KAUNO MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL PARAIŠKŲ GAUTI FINANSAVIMĄ PAGAL KAUNO MIESTO KONKURENCINGUMO IR PATRAUKLUMO DIDINIMO PROGRAMĄ VERTINIMO LAPO PATVIRTINIMO
2016 m. balandžio 15 d. Nr. A-1071
Kaunas
Vadovaudamasis Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programos, patvirtintos Kauno miesto savivaldybės tarybos 2010 m. liepos 23 d. sprendimu Nr. T-454 „Dėl Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programos patvirtinimo“, 14 punktu:
t v i r t i n u Paraiškos gauti finansavimą pagal Kauno miesto konkurencingumo ir patrauklumo didinimo programą vertinimo lapo formą (pridedama).
Forma patvirtinta
Kauno miesto savivaldybės
administracijos direktoriaus
2016 m. balandžio 15 d.
įsakymu Nr. A- 1071
PARAIŠKOS GAUTI FINANSAVIMĄ PAGAL KAUNO MIESTO KONKURENCINGUMO IR PATRAUKLUMO DIDINIMO PROGRAMĄ
VERTINIMO LAPAS
Vertinamo projekto pavadinimas ..........................................................................................................
Pareiškėjo pavadinimas .........................................................................................................................
Vertinimo kriterijai |
Rekomen-duojamas balų skaičius |
Paraiškos vertinimas |
||
Maksi-malus balų skaičius |
Skiriamas balų skaičius |
Komentarai ir išvados |
||
Projekto veiklos atitinka programos tikslus ir uždavinius: |
|
20 |
|
|
atitinka |
20 |
|||
iš dalies atitinka |
10 |
|||
neatitinka |
0 |
|||
Projekto veiklų, įgyvendinimo nuoseklumas ir pagrįstumas (ar veiklos nuoseklios, ar planuojami rezultatai realūs): |
|
20 |
|
|
nuoseklūs ir išsamūs |
20 |
|||
trūksta detalumo ir nuoseklumo |
10 |
|||
nedetalūs ir nenuoseklūs |
0 |
|||
Veiklų tęstinumo ir ilgalaikio poveikio Kauno miesto konkurencingumui didinti pagrindimas: |
|
20 |
|
|
pagrįstas skaičiavimais ir veiklomis |
20 |
|||
neaiškiai pagrįstas |
10 |
|||
nepagrįstas |
0 |
|||
Naujų tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis krypčių*, išlaikytų ne mažiau kaip 6 mėnesius ir organizuojamų ne mažiau kaip du kartus per savaitę, iš Kauno ir į Kauną skaičius: |
|
30 |
|
|
6 ir daugiau naujų krypčių |
30 |
|||
5 naujos kryptys |
25 |
|||
4 naujos kryptys |
20 |
|||
3 naujos kryptys |
15 |
|||
2 naujos kryptys |
10 |
|||
1 nauja kryptis |
5 |
|||
0 naujų krypčių |
0 |
|||
Per projekto įgyvendinimo laikotarpį (bet ne ilgesnį kaip vieni metai) siūlomų naujų tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis krypčių iš Kauno ir į Kauną vidutinis skaičius per savaitę: |
|
30 |
|
|
6 ir daugiau krypčių |
30 |
|||
5 kryptys |
25 |
|||
4 kryptys |
20 |
|||
3 kryptys |
15 |
|||
2 kryptys |
10 |
|||
1 kryptis |
5 |
|||
0 krypčių |
0 |
|||
Per projekto įgyvendinimo laikotarpį (bet ne ilgesnį kaip vieni metai) siūlomas naujų tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis krypčių vidutinis keleivių vietų skaičius per mėnesį: |
|
30 |
|
|
9000 ir daugiau keleivių vietų |
30 |
|||
7000–8999 keleivių vietų |
21–25 |
|||
5000–6999 keleivių vietų |
16–20 |
|||
3000–4999 keleivių vietų |
11–15 |
|||
1000–2999 keleivių vietų |
6–10 |
|||
iki 999 keleivių vietų |
1–5 |
|||
0 keleivių vietų |
0 |
|||
Per projekto įgyvendinimo laikotarpį (bet ne ilgesnį kaip vieni metai) aptarnautų (siūlomomis naujomis tiesioginio susisiekimo su tikslinėmis atvykstamojo turizmo rinkomis kryptimis) klientų skaičius: |
|
60 |
|
|
58000 ir daugiau klientų |
60 |
|||
55000–57999 klientai |
56–58 |
|||
52000–54999 klientai |
53–55 |
|||
49000–51999 klientai |
50–52 |
|||
46000–48999 klientai |
47–49 |
|||
43000–45999 klientai |
44–46 |
|||
40000–42999 klientai |
41–43 |
|||
37000–39999 klientai |
38–40 |
|||
34000–36999 klientai |
35–37 |
|||
31000–33999 klientai |
32–34 |
|||
28000–30999 klientai |
29–31 |
|||
25000–27999 klientai |
26–28 |
|||
22000–24999 klientai |
23–25 |
|||
19000–21999 klientai |
20–22 |
|||
16000–18999 klientai |
17–19 |
|||
13000–15999 klientai |
14–16 |
|||
10000–12999 klientai |
11–13 |
|||
7000–9999 klientai |
8–10 |
|||
4000–6999 klientai |
5–7 |
|||
1000–3999 klientai |
2–4 |
|||
iki 999 klientų |
1 |
|||
0 klientų |
0 |
|
|
|
Aukščiausias bendras įvertinimas |
210 |
|
|
|
Vertintojo išvada |
|
|||
Finansuoti, nefinansuoti |
|
Vertintojo parašas, vardas, pavardė __________________________________________________
______________________________
(data)
________________________________________________________________________________
* Nauja tiesioginio susisiekimo kryptis – tai kryptis iš Kauno ir į Kauną, kurios šiuo metu nėra, tačiau ji gali atsirasti per projekto įgyvendinimo laikotarpį, bet ne ilgesnį kaip vieni metai.
Tikslinės atvykstamojo turizmo rinkos nustatytos Kauno miesto turizmo rinkodaros 2015–2020 m. plane.
(3. Rekomendacijos ir siūlymai Kauno turizmo rinkodaros priemonių ir veiklos plėtrai – 131 psl.). Planas patvirtintas Kauno miesto savivaldybės tarybos 2016 m. vasario 23 d. sprendimu Nr. T-62 „Dėl Kauno miesto turizmo rinkodaros 2015–2020 m. plano patvirtinimo“.