOJO APKLAUSOS ANKETA

 

 

 

1.   Jūsų amžius: □ iki 30 metų; □ 31–45 metų; □ 46–60 metų; □ 61 metų ir vyresni

 

2.   Kokios socialinės paslaugos Jums teikiamos (pažymėkite ir pabraukite tinkamą variantą):

□  Prevencinės socialinės paslaugos: kompleksinės paslaugos šeimai, šeimos konferencija, sociokultūrinės paslaugos, kita (įrašykite)_________________________________________________;

Bendrosios socialinės paslaugos: informavimas, konsultavimas, tarpininkavimas ir atstovavimas, maitinimo organizavimas, aprūpinimas būtiniausiais drabužiais ir avalyne, transporto organizavimas, sociokultūrinės paslaugos, asmeninės higienos ir priežiūros paslaugų organizavimas;

Socialinė priežiūra: pagalba į namus; socialinių įgūdžių ugdymas ir palaikymas; palydėjimo paslauga jaunuoliams; socialinė priežiūra šeimoms; apgyvendinimas savarankiško gyvenimo namuose; socialinė reabilitacija asmenims su negalia bendruomenėje; laikinas apnakvindinimas; intensyvi krizių įveikimo pagalba; psichosocialinė pagalba; apgyvendinimas nakvynės namuose; pagalba globėjams (rūpintojams), budintiems ir nuolatiniams globotojams, įtėviams ir šeimynų dalyviams ar besirengiantiems jais tapti; apgyvendinimas apsaugotame būste; vaikų dienos socialinė priežiūra; socialinių dirbtuvių paslauga; psichosocialinė ir socialinė reabilitacija vaikams bendruomenėje;

Laikino atokvėpio paslauga.

 

3.   Kiek laiko Jums teikiamos socialinės paslaugos:

□ trumpiau kaip metus;

□ nuo 1 iki 3 metų;

□ ilgiau kaip 3 metus.

 

4.   Apie galimybę gauti socialines paslaugas Jūs sužinojote iš:

□ seniūnijos ar Savivaldybės darbuotojų;

□ spaudos, televizijos;

□ pažįstamų / artimųjų;

□ medikų;

□ kitų ________________.

 

5.   Kiek laiko reikėjo laukti eilėje, kad gautumėte socialines paslaugas (įrašyti) _______________.

 

6.   Prašome pažymėti labiausiai tinkamą atsakymą:

 

Vertinimo kriterijai

Taip

Iš dalies

Ne

Ar sudėtinga pateikti prašymą socialinėms paslaugoms gauti?

 

 

 

Ar informacija apie socialines paslaugas yra prieinama ir aiški?

 

 

 

Ar teikiamos socialinės paslaugos padeda pagerinti Jūsų (artimųjų) gyvenimo kokybę?

 

 

 

Ar teikiamos socialinės paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius?

 

 

 

Ar aiškios mokėjimo už teikiamas socialines paslaugas sąlygos?

 

 

 

Ar aiškios skundų ar pasiūlymų pateikimo galimybės?

 

 

 

Ar teikiant paslaugas atsižvelgiama į Jūsų prašymus / siūlymus?

 

 

 

Ar pasitikite paslaugas teikiančiu darbuotoju?

 

 

 

Ar paslaugas teikiantis darbuotojas yra mandagus ir atidus?

 

 

 

Ar iškilusios problemos, teikiant paslaugas, sprendžiamos operatyviai ir sėkmingai?

 

 

 

 

__________________________________

 

 

 

Prevencinių, bendrųjų socialinių

paslaugų, socialinės priežiūros ir

laikino atokvėpio paslaugos kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

2 priedas

 

SOCIALINES PASLAUGAS TEIKIANČIŲ DARBUOTOJŲ APKLAUSOS ANKETA

 

Anketa – anoniminė. Prašome atsakyti į pateiktus klausimus – tinkamą atsakymą pažymėti C.

 

 

1. Prašome pažymėti labiausiai tinkamą atsakymą:

 

Vertinimo kriterijai

Taip

Iš dalies

Ne

Suteikiamos visos darbui reikalingos priemonės (darbų saugos priemonės, kanceliarinės ir ryšio priemonės, kompiuterinė įranga ir kt.)

 

 

 

Darbas organizuojamas (darbo grafikas, atostogos, pavadavimas ir kt.) pagal darbo sutartyje nurodytas sąlygas

 

 

 

Yra aiškūs darbo tikslai ir siekiami rezultatai

 

 

 

Organizuojant ir teikiant paslaugas glaudžiai bendradarbiaujama su kitais darbuotojais, įstaigos vadovais ir kitomis įstaigomis

 

 

 

Yra atsižvelgiama į Jūsų pateiktus pasiūlymus, gerinat darbo sąlygas ir paslaugų kokybę (jeigu tokių buvo)

 

 

 

 

2. Su kokiomis socialinėmis asmenų grupėmis dirbate (įrašykite):

___________________________.

 

3. Ar įstaigoje laikomasi nuostatos atsižvelgti į paslaugų gavėjo individualius poreikius, teikiant paslaugą:

□ visada; □ dažniausiai; □ pagal aplinkybes; □ retai; □ visai neatsižvelgiama

 

 

4. Su kokiais pagrindiniais sunkumais susiduriate darbe: ________________________________________________________________________________

 

5. Jūsų siūlymai ar rekomendacijos tobulinant socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą Vilniaus rajono savivaldybėje:

_______________________________________________________________________________

 

____________________________

 

 

 

Prevencinių, bendrųjų socialinių

paslaugų, socialinės priežiūros ir

laikino atokvėpio paslaugos kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

3 priedas

 

AKREDITUOTŲ SOCIALINIŲ PASLAUGŲ TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS ĮSIVERTINIMO KLAUSIMYNAS

 

Įstaigos pavadinimas

 

Vertinama socialinė paslauga

 

Paslaugų gavėjų skaičius

 

Darbuotojų, teikiančių vertinamą socialinę paslaugą, skaičius

 

Klausimyną pildęs asmuo

 

I.  BENDRI REIKALAVIMAI

Taip

1.

Ar socialinės paslaugos kokybė vertinama: (pažymėti vieną variantą)

1.   pirmą kartą?

 

2.   antrą kartą?

 

3.   daugiau kaip du kartus?

 

 

Taip

Ne

2.

Ar įstaiga gauna grįžtamąjį ryšį iš visų suinteresuotų šalių (paslaugų gavėjų, partnerių, finansuotojų)?

 

 

3.

Ar įstaiga užtikrina socialines paslaugas teikiančių darbuotojų darbo vietą ir darbo sąlygas?

 

 

Jei pažymėjote Taip, nurodykite, pagal kokius kriterijus vertinate:

(Jei pažymėjote Ne, pereikite prie II dalies)

4.

Ar įstaiga sudaro sąlygas darbuotojams naudotis pagalbą teikiančiomis technologijomis (kompiuterine technika, relaksacijos priemonėmis, techninės pagalbos priemonėmis ir pan.)?

 

 

5.

Ar paslaugas teikiančių darbuotojų veikla yra kasmet peržiūrima (vertinami pasiekti planuoti uždaviniai)?

 

 

6.

Ar įstaiga rūpinasi darbuotojų kvalifikacijos kėlimu?

1. kvalifikacijos kėlimą finansuoja Įstaiga;

2. visi darbuotojai kvalifikaciją kelia kasmet, laikydamiesi teisės aktuose nustatytų reikalavimų;

 

 

 

 

 

II. DALYVAVIMAS IR TEISIŲ SUTEIKIMAS (PARTNERYSTĖ)

Taip

Ne

7.

Ar paslaugos gavėjai dalyvauja:

1.  planuojant individualias paslaugas?

2.  vertinant paslaugų kokybę?

 

 

 

 

 

8.

Ar įstaiga sudaro sąlygas paslaugų gavėjui aktyviai dalyvauti paslaugos teikimo procese (savarankiškumo ugdymas)?

 

 

9.

Ar įstaiga bendradarbiauja su kitomis organizacijomis?

 

 

 

III. PASLAUGOS TEIKIMAS IR TĘSTINUMO UŽTIKRINIMAS

Taip

Ne

10.

Ar įstaiga pagal poreikį peržiūri teikiamos paslaugos sudėtį, ją koreguoja, atsižvelgdama į individualius klientų poreikius?

 

 

11.

Ar įstaiga inicijuoja:

1. paslaugos gavėjo poreikio pakartotinį vertinimą?

2. paslaugų gavėjui teikiamų paslaugų rūšies keitimą?

 

 

 

 

 

12.

Ar įstaiga užtikrina socialinių paslaugų prieinamumą visiems, kuriems nustatytas poreikis? (Jei pažymėjote Ne, nurodykite priežastis)

 

 

IV. VEIKLOS REZULTATAI IR KOKYBĖS GERINIMAS

Taip

Ne

13.

Ar įstaiga vertina savo veiklos rezultatus?

 

 

14.

Ar įstaiga yra paskyrusi asmenį, atsakingą už teikiamos paslaugos kokybę?

 

 

15.

Ar įstaiga turi savo interneto svetainę?

 

 

16.

Ar įstaiga turi dokumentais pagrįstą personalo atrankos procesą?

 

 

17.

Ar įstaiga periodiškai analizuoja darbuotojų motyvaciją ir pasitenkinimą darbu?

 

 

18.

Ar įstaigoje skatinama savanorystė?

 

 

19.

Ar įstaiga turi patvirtintas procedūras, skirtas informacijos apie asmenis, kuriems teikiama paslauga, konfidencialumui užtikrinti?

 

 

20.

Ar įstaiga:

1.   viešai pristato (viešina) pasiektus bendrus veiklos rezultatus?

2.   viešina informaciją apie teikiamas socialinės priežiūros paslaugas?

 

 

 

 

 

 

21.

Ar įstaiga organizuoja apklausas ir įvertina pasitenkinimą teikiama paslauga suinteresuotų šalių:

1. paslaugos gavėjų?

2. paslaugos gavėjų artimųjų?

 

 

 

 

 

22.

Ar įstaiga yra gavusi skundų dėl teikiamų paslaugų kokybės?

 

 

Jei pažymėjote Taip, parašykite, kokia tvarka skundai nagrinėjami

 

23.

Ar įstaigoje organizuojami gerosios patirties sklaidos renginiai?

 

 

Jei pažymėjote Taip, nurodykite periodiškumą

 

 

____________________

 

 

 

Prevencinių, bendrųjų socialinių paslaugų, socialinės

priežiūros ir laikino atokvėpio paslaugos kokybės

kontrolės tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

TEIKĖJO TEIKIAMOS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PASLAUGOS TEIKIMO ATITIKTIES REIKALAVIMAMS VERTINIMO AKTO FORMA

 

__________________________

Teikėjo pavadinimas

 

_______________ Nr. _________________

(data)

_____________________

Vieta

 

Vertinimo laikotarpis: nuo ________/________/________ iki _______/________/________

 

Vertinimo data: ________/________/________

 

Atliekamas vertinimas planinis neplaninis

__________________________________________________________________________

[įrašykite priežastį, dėl kurios organizuojamas neplaninis Teikėjo veiklos vertinimas]

 

Teikėjo kontaktai:

Adresas ___________________________________________________________________

Telefono Nr. ______________________________________________

El. pašto adresas __________________________________________________

 

Vertinime dalyvavo Teikėjas ir (ar) Teikėjo atstovas (-ai)

(pareigos, vardas ir pavardė) ___________________________________________________________________________________      

 

(pareigos, vardas ir pavardė) ____________________________________________________________________________________

 

Skėtinės nacionalinės nevyriausybinės organizacijos atstovas (pareigos, vardas ir pavardė) __________________________________________

 

 

Eil.

Nr.

Vertinimo kriterijus

Vertinimo turinys

Atitiktis reikalavimams:

taip / ne / iš dalies / netaikoma

Dokumentas pateiktas/

dokumentą atsisakyta pateikti/ dokumento neturi

Pastabos /

rekomendacijos

1.

Socialinės paslaugos gavėjai

Paslaugos gavėjų skaičius atitinka nustatytą paslaugos gavėjų skaičių

 

 

 

 

 

Vertinamas asmens (šeimos) socialinių paslaugų poreikis

 

 

 

 

 

Formuojamos paslaugos gavėjų asmens bylos, segama visa informacija, susijusi su teikiama paslauga

 

 

 

2.

Socialinės paslaugos teikimas

 

Įstaigos vidaus tvarkos taisyklės (turi būti nustatyti įstaigos darbuotojų bei paslaugų gavėjų vidaus tvarkos taisyklės)

 

 

 

 

 

Laisva forma pildomas įstaigą lankančių asmenų registracijos žurnalas

 

 

 

 

 

Parengti individualūs paslaugų gavėjų planai

 

 

 

 

 

Socialinės paslaugų sudėtis, trukmė ir gavėjai atitinka Socialinių paslaugų katalogą

 

 

 

 

 

Vykdoma vidinė kontrolė, atliekamas savęs įsivertinimas, paslaugų gavėjų kokybės vertinimas

 

 

 

 

 

Sudaroma Socialinių paslaugų teikimo ir finansavimo sutartis

 

 

 

 

 

Psichologinės ir socialinės reabilitacijos programa suderinta su Vyriausybės įgaliota institucija, jeigu psichologinės ir socialinės reabilitacijos įstaiga numato teikti psichologinės ir socialinės reabilitacijos paslaugą vaikams bendruomenėje

 

 

 

 

 

Informacija įvedama į Socialinės paramos informacinę sistemą *

 

 

 

3.

Teikiantis socialinę paslaugą personalas

Atitikimas reikalavimams personalo struktūrai ir minimaliam skaičiui (2021-07-05 Nr. A1-492)

 

 

 

 

 

Socialinę paslaugą teikiančių darbuotojų išsilavinimas ir (ar) kvalifikacija (Įstatymo 21 ir 26 str.)

 

 

 

 

 

Patvirtinti įstaigos darbuotojų pareigybių aprašymai

 

 

 

 

 

Įstaigoje su darbuotojais sudarytos darbo sutartys

 

 

 

 

 

Įstaigoje sudaryti darbuotojų darbo grafikai

 

 

 

 

 

Verslo liudijimą arba individualios veiklos pažyma, suteikianti teisę teikti socialines paslaugas

 

 

 

 

 

Sveikatos pažyma – forma Nr. 047/a

 

 

 

 

 

Pažyma iš Įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro, patvirtinanti atitiktį Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 30 straipsnyje nustatytiems reikalavimams

 

 

 

4.

Socialinės paslaugos teikimo vieta

Patalpos saugios, pritaikytos asmenims su negalia

 

 

 

 

 

Patalpos atitinka Akredituotų socialinių paslaugų teikimo reikalavimus (2021-07-05 Nr. A1-492)

 

 

 

5.

Socialinės paslaugos viešinimas

Paslaugos viešinamos įvairiomis priemonėmis (interneto svetainėje, socialiniuose tinkluose, spaudoje, informacinėse lentose ir pan.)

 

 

 

6.

Asmens duomenų apsaugos užtikrinimas

Paslaugos gavėjų dokumentai saugomi ir tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka, yra paslaugos gavėjų sutikimai dėl asmens duomenų naudojimo

 

 

 

 

 

Išvados:__________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Tikrinimą atliko:

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                                                           (parašas)                                                   (vardas, pavardė)

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos)                                                                                           (parašas)                                                   (vardas, pavardė)

 

Teikėjas įvykdė rekomendacijas / neįvykdė rekomendacijų.

________________________________________________________________________________________________________________________

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

___________________ _________________ ____________________________

(pareigos) (parašas) (vardas, pavardė)

 

Pakartotinio patikrinimo data __________________