VALSTYBINĖs DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJos
DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo
2019 m. gruodžio 9 d. Nr. 1T-176 (1.12.E)
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu ir Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“, 15 punktu,
1. Tvirtinu Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažįstu netekusiu galios 2019 m. balandžio 3 d. Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus įsakymą Nr. 1T-42 (1.12.E) „Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo patvirtinimo“.
PATVIRTINTA
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
direktoriaus 2019 m. gruodžio 9 d.
įsakymu Nr. 1T-176 (1.12.E)
VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato tarptautinių, supaprastintų ir mažos vertės pirkimų (toliau – pirkimai) organizavimo ir vykdymo tvarką, apimančią Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos (toliau – Inspekcija) poreikių nustatymą, pirkimų planavimą ir iniciavimą, pasirengimą pirkimams, jų vykdymą, pirkimo sutarties sudarymą ir įgyvendinimą.
2. Inspekcija, organizuodama ir vykdydama pirkimus, turi užtikrinti racionalų biudžeto ir kitų lėšų naudojimą, pagrindinių viešųjų pirkimų principų, konfidencialumo ir nešališkumo reikalavimų laikymąsi.
3. Viešieji pirkimai Inspekcijoje vykdomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (toliau – Įstatymas) ir kitais viešuosius pirkimus reglamentuojančiais teisės aktais, ir šiuo Aprašu.
4. Apraše vartojamos sąvokos yra apibrėžtos Įstatyme ir kituose teisės aktuose, išskyrus atvejus, kai šiame Apraše yra apibrėžta kitaip.
5. Apraše vartojamos sąvokos:
5.1. Galutiniai pirkimo dokumentai – Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys bei nustatyta tvarka suderinti pirkimo dokumentai, kuriuos rengia Viešojo pirkimo komisija (toliau – Komisija) arba viešąjį pirkimą atliksiantis pirkimų organizatorius.
5.2. Mažos vertės pirkimo pažyma (Aprašo 5 priedas) – forma, mažos vertės pirkimo atvejais pildoma pirkimą vykdžiusio pirkimų organizatoriaus ar Komisijos sekretoriaus ir pagrindžianti jo priimtų sprendimų atitiktį Viešųjų pirkimų įstatymo ir kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams.
5.3. Pirkimų organizatorius – Inspekcijos direktoriaus įsakymu paskirtas (-i) valstybės tarnautojas (-ai) ar darbuotojas (-ai), dirbantis (-ys) pagal darbo sutartį, (toliau – darbuotojas), kuris (-e) šiame Apraše nustatyta tvarka organizuoja ir atlieka mažos vertės pirkimus, kai tokiems pirkimams atlikti nesudaroma Komisija. Skiriant pirkimų organizatorių (-ius), turi būti atsižvelgiama į jo (-ų) ekonomines, technines, teisines žinias ir Įstatymo bei kitų pirkimus reglamentuojančių teisės aktų išmanymą. Pirkimų organizatoriumi (-iais) gali būti tik nepriekaištingos reputacijos asmuo (-enys).
5.4. Pirminiai pirkimo dokumentai – Apraše nustatytus reikalavimus atitinkantys pirkimo dokumentai, kuriuos pirkimų iniciatorius pateikia Administravimo skyriaus vedėjui Apraše nustatyta tvarka ir terminais.
5.5. Planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinė (Aprašo 2 priedas) – susisteminta informacija apie ateinančiais biudžetiniais metais reikalingas pirkti prekes, paslaugas ir darbus, parengta pirkimų iniciatoriaus.
5.6. Prekių, paslaugų ar darbų pirkimo paraiška (Aprašo 4 priedas) – pirkimų iniciatoriaus parengtas pirkimų iniciavimui skirtas dokumentas.
5.7. Viešųjų pirkimų žurnalas (Aprašo 3 priedas) – elektroninės formos dokumentas, skirtas registruoti Inspekcijoje atliktus pirkimus.
II SKYRIUS
VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAVIMAS
7. Inspekcijos viešieji pirkimai vykdomi pagal Inspekcijos direktoriaus patvirtintą prekių, paslaugų ar darbų pirkimo paraišką ir patvirtintą, Įstatymo nustatyta tvarka paskelbtą, metinį pirkimų planą (1 priedas) (aktualią redakciją), kuris sudaromas laikotarpiui nuo einamųjų metų sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.
8. Inspekcijos reikmėms reikalingų pirkti prekių, paslaugų ar darbų poreikį formuoja pirkimų iniciatoriai, kurie kiekvienų biudžetinių metų pabaigoje, bet ne vėliau kaip iki gruodžio 15 d. Administravimo skyriaus patarėjui elektroniniu paštu ir (ar) raštu pateikia planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestinę ateinantiems biudžetiniams metams.
9. Administravimo skyriaus patarėjas, gavęs iš pirkimų iniciatorių planuojamų vykdyti viešųjų pirkimų suvestines, pagal pirkimų iniciatorių pateiktą prekių, paslaugų ir darbų pirkimų poreikį, rengia pirkimų plano projektą, kuris derinamas su Administravimo skyriaus patarėju (finansininku), Administravimo skyriaus vedėju ir Inspekcijos direktoriumi.
10. Suderintas pirkimų plano projektas ne vėliau kaip iki einamųjų metų kovo 1 d., teikiamas tvirtinti Inspekcijos direktoriui.
11. Kiekvienais metais Administravimo skyriaus patarėjas ne vėliau kaip iki kovo 15 dienos, o patikslinus einamųjų metų pirkimų planą – ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po patikslinimo, Inspekcijos direktoriaus patvirtintą planą skelbia Inspekcijos internetinėje svetainėje.
III SKYRIUS
INSPEKCIJOS PIRKIMŲ INICIJAVIMAS
13. Pirkimų iniciatoriai Apraše nustatytais terminais Administravimo skyriaus vedėjui pateikia Prekių, paslaugų ar darbų pirkimo paraišką, kurioje turi būti (kai taikoma):
13.1. tikslus pirkimo objekto pobūdžio aprašymas bei pavadinimas ir šio pirkimo objekto maksimali orientacinė rinkos vertė;
13.2. pateikiami perkamų prekių, paslaugų ar darbų pageidaujami techniniai, estetiniai, funkciniai bei kokybės reikalavimai, planai, brėžiniai, projektai, prekių, darbų ir paslaugų sudėtis ir apimtis, ypatumai, charakteristikos ir t.t.;
13.3. siūlomų galimų kviesti tiekėjų sąrašas, jei numatoma, kad pirkimas bus vykdomas neskelbiamos apklausos būdu;
14. Planuojamų pirkimų pirminiai dokumentai turi būti pateikti ne vėliau kaip prieš:
14.1. 120 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo laimėtojo pasiūlymo nustatymo dienos, kai numatoma, kad bus atliekamas tarptautinės vertės pirkimas (kai prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra didesnė kaip 58 000 eurų be PVM, darbų – 145 000 eurų be PVM);
14.2. 60 kalendorinių dienų iki planuojamo pirkimo laimėtojo nustatymo dienos, kai numatoma, kad bus atliekamas supaprastintas pirkimas (kai prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 58 000 eurų be PVM, o darbų pirkimo numatoma vertė – mažesnė kaip 145 000 eurų be PVM);
15. Administravimo skyriaus vedėjas rezoliucija ant Prekių, paslaugų ar darbų pirkimo paraiškos paveda pirkimą atlikti konkrečiam pirkimų organizatoriui.
16. Jeigu pirminiuose pirkimo dokumentuose nurodyta neišsami informacija apie pirkimo objektą, pirkimų organizatorius, rengiantis galutinius pirkimo dokumentus, turi teisę paprašyti pirkimo iniciatoriaus ją patikslinti ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo reikalavimo patikslinti informaciją gavimo dienos, kitaip pirminiai pirkimo dokumentai gražinami iniciatoriui.
IV SKYRIUS
PERKANČIOSIOS ORGANIZACIJOS PIRKIMŲ ORGANIZAVIMAS IR ATLIKIMAS
18. Inspekcijos viešiesiems pirkimams organizuoti ir atlikti Inspekcijos direktoriaus įsakymu:
18.1. sudaroma Komisija organizuoti ir atlikti tarptautinius ir supaprastintus viešuosius pirkimus (kai prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra didesnė kaip 10 000 eurų be PVM, darbų – 20 000 eurų be PVM);
18.2. paskiriamas pirkimų organizatorius (-ai), turintis (-ys) teisę organizuoti ir atlikti supaprastintus mažos vertės viešuosius pirkimus (kai konkrečių prekių ir paslaugų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 10 000 eurų be PVM), o konkrečių darbų numatomo pirkimo vertė yra mažesnė kaip 20 000 eurų be PVM).
19. Inspekcijos direktoriaus sprendimu (pavedimu, rezoliucija ar kt.) pirkimas gali būti pavestas atlikti Komisijai ar pirkimų organizatoriui, neatsižvelgiant į Aprašo 18.1 ir 18.2 papunkčiuose numatytas vertes ir aplinkybes.
20. Pirkimus, atliekamus Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos (toliau – CVP IS) bei Centrinės perkančiosios organizacijos (toliau – CPO) elektroninėmis priemonėmis vykdo tik darbuotojai, Inspekcijos direktoriaus įsakymu paskirti CVP IS bei CPO administratoriais ar naudotojais.
21. Komisija ir pirkimų organizatoriai atlieka tik tuos pirkimus, kuriems yra Inspekcijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens patvirtintos prekių, paslaugų ar darbų pirkimo paraiškos.
22. Komisija darbą organizuoja, vadovaudamasi Inspekcijos direktoriaus įsakymu patvirtintu Komisijos darbo reglamentu.
23. Visa, su pirkimo procedūromis susijusi informacija, tiekėjams ir kitiems su pirkimo procedūromis susijusiems asmenims yra siunčiama (pateikiama) pirkimų organizatorių ar Komisijos priimtų sprendimų pagrindu.
24. Pranešimai Viešųjų pirkimų tarnybai bei kitoms pirkimus kontroliuojančioms institucijoms siunčiami Inspekcijos direktoriaus vardu.
25. Vykdant techniškai sudėtingų objektų pirkimus, Pirkimą atliekantis organizatorius ar Komisija, iki pirkimo pradžios, gali taikyti rinkos konsultacijas, t. y. pasitelkti nepriklausomus ekspertus, institucijas, rinkos dalyvius, taip pat konsultuotis su visuomene. Tokios konsultacijos turi vykti nepažeidžiant tiekėjų konkurencijos, nediskriminavimo, skaidrumo principų. Tokiais atvejais informacija, kuri buvo gauta pasitelkiant minėtus subjektus, turi būti pateikiama kitiems kandidatams ir dalyviams bei paskelbiama CVP IS priemonėmis. Inspekcija gali prašyti konsultaciją suteikusio subjekto raštu pagrįsti, kad jo išankstinės konsultacijos negalėjo pažeisti konkurencijos.
26. Galutinius pirkimo dokumentus pirkimų organizatorius rengia pagal pirkimų iniciatoriaus parengtus ir pateiktus pirminius pirkimo dokumentus, vadovaudamasis Įstatymo, Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo, patvirtinto Viešųjų pirkimų tarnybos direktoriaus 2017 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1S-97 „Dėl Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašo patvirtinimo“ (toliau – Mažos vertės pirkimų tvarkos aprašas), ir šio Aprašo nuostatomis.
27. Galutiniai pirkimo dokumentų projektai derinami su Pirkimo iniciatoriumi, Administravimo skyriaus vedėju bei Administravimo skyriaus patarėju (finansininku). Minėti asmenys per 3 darbo dienas nuo pirkimų organizatoriaus prašymo dienos, pateikia Pirkimo organizatoriui savo atsiliepimus, pastabas ar komentarus, o jeigu jų neturi, informuoja, kad su pateiktu galutiniu pirkimo dokumentų projektu sutinka.
28. Pirkimo organizatorius ar Komisijos sekretorius privalo motyvuotą sprendimą neatlikti pirkimo naudojantis CPO paslaugomis paskelbti VDAI svetainėje (kai pirkimo vertė yra didesnė nei 10 000 EUR be PVM).
29. Komisija ir pirkimų organizatorius pirkimų procedūras atlieka Įstatyme, Mažos vertės pirkimų tvarkos apraše, šiame Apraše bei pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka.
30. Pirkimų iniciatoriai, pirkimų organizatoriai ir Komisijos nariai prieš pradėdami pirkimus, privalo pasirašyti nešališkumo deklaraciją (formą nustato Viešųjų pirkimų tarnyba kartu su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija), konfidencialumo pasižadėjimą (6 priedas) bei pateikti Privačių interesų deklaracijas Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai.
V SKYRIUS
PIRKIMO SUTARTIES SUDARYMAS
31. Atlikus pirkimo procedūras ir priėmus sprendimą sudaryti pirkimo sutartį, Komisija ar pirkimų organizatorius (pirkimo sutartis žodžiu gali būti sudaroma tik tada, kai supaprastinto pirkimo sutarties vertė yra mažesnė kaip 3 000 eurų be PVM) parengia galutinį pirkimo sutarties projektą pagal pirkimo dokumentuose pateiktą projektą arba pirkimo sutarties sąlygas bei suderina jį su Komisijos nariais, Administravimo skyriaus vedėju, Administravimo skyriaus patarėju (finansininku), Teisės skyriaus vedėju (kai pirkimo vertė yra didesnė nei 3 000 eurų be PVM), pirkimo iniciatoriumi ar/ir Inspekcijos direktoriaus sprendimu paskirtu darbuotoju, atsakingu už sutarties vykdymą. Vieną sutarties egzempliorių minėti asmenys vizuoja.
32. Inspekcijos direktoriaus įsakymu yra skiriamas darbuotojas, atsakingas už laimėjusių dalyvių pasiūlymų, pirkimo sutarčių ir jų pakeitimų paskelbimą CVP IS pagal Įstatymo nuostatas.
33. Sudaromoje pirkimo sutartyje turi būti nustatomas ne ilgesnis kaip 3 metų nuo sutarties sudarymo prekių tiekimo, paslaugų teikimo, darbų atlikimo laikotarpis, išskyrus pagrįstus atvejus, kai atsižvelgiant į perkamo objekto ypatybes ir siekiant racionalaus lėšų panaudojimo būtina pailginti šį laikotarpį (Viešojo pirkimo-pardavimo sutarčių, sudaromų ilgiau kaip 3 metams, terminų nustatymo kriterijų ir atvejų, kuriais gali būti sudaromos tokios sutartys, aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. gegužės 5 d. nutarimu Nr. 432 „Dėl Viešojo pirkimo-pardavimo sutarčių, sudaromų ilgiau kaip 3 metams, terminų nustatymo kriterijų ir atvejų, kuriais gali būti sudaromos tokios sutartys, aprašo patvirtinimo“, nustatyta tvarka).
34. Viešojo pirkimo laimėtojas jam pateiktus du sutarties egzempliorius turi pasirašyti bei grąžinti Inspekcijai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties išsiuntimo iš Inspekcijos dienos. Esant objektyvioms aplinkybėms, Komisija arba pirkimo organizatorius gali nustatyti ir kitą sutarties pasirašymo terminą. Per nustatytą terminą nepateikus pasirašytų minėtų dokumentų, laikoma, kad pirkimo laimėtojas atsisakė sudaryti sutartį.
35. Inspekcija bet kuriuo metu iki pirkimo sutarties sudarymo turi teisę nutraukti pirkimo procedūras, jeigu atsirado aplinkybių, kurių nebuvo galima numatyti (perkamos prekės, paslaugos ar darbai tapo nereikalingi, nėra lėšų už jas apmokėti ir pan.);
36. Pasirašytos sutartys registruojamos ne vėliau kaip kitą darbo dieną po jų grąžinimo Inspekcijai, Inspekcijos dokumentų valdymo sistemoje (DVS) bei suvedamos į pirkimo sutarčių registrą (elektroninė forma), skirtą administruoti viešųjų pirkimų sutartis.
37. Direktoriaus sprendimu paskirtas darbuotojas, atsakingas už sutarties vykdymą, kontroliuoja pristatymo (atlikimo, teikimo) terminus, prekių, paslaugų ir darbų atitiktį sutartyse numatytiems kokybiniams ir kitiems reikalavimams.
Administravimo skyriaus darbuotojai vykdo sistemingą sutarčių kontrolę, nuolat stebi pirkimo sutarčių galiojimo terminus, inicijuoja ar teikia siūlymus dėl šių sutarčių pratęsimo, sąlygų keitimo, ar nutraukimo.
38. Viešąjį pirkimą atlikęs pirkimų organizatorius ar Komisijos sekretorius per 3 darbo dienas po sutarties užregistravimo DVS, ar sąskaitos faktūros gavimo dienos (bet ne vėliau kaip iki mokėjimo pagal ją), parengia bei Inspekcijos direktoriaus tvirtinimui pateikia Mažos vertės pirkimo pažymą bei su įvykdytu viešuoju pirkimu susijusią informaciją registruoja Viešųjų pirkimų žurnale.
VI SKYRIUS
PIRKIMŲ DOKUMENTAVIMAS IR ATASKAITŲ PATEIKIMAS
39. Visi su pirkimo procedūromis susiję dokumentai tvarkomi ir saugomi pagal Inspekcijos dokumentacijos planą Įstatymo nustatyta tvarka.
40. Administravimo skyriaus patarėjas ar kitas Inspekcijos direktoriaus įgaliotas asmuo privalo Viešųjų pirkimų tarnybai pagal jos nustatytas formas ir reikalavimus pateikti visų per kalendorinius metus atliktų pirkimų ataskaitą. Ataskaita pateikiama per 30 kalendorinių dienų, pasibaigus ataskaitiniams kalendoriniams metams.
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
1 priedas
TVIRTINU |
Direktorius |
|
(parašas) |
|
(vardas, pavardė) |
(Numatomų atlikti viešųjų pirkimų plano forma)
VALSTYBINĖ DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJA
20___ METAIS NUMATOMŲ ATLIKTI VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ PLANAS
20__ m._____________ d. Nr. ______
_________________________
(vietovės pavadinimas)
Eil. Nr. |
Prekės, paslaugos ar darbų kodas pagal Bendrąjį viešųjų pirkimų žodyną (BVPŽ) |
Prekės, paslaugos ar darbų pavadinimas |
Planuojama viešojo pirkimo vertė EUR. su PVM
|
Preliminarus pirkimo būdas |
Preliminari pirkimo inicijavimo data (ketvirčiais) |
Pirkimo vykdytojas |
Pastabos |
PREKĖS
|
|||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
PASLAUGOS |
|||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
DARBAI
|
|||||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
|
|
Planą parengė:
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(vardas, pavardė) |
|
(parašas, data) |
Suderinta:
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(vardas, pavardė) |
|
(parašas, data) |
___________________________
Administravimo skyriaus vedėjas
___________________________
Vardas, pavardė
___________________________
Parašas, data
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
2 priedas
VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS
________________________ SKYRIUS
PLANUOJAMŲ VYKDYTI VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SUVESTINĖ
20__ m._____________ d. Nr. ______
__________________________
(vietovės pavadinimas)
Nr. |
Prekės, paslaugos ar darbai |
Pirkimo objekto pavadinimas |
Pirkimo objekto kiekis |
Numatoma pirkimo objekto vertė be PVM, EUR |
Už pirkimo inicijavimą atsakingas asmuo |
Pirkimo inicijavimo data (ketvirčiais) |
Numatoma sutarties trukmė (įskaitant pratęsimus, atnaujinimus) mėnesiais |
Pastabos |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
5. |
7. |
8. |
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suvestinę parengė:
____________________ ________________________ ______________________
(pareigos) (vardas, pavardė) (parašas)
______________________ ________________________ _______________________
(skyriaus vedėjas) (vardas, pavardė) (parašas)
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
3 priedas
VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS ______ M. PIRKIMŲ ŽURNALAS
Eil. Nr. |
Pirkimo pavadinimas |
Prekių, paslaugų ar darbų paraiška, Nr. |
Laimėjusio tiekėjo pavadinimas
|
Pirkimo sutarties vertė Eur. (be PVM) |
Pirkimo sutarties vertė Eur. (su PVM) |
Sutarties sudarymo data |
Sutarties Nr. |
Sutarties galiojimo terminas |
Sąskaitos faktūros Nr. (kai pirkimo sutartis nesudaroma) |
Mažos vertės pirkimo tvarkos aprašo punktas |
Pirkimo būdas |
BVPŽ kodas |
Pirkimo iniciatorius |
Pirkimo organizatorius/ Komisija |
Pirkimo plano eilutės Nr. |
Pastabos |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pildo:
______________________ ______________________ _____________________
(pareigos) (vardas pavardė) (parašas)
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
4 priedas
VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS
____________________SKYRIUS
TVIRTINU |
Direktorius |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė) |
PREKIŲ, PASLAUGŲ AR DARBŲ PIRKIMO PARAIŠKA
(reikalingą pabraukti)
20__ m._____________ d. Nr. ______
__________________________
(vietovės pavadinimas)
1. Pirkimo objekto pavadinimas |
Kiekis |
Maksimali planuojamo pirkti objekto vertė EUR (be PVM) |
|
|
|
2. Pirkimo objekto poreikio pagrindimas, ketinamų pirkti prekių, paslaugų ar darbų savybės, kokybės reikalavimai. |
||
|
||
3. Siūlomų kviesti tiekėjų sąrašas (su pagrindimu), jeigu paraiška paduodama dėl pirkimo, apie kurį nebus paskelbta: |
||
|
||
4. Kita (sutarties projektas arba siūlomos sutarties sudarymo sąlygos; numatomos sudaryti sutarties trukmė; planuojama pirkimo pradžia ir kt.)
|
||
|
Paraišką parengė: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(vardas, pavardė) |
|
(parašas) |
|
(data) |
Suderinta: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(jei paraišką rengė skyriaus darbuotojas, paraiška turi būti suderinta su skyriaus vedėju) |
|
(vardas, pavardė) |
|
(parašas) |
|
(data) |
________________________
Administravimo skyriaus vedėjas
________________________
Vardas, pavardė
________________________
Parašas, data
______________________
Administravimo skyriaus patarėjas
(finansininkas)
________________________
Vardas pavardė
_____________________________
Parašas, data
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
5 priedas
VALSTYBINĖ DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJA
TVIRTINU |
Direktorius |
|
(parašas) |
|
(vardas ir pavardė)
|
MAŽOS VERTĖS PIRKIMO PAŽYMA
20__ m._____________ d. Nr. ______
__________________________
(vietovės pavadinimas)
Pirkimo objekto pavadinimas:
|
|
Pirkimo paraiškos registracijos numeris ir data: |
Pirkimo plano eilutės numeris: |
Pirkimo būdas ir jo pasirinkimo pagrindas (nustatytas, vadovaujantis mažos vertės pirkimų tvarkos aprašu):
|
|
BVPŽ kodas: |
|
Pasiūlymų vertinimo kriterijus: |
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis: |
taip |
|
ne |
|
|
|
Pirkimas vykdomas per CPO
Vykdomas skelbiamas pirkimas: |
|
|
|
Skelbimo paskelbimo data: |
|
|
|
|
|
|
|
Vykdomas neskelbiamas pirkimas: |
|
|
|
Kvietimo išsiuntimo data: |
|
|
|
|
|
|
|
Tiekėjai apklausti: žodžiu |
|
raštu |
|
|
|
Apklausti tiekėjai:
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Adresas, interneto svetainės, el. pašto adresas, telefono, numeris, kontaktinis asmuo ir kt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tiekėjų siūlymai:
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Pasiūlymo kaina |
Kitos charakteristikos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tinkamiausiu pripažintas tiekėjas: tiekėjo pavadinimas
|
Pastabos (nurodyti, ar: sudaryta pasiūlymų eilė, taikytas atidėjimo terminas, tiekėjai informuoti apie pirkimo rezultatus, gautos pretenzijos ir į jas atsakyta, priežastys, kodėl pirkimas neįvyko)
|
Pažymą parengė: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(pareigos) |
|
(vardas, pavardė) |
|
(parašas) |
|
(data) |
Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos
Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarkos aprašo
6 priedas
VALSTYBINĖ DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJA
____________________________________________________________________________
(komisijos nario, eksperto, stebėtojo, pirkimų organizatoriaus, pirkimų iniciatoriaus vardas ir pavardė)
KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS
20__ m._____________ d. Nr. ______
__________________________
(vietovės pavadinimas)
Būdamas _________________________________________________________________:
(komisijos nariu, ekspertu, stebėtoju, pirkimo organizatoriumi, pirkimo iniciatoriumi)
1. pasižadu:
1.1. saugoti ir tik įstatymų bei kitų teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją;
1.2. man patikėtus dokumentus, kuriuose pateikiama konfidenciali informacija, saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar pasinaudoti;
2. Man žinoma, kad su pirkimu susijusią informaciją, kurią Viešųjų pirkimų įstatymas ir jo įgyvendinamieji teisės aktai numato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims, galėsiu teikti tik įpareigotas Komisijos ar Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus. Konfidencialią informaciją galėsiu atskleisti tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatytais atvejais.
3. Man išaiškinta, kad konfidencialią informaciją sudaro:
3.1. informacija, kurios konfidencialumą nurodė šią informaciją pateikusioji šalis ir kurios atskleidimas nėra privalomas pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
3.2. visa su pirkimo dokumentų rengimu ar pirkimo procedūrų vykdymu susijusi informacija ir dokumentai, kuriuos Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymas ir kiti jo įgyvendinamieji teisės aktai nenumato teikti pirkimo procedūrose dalyvaujančioms arba nedalyvaujančioms šalims;