KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PARAIŠKŲ GAUTI FINANSAVIMĄ PAGAL KAUNO MIESTO KONKURENCINGUMO IR PATRAUKLUMO DIDINIMO PROGRAMĄ VERTINIMO LAPO PATVIRTINIMO

 

2016 m. balandžio 15 d. Nr. A-1071

Kaunas

 

 

Vadovaudamasis Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programos, patvirtintos Kauno miesto savivaldybės tarybos 2010 m. liepos 23 d. sprendimu Nr. T-454 „Dėl Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programos patvirtinimo“, 14 punktu:

t v i r t i n u Paraiškos gauti finansavimą pagal Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programą vertinimo lapo formą (pridedama).

 

 

 

Administracijos direktorius                                                                                   Gintaras Petrauskas


 

Forma patvirtinta

Kauno miesto savivaldybės

administracijos direktoriaus

2016 m. balandžio 15 d.

įsakymu Nr. A- 1071

 

PARAIŠKOS GAUTI FINANSAVIMĄ PAGAL KAUNO MIESTO KONKURENCINGUMO IR PATRAUKLUMO DIDINIMO PROGRAMĄ

VERTINIMO LAPAS

 

Vertinamo projekto pavadinimas ..........................................................................................................

Pareiškėjo pavadinimas .........................................................................................................................

 

Vertinimo kriterijai

Rekomen-duojamas balų skaičius

Paraiškos vertinimas

Maksi-malus balų skaičius

Skiriamas balų skaičius

Komentarai ir išvados

Projekto veiklos atitinka programos tikslus ir uždavinius:

 

20

 

 

atitinka

20

iš dalies atitinka

10

neatitinka

0

Projekto veiklų, įgyvendinimo nuoseklumas ir pagrįstumas (ar veiklos nuoseklios, ar planuojami rezultatai realūs):

 

20

 

 

nuoseklūs ir išsamūs

20

trūksta detalumo ir nuoseklumo

10

nedetalūs ir nenuoseklūs

0

Veiklų tęstinumo ir ilgalaikio poveikio Kauno miesto konkurencingumui didinti pagrindimas:

 

20

 

 

pagrįstas skaičiavimais ir veiklomis

20

neaiškiai pagrįstas

10

nepagrįstas

0

Naujų tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis krypčių*, išlaikytų ne mažiau kaip 6 mėnesius ir organizuojamų ne mažiau kaip du kartus per savaitę, iš Kauno ir į Kauną skaičius:

 

30

 

 

6 ir daugiau naujų krypčių

30

5 naujos kryptys

25

4 naujos kryptys

20

3 naujos kryptys

15

2 naujos kryptys

10

1 nauja kryptis

5

0 naujų krypčių

0

Per projekto įgyvendinimo laikotarpį (bet ne ilgesnį kaip vieni metai) siūlomų naujų tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis krypčių iš Kauno ir į Kauną vidutinis skaičius per savaitę:

 

30

 

 

6 ir daugiau krypčių

30

5 kryptys

25

4 kryptys

20

3 kryptys

15

2 kryptys

10

1 kryptis

5

0 krypčių

0

Per projekto įgyvendinimo laikotarpį (bet ne ilgesnį kaip vieni metai) siūlomas naujų tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis krypčių vidutinis keleivių vietų skaičius per mėnesį:

 

30

 

 

9000 ir daugiau keleivių vietų

30

7000–8999 keleivių vietų

21–25

5000–6999 keleivių vietų

16–20

3000–4999 keleivių vietų

11–15

1000–2999 keleivių vietų

6–10

iki 999 keleivių vietų

1–5

0 keleivių vietų

0

Per projekto įgyvendinimo laikotarpį (bet ne ilgesnį kaip vieni metai) aptarnautų (siūlomomis naujomis tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis kryptimis) klientų skaičius:

 

60

 

 

58000 ir daugiau klientų

60

55000–57999 klientai

56–58

52000–54999 klientai

53–55

49000–51999 klientai

50–52

46000–48999 klientai

47–49

43000–45999 klientai

44–46

40000–42999 klientai

41–43

37000–39999 klientai

38–40

34000–36999 klientai

35–37

31000–33999 klientai

32–34

28000–30999 klientai

29–31

25000–27999 klientai

26–28

22000–24999 klientai

23–25

19000–21999 klientai

20–22

16000–18999 klientai

17–19

13000–15999  klientai

14–16

10000–12999 klientai

11–13

7000–9999 klientai

8–10

4000–6999 klientai

5–7

1000–3999 klientai

2–4

iki 999 klientų

1

0 klientų

0

 

 

 

Aukščiausias bendras įvertinimas

210

 

 

Vertintojo išvada

 

Finansuoti, nefinansuoti

 

 

 

Vertintojo parašas, vardas, pavardė __________________________________________________

 

______________________________

(data)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________

* Nauja tiesioginio susisiekimo kryptis – tai kryptis iš Kauno ir į Kauną, kurios šiuo metu nėra, tačiau ji gali atsirasti per projekto įgyvendinimo laikotarpį, bet ne ilgesnį kaip vieni metai.

Tikslinės atvykstamojo turizmo rinkos nustatytos Kauno miesto turizmo rinkodaros 2015–2020 m. plane.

(3. Rekomendacijos ir siūlymai Kauno turizmo rinkodaros priemonių ir veiklos plėtrai – 131 psl.). Planas patvirtintas Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T-62 „Dėl Kauno miesto turizmo rinkodaros 2015–2020 m. plano patvirtinimo“.